39: עוד הודעה

2.3K 179 48
                                    

*קנדל*

היי, אני ממש אשמח שתיתנו כוכב זה ממש חשוב לי❤️

לאונרדו לא עונה לי בזמן האחרון. כל יום אני שולחת לו הודעה בבוקר ואז עוד הודעה של כל מה שקרה במהלך היום.

וירג׳יניה מתוחה ולא מדברת כלכך, ממה שהבנתי מפיפיל זו הפעם הראשונה שאנטוניו והבנים לא עונים לה.

״וירג׳ינה הכל בסדר?״ אני שואלת כשאני מגיעה למטבח ורואה את פניה עם דמעות. ״קנדל...״ היא אומרת ונשמעת מתוחה.

״ל...לאונ..לאונרדו נפצע״ היא מוסיפה ואני מרגישה שכל העולם נפל.

״לא יודעים מה המצב שלו כרגע״ היא אומרת ואני נופלת על הברכיים. הבטן שלי כואבת ורועדת מהנפילה הלא צפויה, אבל כל מה שמעניין אותי זה לאונרדו.

וירג׳ינה מדברת איתי אבל אני לא מקשיבה. שני חיילים באים לכיווני ומרימים אותי לכיוון הכיסא הקרוב.

״אוי אלוהים קנדל את מדממת!״ וירג׳ינה צווחת וגורמת לי להסתכל לעזור הדימום.

וירג׳ינה תוך שניה מרימה את הטלפון ומתקשרת. אני שומעת את הקול של ג׳מייס ולוק מהטלפון בזמן שוירג׳ינה מספרת להם מה קרה, פיפיל בדיוק יורדת מהמדרגות וקולטת מה הולך כאן.

היא ישר לוקחת את הטלפון שלה ומתקשרת כנראה לאמבולנס, כולם צועקים ומדברים אבל אני בקושי שומעת מישהו אני מרגישה שקורה משהו לבטן, או אולי לתינוק.

אני מחזיקה את הבטן בתקווה שלא קרה שום דבר לתינוק. פתאום שני החיילים מרימים אותי לכיוון האוטו ביחד עם וירג׳ינה ופיפיל ומתחילים לסוע מהר.

פיפיל מנסה לדבר איתי אבל אני לא עונה או בקושי שומעת אותה. תוך כמה דקות אנחנו כבר בבית חולים. צוות האחיות לוקח אותי לוק וג׳מייס יושבים בכורסאות שליד הקבלה בתיסכול עד שהם קולטים אותי.

הם רצים אחרי אבל לא מספיקים להגיע כי כבר סגרו את הדלתות, הרופאים מנסים לדבר אליי אבל אני לא עונה הכל הופך למטושטש ואז נקודת שחורות מופיעות עד שהכל ניהיה שחור.

אני מתעוררת בכאב ונאנחת החדר שהיה מלא ברופאים ניהיה ריק, אני שומעת מישהו מדבר איתי אבל לא מצליחה להבין מי. הראיה שלי מטושטשת לחלוטין ורק הקול הזה נשמע.

אני מסובבת טיפה את ראשי לכיוון הקול שמדבר. ואז אני רואה אותו. הוא נראה כאילו לא ישן בזמן האחרון, הכתף שלו פצועה וחבושה. הוא מסתכל לרצפה בזמן שידו מחזיקה את ידי.

״לאונרדו״

_______
היוש מתוקיםם💋
אז בפעם הבא שניפגש זה יהיה בפרק האחרון🧚‍♀️
רוב הסיכויים שבשבוע הזה לא יצא עוד פרק🥲
בזמן האחרון יוצא שאני לא ישנה בכלל כי אני כותבת ומתכננת עוד דברים להמשך🌸
ושאלה קטנה לפני שניפרד תירצו גם בסדרה לילדים?
ביוש אוהבת אותכם❤️

you love me {1}Where stories live. Discover now