𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞

197 6 2
                                    

𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩, 𝐚 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐦𝐞, @𝐂𝐨𝐥𝐥𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠𝐈𝐧𝐤, 𝐢𝐧𝐯𝐢𝐭𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮, 𝐝𝐞𝐚𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬, 𝐨𝐧 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐡𝐢𝐥𝐚𝐫𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐚 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐬𝐞𝐞𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚𝐰𝐞-𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐛𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐧𝐞.

𝐀𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐥𝐯𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐟 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐩𝐢𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐮𝐧𝐥𝐞𝐚𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐥 𝐡𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐮𝐫𝐧 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐠𝐞, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐚 𝐜𝐮𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐝𝐚𝐳𝐳𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐛𝐬, 𝐦𝐞𝐭𝐢𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲'𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐮𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐫𝐚𝐰 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐦 𝐨𝐟 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐢𝐠𝐮𝐞.

𝐖𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐧𝐨𝐛𝐥𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐜𝐡𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧! 𝐋𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐞𝐢𝐠𝐡 𝐮𝐩𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐬𝐩𝐢𝐫𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐢𝐬 𝐜𝐞𝐥𝐞𝐛𝐫𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐢𝐯𝐞𝐬. 𝐇𝐞𝐫𝐞, 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐦𝐬 𝐨𝐟 𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐢𝐠𝐧𝐢𝐭𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐢𝐨𝐬𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐭𝐡𝐫𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐝.

𝐋𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐢𝐛𝐫𝐚𝐧𝐭 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐠𝐞𝐬 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐮𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐞𝐧𝐚𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐚𝐫𝐭𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐟𝐭 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐛𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐧𝐜𝐚𝐩𝐬𝐮𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐬𝐬𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐭𝐞𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞. 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐠𝐮𝐢𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩, 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐞𝐦𝐛𝐚𝐫𝐤 𝐨𝐧 𝐚 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐜𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐦𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐨𝐧 𝐚 𝐩𝐚𝐠𝐞, 𝐞𝐯𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐢𝐯𝐢𝐝 𝐥𝐚𝐧𝐝𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐭𝐮𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐤.

𝐔𝐧𝐥𝐞𝐚𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐨𝐭𝐞𝐧𝐭𝐢𝐚𝐥, 𝐝𝐞𝐚𝐫 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫𝐬, 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐞𝐚𝐠𝐞𝐫𝐥𝐲 𝐚𝐰𝐚𝐢𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐜 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐲𝐞𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐞. 𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐫𝐠𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐟𝐮𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐢𝐨𝐧, 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝.

𝐒𝐨, 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡, 𝐞𝐦𝐛𝐫𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐞𝐩 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩. 𝐌𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐧𝐞𝐰 𝐡𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐥𝐮𝐫𝐛𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐝𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐭, 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐬 𝐝𝐫𝐚𝐰𝐧; 𝐥𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐨𝐮𝐫𝐧𝐞𝐲 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧.

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Presenting To You

'Enhance - Blurb Shop'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Enhance - Blurb Shop'

Book cover by awwnkhi.

Thank u so much for this amazing cover awwnkhi ♡

------------------------

Thoughts?

𝐄𝐧𝐡𝐚𝐧𝐜𝐞 - 𝐁𝐥𝐮𝐫𝐛 𝐒𝐡𝐨𝐩Where stories live. Discover now