Hoşgeldiniz canımın en en en içleriii sizleri bölümle başbaşa bırakıyoruuuum bölüm sonunda görüşürüüüüük 👋🏻
Karanlık bir odaya geçip yukarıdaki müzik eşliğinde bölümü okumaya başalayanilirsiniz.
Esenli okumalar 🕊️
24 yıl önce,
Köpüğünden arındırdığı son tabağı da bulaşık sepetine yerleştirdi genç kadın. Ellerini önlüğüne kuruladığında neredeyse bir saatir ayakta bulaşıkları yıkadığı için beli ağrıyordu. Eli ağrıyan beline gittiğinde acıyla yüzünü buruşturdu istemsizce. Evdeki herkes uyumuştu ve saat de bayağı geç olmuştu. Genç kadın kapının çaldığını duyduğunda hızla önlüğünü çıkarıp kapıyı açmaya gitti.
Sessiz olmaya çalışarak yavaş adımlarla kapıya ilerlediğinde kapıyı açtı. Araladığı kapıdan dışarı baktı, kapının önündeki küçük çocuğu gördü. Karşı komşu Sevil Teyze'nin oğlu Mehmet'ti gelen.
Ayperi'yi çok severdi her zaman gözleri gülerek bakardı ona ama bugün bir farklılık vardı Mehmet'te. Korktuğu gözlerinden belli oluyordu. Onu öyle gören Ayperi hemen dizlerinin üzerine çöküp ellerini tuttu küçük çocuğun. Elinin içerisindeki kağıdı gördüğünde Mehmet elindeki kağıdı hemen Ayperi'ye uzattı, "Senin bu." dedi ve hızla evine doğru koştu.
Ayperi anlamaz gözlerle çocuğun gitmesini izledi. Elindeki kağıdı açtığında içerisinde bir şeyler yazıyordu. Sevdiği adamdan olduğunu anladığında gülümsedi.
Arka tarafta bekliyorum.
S.
Heyecanla etrafına baktığında odasına gidip yatağının içerisine yastık koydu ve üzerini örtüp kimseye görünmeden evden çıktı.Evin arka tarafına gittiğinde kimsecikleri göremedi. Etrafına bakındı ve en son arkasına döndüğünde aniden Cengiz belirdi karşısında. Korkuyla çığlık atacağı sırada aniden eliyle ağzını kapatıp kolundan tuttuğu gibi samanlığa doğru çekti Ayperi'yi genç adam.
Ayperi sinirle geri adım attı. "Niye geldin yine ne istiyorsun?! Seni istemiyorum, sevmiyorum Cengiz anlamıyor musun?! Rahat bırak beni bir daha da gelme!" Deyip hızla samanlığın kapısına ilerleyeceği sırada Cengiz ondan önce davranıp kapının önüne geçip çıkmasını engelledi.
"O adamdan uzak dur dedim değil mi sana?" Deyip Ayperi'nin üzerine yürüdü birkaç adım. Ayperi korkuyla geri adımladı.
"Sen benden uzak dur." Dedi Ayperi iğrenerek genç adama bakarken.
"Sana o adamdan uzak dur dedim!" Diye bağırdı Cengiz ve aniden Ayperi'nin suratına sert bir tokat attı. Genç kadın acıyla yere düştü.
"O çoban çelimsizinin olmana izin vermeyeceğim sen benimsin." Dedi adam sakince. Arkasını dönüp samanlığın kapısını kapattı ve elindeki anahtarla kilitledi. Ayperi sinirle ayağa kalktığında, "Ne yaptığını zannediyorsun bırak beni gideceğim!" diye bağırdı ve adamın elinden anahtarı almaya çalıştı.
Adam anahtarı kenara doğru fırlattığında Ayperi anahtarı almak için adımladı ancak Cengiz, Ayperi'yi samanların üzerine itiklediğinde kemerini çıkartmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESİSE | +18 (ASKIDA)
General FictionBelime dolanan eller ile irkildim. Kalp ritmim hızlanmıştı. Kalbim neredeyse yerinden çıkacaktı. Gözlerimi sıkıca yumdum ve nefes alış verişlerimin ritmini düzenlemeye çalıştım. "Uyu artık." Dedi uyku mahmuru ses tonuyla. Birkaç saniye cevap verip...