z růží vůni bral [7]

111 2 1
                                    

Calin
Procházím se jarní rozkvetlou alejí. Konečně mě pustily z nemocnice. V ruce svírám růži od Petra a nemyslím na nic jiného, než na něj. Přiznávám, že jsem na něj byl moc hrubý. Jen na mě prostě nesedí slovo gay, co by si pomysleli moji fanynky? Vždyť jsem deně zaspamováván zprávami fanynek. Od přemýšlení mě vyruší cinknutí mobilu. Ihned vytáhnu mobil z přední kapsy kalhot a podívám se na zprávu. Viktor mi píše, že je dnes párty u něj doma a doufá, že dorazím, ale do pátku už nezbývá moc času a píseň bez názvu stále není dopsaná. Na druhou stranu Viktor je můj kámoš a neměl bych ho zklamat. Kdo by s ním popíjel u baru?

Napsal jsem tedy že dorazím a doufám, že nějaký nápad na píseň přijde sám. Koukl jsem se zpět na cestu před sebe a přede mnou kráčí Petr. Jistě už si mě všiml protože se kouká směrem ke mně. Zastavil u mě a sundal si sluchátko v uchu.
,,Ahoj," řekl,
,,Ahoj, hele omlouvám se." Koukali jsme se do očí.
,,Proč se omlouváš?" Nechápal.
,,Uznávám, že jsem to včera přehnal, promiň mi to." Usmál se na mě.
,,To je v pořádku." Řekl klidně. Lhal bych, kdybych tvrdil, že ten polibek nebyl ten nejhezčí polibek v mém životě. Povídali jsme si dlouho a nakonec usoudily, že půjdeme k vodě.

Došli jsme k vodě a sedli si na molo. Už to nebyl trapný a stydlivý pokec, povídali jsme si jako dva nejlepší kamarádi. Šáhl jsem do té ledové vody a postříkal jím Petra. Ten se zasmál a oplatil mi můj útok kapkami do obličeje. Za vodou zapadalo slunce a já si vzpoměl na Viktrovu párty.
,,Taky jsi pozvaný na tu párty?" Zeptal jsem se.
,,A jo vlastně, měli by jsme jít nemyslíš?" Přikývl jsem a odrazil se ze země. Poté jsem pomohl Petrovi se zvednout a šli jsme.

Viktorův dům je vyzdobený a pohoštění je tu spousta. Hned jsem zasedl k chlebíčkům a Petr se ke mně spokojeně přidal.

Už jsme na párty hodinu, všichni tančí a mi s Viktorem už vypily pár skleniček, zatímco Petr se zatím ani jedné nedotkl.
,,Petře dej si." Řekl Viktor a šoupl k Petrovi sklenici rumu.
,,Rozhodl jsem se skončit s alkoholem." Řekl a odšoupl ji zpátky.
,,Notak, naposled." Řekl a Petr se koukl na skleničku. Vzal ji a rychle do sebe vylil rum.
,,Spokojenej?" Zasmál se.
,,Jo!" Vykřikl nalitej Viktor a přidal se k tanci. Jeho taneční, opilecké skills jsem vidět nepotřeboval. Petr asi zapoměl na jeho rozhodnutí a lil do sebe alkohol jako nikdy předtím. Později už nebyl opilý pouze Viktor, ale i Petr.

,,Pojď tančit." Řekl opile Petr.
,,Nemyslím že je to dobrý nápad." Zasmál jsem se. Petr už se zvedl ze židle a začal kroutit boky ze strany na stranu.
,,Je mi nějak...špatně." řekl Petr a přivíral oči. Poté začal padat na zem a já ho rychle chytil. Hudba stichla a všichni koukali na nás dva.
,,V pohodě, je jen na mol." Řekl jsem a hudba zas začala hrát.
,,Viktore odvedu Petra domu." Řekl jsem, ale to asi nemělo smysl, ten už se tam vrtěl s nějakou slečnou.

tvůj poslední výdech✨️ [stalin27🧿]Kde žijí příběhy. Začni objevovat