Soner Özyiğen'den
Yatakta yatan kusursuz kıza baktım. Adil değildi böyle şeyler yaşanması ve suçu kendi üstüne alması. Oysa o sadece kardeşine bakmak için gelmişti peşimizden, bilsem o gece her şeyin aslını böyle olmazdı belki, ama bu kız acı çekerek ölmek için gelmiş bu dünyaya. Benim olsun istiyorum bu kız bazen sadece benim olsun, her şeyi yok sayıp yaralarını sarmak istiyorum ama eminim ki o da buna izin vermez. O yüzden onda daha fazla yara açmayı asla umursayamam. Karşısına çıkmam gerekiyordu okulu bitsin diye bekledim ama bu hastanedeyken hiç bir şey önemli değil. Burada fazla kalamaz. Yoksa unutur her şeyi yine unutur göz yumamam. Onu buradan çıkartmam lazım, iyileşmesi lazım kendi iradesiyle, kendi iradesiyle iyileşip beni tekrar gördüğünde unutmaması lazım. Yatakta homurdanmaya başlayan kıza baktım. Yavaşça gözlerini araladı ve beni göründe tekrar açıp kapattı. "Senin ne işin var burada, çık dışarı! Beni mi izledin? Sapık mısın sen yoksa? Ne istiyorsun bend-"
"Hey hey sakin ol kıvırcık. Sapık falan değilim. Seninle düzgünce konuşmak için buradayım." deyip ellerimi havaya kaldırdım. Kaşlarını çattı "Ne, ne konuşacaksın, anlamıyorum seni kardeşimi nasıl zevkine öldürdüğünü mü anlatacaksın? " Kaşlarını çatma sırası bendeydi "Ben senin kardeşini zevke öldürmedim kıvırcık bir daha duyarsam kötü olur sadece bir defa anlatacağım her şeyi doğru düzgün dinle he yok ben dinlemem diyorsan gidiyim ben." deyip kapıya adımladım. "Dur bekle" dedi ince sesi ona döndüm "Beni öldürmeyeceğine nasıl inanacağım?" size yemin ediyorum buz kestim. "Sana son kez söylüyorum Kamelya, anlamadan dinlemeden konuşma." dedim sabır dilediğimi belli eden bir sesle. "Anlatsan mı artık?" dedi. Unutacağını bilsem de anlatmaya başladım.
"Bak kıvırcık o gece orda büyük bir yanlışlık vardı. Ben senin abinden intikam almak için orda seni öldürecektim. Abine dayanılmaz bir acı yaşatmak için. Abin 4 yıl önce bizim şirketin hisselerini çaldı. Bizim seni öldürüp abini işin içinden duygusal çöküşle çıkartmamız lazımdı. O sarı saçlı kız değildi hedef. Ama biz o kız sanıyorduk o kız kendisini bize Giray'ın öz kız kardeşi olarak tanıttı. Olanları bilmiyordu. O gece onu satranç turnuvasına çağırdık senin çok güzel satranç oynadığını duymuştuk geleceğini düşündük. Sonra o gece o kulübedeki öbür kadın bir anda kardeşini vurdu. Aslında ben konuşturup duruma göre bakacaktım. İşin içinde farklı mevzular vardı o kadın beni bizim şirket ve sizin şirketin olayını bildiği için buldu. Giray'ı öldürmek için birleşelim dedi ama olmadı çünkü Giray'ı öldürmek herkesi tehlikeye atardı işler ters gitmese intihar süsü verip Giray'ın kardeşini öldürmek daha kolaydı işler ters gitti ve ölmemesi gereken biri öldü. O günden sonra o kadını her yerde aradım ama bulamadım. O kadının kardeşini vurma yani sen sandığımız kızı vurma nedenini bilmiyorum." derin bir nefes aldım. Kamelya şok olmuş gözlerle beni izliyordu. Kafasını iki yana salladı. "Olmaz" diye bağırdı "Bu ne demek sen ne anlatıyorsun, birini öldürmek kolay mı lan bu kadar! B-ben anlamıyorum. Kim o yeşil gözlü kadın bulmam lazım o kadını bulmam hesap sormam her şeyi öğrenmem lazım! İnanamıyorum bu duyduklarıma!" krize girecekti.
"Kıvırcık sakinleş burası hala bir hastane. Burada kalmaman lazım burada kalırsan unutursun her şeyi ilaç diye zehir veriyorlar." dediğimde nefesleri sıklaştı. "Lan noluyo?" diye bağırdım Kamelya inesini gösterdi istemesem de inesini yaptım. Gitmeden bir sigara dalı daha bırakıp yine aynı sözcükleri fısıldadım. "Yaşamaya çalış kıvırcık." deyip saçlarını kokladım ve çıktım. Yaşamalıydı. Odasının camından tekrar atladım odası arka kapıya baktığı için kolaylıkla girdiğim gibi çıktım. Arabama yürürken telefonum çaldı Enver arıyordu.
"Ne var Enver?" diye sordum.
"Abi hallettin mi kızı?" diye sordu.
"Hallettim ama yine unutacak kesin. Şimdi İstanbul'a yola çıkıyorum." dedim.
"Tamam abi görüşürüz ben burasıyla ilgileniyorum." onaylayıp kapattım. Enver bu hayatta güvendiğim yegane kişilerdendi. Arabaya bindim ve tekrar ola çıkmadan hastaneye bakıp fısıldadım. "Yine gelmeye çalışacağım kıvırcık." deyip gaza bastım.
Entrika en sevdiğim GGYDHUIFJHL
Siz bunları sindirin pazartesi yeni bölüm atmaya çalışacağım.
Yorumlarınız ve oylarınız çook önemli.
Bölüm hakkında düşüncelerinizi alalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme adım adım
RandomBu kurgu (kan,vahşet,intihar,cinayet) içermektedir etkilenicek olan kimsenin okuması önerilemez‼️ "Noluyo burda?" Karşımdaki arkadaşımın cansız bedenine baktım. "Sen zeki kızsın anlarsın"Karşımdaki kadına boş gözlerle baktım. İlaç mı beynimi uyuştur...