Aileler ile tanışma heyecanı

17 0 0
                                    

Bu sefer ise Tuğçe Esin'i dışarıda bekliyordu.Esin hemen kalkıp üstünü giymeye başladı.Neon sarı bir t-shirt altına ise siyah bir pantolon giydi.Saçına da şekil verip evden çıktı.

Tuğçe:
-Neye heyecanlanacağımı bilemiyorum.Ailesiyle tanışacağıma mı heyecanlanayım , yoksa bir sevgilim olduğuna mı?

Esin:
-Sen bunları boşver şimdi.Gel hadi kıyafet bulmamız lazım.

Tuğçe:
-Kerem bana kredi kartını verdi :( Ben kullanmak istemiyorum.

Esin:
-Sen bilirsin.Gel haydi şu mağazaya girelim.


En sonunda bir elbise bulurlar.

Tuğçe:
-İşte bu!

Esin:
-Çok yakıştı :) Gel ödeyelim.Ne kadar fiyatı ?

Tuğçe:
-1000 tl :(

Esin:
-Kredi kartıyla ödememiz gerek bende bu kadar para yok üzgünüm :(

Tuğçe:
-Bende de bu kadar para yok.Hadi ödeyelim.

Tuğçe ve Esin kredi kartını kullanarak elbisenin fiyatını öderler.Tuğçe gümüş rengi bir elbise alır.Koyu tenli olması ve sarı saçlı olduğu için çok yakışmıştır.Kerem'in babası otelde balo düzenleyecekmiş.Bir gün Kerem ve babası konuşmaya başlar.

Kerem:
-Baba benim bir kız arkadaşım var.Onu sizlerle tanıştırmak istiyorum.

Baba:
-Hmm...Peki gelsin baloya.Bu kız kim zengin mi soyumuzu devam ettirmemiz gerekiyor sonuçta değil mi?

Kerem:
-Zengin değil ama bak bir görsen çok seversin.

Baba:
-Sen bırak şu kızı da baloya benim bir arkadaşım gelecek.Onun kızı var onunla birlikte olmaya çalış.

Kerem:
-Baba beni anlamadın galiba??

Baba:
-Gayet de anlıyorum.Ama bu iş olmaz.Anladın mı beni?!?

Kerem:
-Artık istediğim kişiyle beraber olmak istiyorum!Sevebileceğim birini!

Baba:
-......

Kerem odasına çıkar.Babası odasına gelir.

Baba:
-Eğer bu ilişkiye devam edersen seni yurt dışına gönderirim.

Der ve gider.Üstelik yarın balo olacaktır.
Kerem ben bunu nasıl açıklayacağım düşünceleriyle yatağına yatar.Tuğçe ise elbisesini defalarca giyip annesine gösterir.Çok heyecanlıdır.Derken o gün gelip çatar.Tuğçe üstüne salaş birşeyler giyip okuluna gider.1-2 saat sonra Kerem'in babası Tuğçe'lerin evine gider.Kapıyı Gizem Hanım açar.

Gizem:
-Buyurun kime bakmıştınız??

Baba:
-Ben Kerem'in babasıyım içeri davet etmeyecek misiniz?

Gizem:
-Buyurun,hoşgeldiniz.

Baba:
-Hiç hoşbulmadık.

Gizem:
-Ne oldu?Çay kahve bir şey vereyim içer misiniz?

Baba:
-Hayır.Teşekkürler.Ben sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum...

Gizem:
-Ne hakkında?

Baba:
-Kerem ve Tuğçe hakkında.Ben ikisinin birlikte olmasını istemiyorum...Size bir miktar para versem ayırabilir misiniz?

Gizem:
-Saçmalıyorsunuz galiba?

Baba:
-Alın bu kartım.Teklifimi iyi düşünün.

Kerem'in babası evden çıkar.Aslında Tuğçe'nin annesinin paraya ihtiyacı vardır.Çünkü geçinemiyorlardır.Ama kızını da üzmek istemiyordur.Bu parayı kabul etmeyeceğim diye düşündü.Derken kapı çaldı.Gelen kızıydı.Kapıyı açtı.Kızına bu konudan bahsetmeyecekti.

Gizem:
-Hoşgeldin kızım.

Tuğçe:
-Hoşbuldum annemm .

Tuğçe annesinin yanağına öpücük kondurup yukarı çıkar.Zaten kıyafetini şimdi giymemesi için Kerem onu uyarmıştı.Orada kıyafetini değiştirecekti.
Üstüne birşeyler giyip Tuğçe evden çıkar.Annesi koşa koşa telefonunu alıp Kerem'in babasını arar.

Gizem:
-Teklifini kabul etmiyorum.

Baba:
-Peki sen bilirsin...

Kerem balo yapılacak otele varmıştır bile...Orada babasının dediği kızı görmüştür.Yanında anne ve babası vardır.

Kızın anne ve babası:
-Bak Elif ne yapıp edip kendine aşık ettirmen gerek bu çocuğu.Şuan çok sıkışığız.Tek umudumuz sensin.Kerem'den faydalanabiliriz.Onların parasından.Son olan paramızı senin için harcadık.Sana güveniyoruz.

Elif:
-Tamam.Bana güvenebilirsiniz.

Derken Tuğçe gelir ve Kerem'in elinden tutarak oteldeki odalarına geçerler.Kerem hiçbirşeyi çaktırmaz.Elif de yanlarına gelir.

Elif:
-Nasılsın Kerem?

Kerem:
-İyiyim sen nasılsın biz odamıza geçiyoruz sonra konuşsak olmaz mı?

Elif:
-Peki.

Tuğçe:
-Bu kız kim Kerem?

Kerem:
-Babamın arkadaşının kızı.

Tuğçe ile Kerem odalarına geçerler.

Tuğçe:
-Dışarı çıkmayacak mısın?

Kerem:
-Peki hanım efendi :)

Tuğçe üzerini giyinip odadan çıkar.Bu sefer Kerem üstünü giyer.Her şey tamamdır.Aşağıda Kerem'in anne ve babasını beklerler.
.
.
.
.
.
.

Savrulan AşklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin