5.Bölüm: Kulübe

25 6 11
                                    


Bu bölüm çok sevdiğim birini yeni karakterimiz olarak alıyorum. Sürpriz isim sonlarda. İyi okumalar.





Giray Şahin'den (Düğün Gecesi)


Kamelya ve Deren gideli 40 dakika olmuştu. Evlenmiştim. Hala garip geliyordu. Hayır garip olan şey evlenmek değildi, evli bir adam olmamdı. Babam bu günlerimizi görmeyi çok isterdi. Bu evlenme işini hızlandırmamın nedeni yurt dışı toplantılarımda evli bir adam imajı çizerek şirketi daha da yükseltmek içindi. Karımı çok seviyordum bu da işin cabasıydı. Hasımlarımız karıma ve kardeşine zarar verebilirdi. Onları da korumak zorundaydım. 

"Giray orada ne yapıyorsun? Buraya gel ve uyuyalım." Meriç'in sesiyle ona döndüm ve yanına gittim. "Seni bu kadar düşündürten şey nedir hayatım?" 

"Bilmiyorum Meriç. Kamelya da bir gün babamın eskiden bir mafya lideri olduğunu ve o öldükten sonra işlerin başına benim geçtiğimi öğrenecek. Tepkisi beni her zaman fazla düşündürtüyor." Meriç anlayışla gülümsedi ve "Biliyorum Giray korkuyorsunuz ama Kamelya 21 yaşında bir genç kız emin ol sizi anlayacak." dedi ve gülümsedi. Bende gülümsedim Kamelya ve Deren dışında herkes gerçeği biliyordu. Babamın asıl işini.. "Hadi uyuyalım" dedim Meriç başını olumlu anlamda salladı ve sarılıp uyuduk.  


Kamelya Şahin'den


Abim evleneli 1 hafta olmuştu. Evde kalabalıktık. 1 Haftadır evden çıkmamıştım. Bugün daha iyiydim sadece kırgınlık vardı üzerimde. Elimi yüzümü yıkayıp üzerime eşofman ve tişört giyip kalktım. Merdivenlerden inip hole baktım ablamlar kahvaltı ediyordu. Herkes bizdeydi. Sessizce kendi yerime oturdum. Başım ağrıyordu. "Naber ablacım gece rahat uyudun mu?" dedi ablam kafamı evet anlamında salladım. Yemek yiyip kalktılar abim "Kamelya biz işe geçiyoruz dikkatli olun." dedi. Bugün dışarı çıkacak ve kulübeye gidecektim. 2 gün sonra okul vardı ve ben artık uyuşturucu kullanmamaya çalışıyordum. Okulda para için yanıma gelen iki yüzlü insanları görecektim yine. "Deren benim işlerim var ben gidiyorum. Alışveriş falan yapmam lazım." dedim. Deren "Tamam bende çıkarım birazdan benimde işlerim var" dedi kafamı salladım ve üzerimi giymeye odama çıktım. Beyaz kısa dar bir deri etek ve Krem bir ceket giydim saçımı topuz yaptım ve beyaz bir çanta alıp merdivenlerden indim. Dışarı çıktım, Zeynel abiye alışverişe gideceğimi söyledim. Kombini me uygun beyaz spor bir arabaya bindim. Önce biraz alışveriş yaptım daha sonra kulübeye doğru yola çıktım. Uzun yıllar sonra olay yerine ilk defa gidiyordum. Aynı yollar beni ürpertmişti. 10 dakikalık bir yolum kalmıştı. Uzaktan görünüyordu ama görünürde o kulübenin yerine beyaz tek katlı bir ev vardı. Kaşlarımı çatarak gaza yüklendim ve arabadan inip etrafıma baktım. Burasıydı ama kulübeyi onarmış ev yapmışlardı. Başımın dönmesini umursamadan kapıyı tıklattım ve kapıyı çaldım ne bekliyordum bilmiyorum ama bir kız çocuğunun bu cinayet mahallindeki evin içinde olmasını beklemediğim kesindi.



Yekta Şahin'den


"Giray sen salak mısın? Nasıl kabul edersin böyle bir teklifi?! Ya seni öldürmeye çağırıyorlarsa? Nasıl bu kadar kör olabilirsin?!" diye bağırdım. Giray, Özyiğen şirketinin tek oğlu daha adını bile bilmediği bir adamla yemeğe çıkacaktı. 

"Yekta sakin ol. Bu yemek gerçekleşecek." dedi Giray. Başımı iki yana salladım ve odasının kapısını çarpıp çıktım. Salaktı nasıl düşüncesizdi bu kadar. Ona zarar verebilirlerdi. Özyiğenlerin babası Halil eskiden babamın ortağıydı. Babam öldükten sonra Giray onların hisselerini çalmıştı ve hasım olmuşlardı. Oftu Poftu ya başına bişey gelebilirdi. Bu akşam o yemekte bende olmalıydım. Kamelya ve Deren'e akşam geç geliceğimizi yazdım ve ayağa kalktım. Bu akşam o yemeğin yerini öğrenip gitmem lazımdı. 



Kamelya Şahin'den




13-14 yaşlarında, koyu kumral kıvırcık saçlı, yeşil gözlü çok güzel bir kız karşımda duruyordu. Arkasını döndü ve "Anne, burada bir tane abla var bakar mısın." diye bağırdı. "Merhaba efendim saçlarınız benimki gibi kıvırcık ve çok güzelsiniz." dedi, gülümsedim ve dizlerimin üstüne yere çöküp saçlarına dokundum. "Senin saçların daha güzel bence küçük kız. Adın ne senin?" dedim. "Miva benim adım efendim. Sizin adınız nedir?" dediğinde "Kamelya" dedim. Tam bir şey diyicekken içerden annesi geldi. "Kim geldi Miva" diye bağırdı ama ben şuan şoklar içerisindeydim. Akıl hastanesindeki Mira tam karşımda duruyordu.



Mira Uysal 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mira Uysal 


Miva Uysal

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Miva Uysal



Karşınızda çok ama çok sevdiğim biri Mila.inc. Miva modeli olarak onu seçtim o kadar tatlı birisi ki anlatamam. Öbür modellerin instgramını vb. vermek istemiyorum modeller rahatsız olabilir. Mila bunun onu rahatsız etmediğini söyledi. Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum. 


Çok kısa bir bölüm olduğunun farkındayım yarın uzun bir bölüm yazmaya çalışıcam. 


Sizce miranın kızı olması hakkında ne düşünüyorsunuz. 

Kamelyanın babasının asıl işi..  

İyi okumalar.

Ölüme adım adım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin