İlk defa yakalanmıştık. Beşimiz birden hemde. Bizi kovalayan bir polis olurdu hep, ona denk gelmiştik bir şekilde. Ama şanslıydık sanırım çünkü bize öyle aman aman bir ceza verilmemişti. Sadece bir süreliğine tutuklanmış olabiliriz ve şehre hizmet cezası almış olabiliriz. Ama bu çokta kötü değildi, galiba?..
Eskiden okuduğum bir yazı vardı. İki suçlu aşığın hikayesi, Bonnie ve Clyde... O kadar önceden okumuştum ki şimdilerde fark ediyorum onlara benzer bir yaşantımın olduğunu. Yeonjun'la birbirimizi ölümüne sevişimiz ve yanımızda güven duyduğumuz yoldaşlara sahip oluşumuz.
Beş parasız oluşumuz ama yaptığımız küçük suçların iyi amaçlarla edinilmiş olması. Halkın eskiye göre artık değer görmeyen Robin Hood'u olmamız...
Bizim hikayemiz belki daha yeni başlıyor veya yakın zamanda bitecek. Bunu bilemem fakat... Fakat bizim modern dünyanın Bonnie ve Clyde'ı olarak daha güzel bir sona sahip olacağımıza inanıyorum.
Bonnie ve Clyde'ı geride bırakarak Beomgyu ve Yeonjun olacağız biz. Başka bir modern dünyanın suçlu iki aşığı olarak anılacağız. Anılmasak bile öyle kalacağız ve bu dünyaya her fırsatımızda kendimizden bir iz bırakacağız.
XXXXXXXXXXXXX
Bu da bitti...
Yuqi'nin şarkısı ve Bonnie ve Clyde'ın hikayesinden esinlenip yazdığım minific burada bitti.
Kısaydı fakat benim için anlam yüklüydü.
Bonnie ve Clyde'ın kötü biten sonlarını Beomgyu ve Yeonjun'la güzel bir şekilde sonlandırmak istedim.Bitirmeden önce bilmeyenler için Bonnie ve Clyde'ın hikayesinden kısa bir bilgilendirme yazısı koymak istiyorum buraya.
Bonnie Parker ve Clyde Barrow ünlü Amerikalı kanun kaçakları, The Barrow Gang'in ünlü elemanları. 1930'lu yıllarda Amerika'da banka ve dükkânları soymuşlardır. Kapitalizme ateş püsküren halkın gözünde Robin Hood statüsüne yükselerek kahraman olmuşlardır. Ayrıca Bonnie ve Clyde'ın büyük aşkları da bunda rol oynamıştır. Her soydukları dükkân ve bankalara çiçek bırakırlardı.
Barrow ve Parker, Louisiana'da, bir kırsal yolda, 23 Mayıs 1934 tarihinde polisler tarafından pusuya düşürülmüş ve öldürülmüşlerdir.
..........
Bu ficte son kez hoşçakalınnnnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonnie & Clyde || beomjun
FanficBirbirimizin kalp atışlarını hissederek o kenarda uykuya dalıverdiğimizde hayatta başka bir şeye ihtiyacımız yok gibi hissediyorduk. ... [düz yazı, minific] 200623 - 150723