tek bölüm

97 11 34
                                    

tam bizden vazgeçmek üzereyken
geri döndün ve bana son bir dokunuş yaptın
bu her şeyi daha iyi hissettirdi
ve bu hâldeyken bile gözlerim sulandı
kafam karışık hâlde sormak isterim;
"beni seviyor musun?"
ama çok zayıf görünmek istemiyorum
belki hâlâ kaliforniya rüyasındayımdır

california king bed - rihanna

💫💫💫

yolda giderken ellerim o sağlam topu sıkıyor, zaman zaman gözümün ucuyla sana baktım ve gözlerimiz buluştuğunda her zamanki gibi gülümsedin.

evet, ünlü bir grup olduğumuzu biliyorum ama bundan çok uzakta, grupta neler olup bittiğini kimse bilmiyor, yoongi'ye aşık olduğunu kimse bilmiyor ve o senin duygularına karşılık veriyor, bırak bts'in maknesi olmamı, sana gizlice aşığım.

ben yolu takip ederken ve gün batımı bizi kaplarken, sen her zamanki gibi konuşuyorsun ve hatta ben cevap vermediğimde somurtup duruyorsun ama belli bir anda arkana dönüyorsun, yoongi sana sadece gülümsüyor ve sana ne kadar güzel olduğunu söylüyor, doğrudan yüzüme baktığında terliyorum ve kahkahanı duyduğumda içim gidiyor.

uzun kızıl saçların sana çok yakışıyor, ellerin benimkinden küçük ve bazen yanlışlıkla birbirimize dokunuyoruz, biliyorum hiçbir şey hissetmiyorsun ama içimde bir sürü kasırga inanılmaz bir güçle patlıyor. yoongi ile olduğun bir an, ait olduğum yere geri döndüğüm, ayaklarımı yere bastığım ve duygularımı susturduğum an.

bana her sorduklarında susuyorum, ideal kız tipin kim, bts üyeleri kız olsa kiminle çıkarsınız, her soruda susuyorum ve kimse görmesin diye duygularımı kapatıyorum.

arabada ve yolda devam ederken yoongi'nin değil de benim olsaydın nasıl olurdu diye düşündüm, hızı değiştirmek için elimi kola doğrulttum ve tesadüfen senin pembe takılı elin benimkiyle çarpıştı, sen gülümsüyorsun ve yine cama bakıyorsun, hiçbir şey olmamış gibi davranıyorum ancak içimde her şeyin yandığını hissediyorum.

benimle ne yapıyorsun jung hoseok, seninle tanıştığımda bunu hissetmedim, seni gerçekten umursamıyordum ama şimdi sanki bir büyüymüş gibi. jin ve nam hyung'un garip davranışlarım hakkında konuştuğunu duydum, ama hiçbiri bunun sebebini bulamadı.

jimin ve tae'nin bazen dayanılmaz olduğumu söylediğini duydum ama nedenini bilmiyorlar. bakışların arka koltuğa kayıyor ve sağ elinle yoongi'nin yanağına dokunup uyuyakaldığını söylüyorsun, gideceğimiz yere varıyoruz, onu nasıl uyandırdığını görüyorum böylece aşağı iniyor ve o indiğinde sen de arkasından aşağı iniyorsun. o, gizlice senin eline dokunuyor ve ben sadece arabadan izliyorum.

bir dokunuş, iki dokunuş ve jin el sallayarak arabadan indi, el frenini çektim ve arabadan indim, jin hyung bana baktı ve bana sarıldı, kucaklama sıcak ama hâlâ kalbimin kırıldığını hissediyorum. bazen bts'ten ayrılmayı düşünüyorum. ama eğer yaparsam, daha çok kalp kıracağımı biliyorum ve benimki hâlâ iyileşebilir, ne kadar süreceğini veya daha ne kadar dayanabileceğimi bilmiyorum ama şimdilik seni sadece uzaktan izleyeceğim çünkü evet, jeon jungkook gizlice jung hoseok'a aşık yaşıyor.

final.

--------------------------------

ÇOK KISA VE BİRAZ ANGST GİBİ OLDUU
AMACIM ANGST YAZMAK DEĞİLDİ
ama olsun yine de güzel bence

hoseoksii425 senin içindiii  (bi tane daha junghope yapcam söz)

california king bed | hopekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin