Prequel k X. kapitole

9 2 1
                                    

Vaše káva-" vejde do potemnělého trůnního sálu služebná, avšak dříve než stihne kávu donést, je zasypána salvou nadávek. „Taková nehoráznost! Jak je to jenom možné?!" křičí vztekající se královna na celý svůj palác. „V-vaše Veličenstvo?" strachuje se o svou nadřízenou služebná. „Nikdo mi nebude přebírat manžela!" řekne odhodlaně. Pak se podívá na služebnici. „A co tam jako tak blbě stojíš?" Dá ruku v pěst a služebná zmrzne na kost. Naštvaně se usadí na svůj trůn a zacinká o zvonek. Mohutné vstupní dveře se rozevřou a dovnitř vejde deset zbývajících členů Dvanáctky drsňáků. „Volala jste, Vaše Veličenstvo?" ozve se z davu. „Ano, vskutku ano," přikývne královna, která vypadá, že se už mírně uklidnila. „Jak jistě víte," přehodí si nohu přes nohu, „v zničení náhodné guildy Knihovnomolů selhali jak můj manžel, tak i Tsuki nebo Moona nebo jak že si to ta coura říká. Proto je na čase, abych zase poslala jednoho z vás, aby je šel zničit." Z davu se ozývají tiché šeptavé hlásky. „Ale Vaše Veličenstvo, nebylo by jednodušší, abychom prostě šli všichni a zabili je?" zeptá se jeden odvážlivec z davu. „Drahoušku," osloví ho královna nazpět, „samozřejmě, že by to bylo jednodušší. Ale jak jsem řekla, já jsem záporák a mým údělem není dělat jednoduchá a rozumná řešení, která by dokázala Knihovnomoly zničit v jedné kapitole. Nene, místo toho musíme náš boj s nimi natáhnout na co nejvíce kapitol, jinak by už nebylo o čem psát." Dav utichne. „Nicméně," oko královny ďábelsky problikne, „sice nemohu na to jít jednoduchou cestou, ale bohužel mě autor této knížky nezastaví od mého dalšího kroku." „A to je?" ozývá a ozívá se z davu. „Došla jsem k názoru, že nejlepší možné řešení, jak tu guildu zničit, je oddělit je od sebe!" vyřkne královna zlomyslně. „Jak?" vyzvídá dav. „Nechte se překvapit," tajemně se pousměje. Pak se rozhlédne po členech Dvanáctky drsňáků. „Nuže, který z vás se hlásí?"

·Pos—Přá—Pří—Pří!·
 Poslední přání: Příliš příležitostí! 

 Prequel k X. kapitole 
·Přeďábelsky ďábelský plán·

Poslední přání: Příliš příležitostí!Kde žijí příběhy. Začni objevovat