⚠️ Προς αναγνώστες από mirror sites, όπως το teenfic: ⤵️
Εγώ, η Στυλιανή Κανταρτζή, ως μοναδική διαχειρίστρια του προφίλ EstelleLuminesCent και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω υπεύθυνα ότι ουδεμία σχέση έχω με την αναδημοσίευσή του στο teenfic κι άλλους παρόμοιους ιστότοπους. Αν διαβάζετε δικό μου κείμενο σε ιστοσελίδες πέραν του Wattpad, σας ενημερώνω ότι βρίσκεστε σε έναν παράνομο ιστότοπο που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων, κλέβει τη δουλειά τους και εκθέτει τη συσκευή σας σε κακόβουλα λογισμικά κι επικίνδυνους ιούς. Εγκαταλείψτε άμεσα αυτόν τον ιστότοπο, καταγγείλτε τον στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και διαβάστε τις ιστορίες μου στο Wattpad.
⚠️ To readers from mirror sites such as teenfic: ⤵️
I, Styliani Kantartzi, as the sole administrator of the EstelleLuminesCent profile and the author of this book, declare responsibly that I have nothing to do with its republishing on teenfic and other similar websites. If you are reading my literary work on websites other than Wattpad, I am informing you that you are on an illegal web page that violates authors' copyrights, steals their work, and exposes your device to malware and dangerous viruses. Please leave this site immediately, notify cybercrime prosecution and read my stories on Wattpad.
Το ξέρω, είσαι εκεί
Μα δεν μπορώ να σ' αγγίξω
Το ξέρω, είσαι εκεί
Μα δεν μπορώ να σου δείξωΌλα όσα μέσα μου κρατώ
Πόσο θα 'θελα να σου τα πωΣαν όνειρο από παλιά
Ήσουν εκεί, σε είχα δει, μα δεν είχα φανταστεί
Πως μέσα σου κρύβεις θησαυρό
Πώς θα 'θελα, καρδιά μου, να τον βρωΜέσα απ' την ψυχή, ηλεκτρισμός με διαπερνά
Ζω για τη στιγμή που μπορεί να 'ρθεις πιο κοντά
Όσο κι αν πονώ, θέλω να κλάψω, να ανοιχτώ
Λάθος ή σωστό; Κι αν είναι μάταιο, το αγαπώ
YOU ARE READING
Μέσα σου κρύβεις θησαυρό
PoetryΈνας καλλιτέχνης που ξέρεις χρόνια, μα ξαφνικά, όταν τον βλέπεις κι ως άνθρωπο... ο θαυμασμός μπορεί να αφήσει χώρο και για κάτι άλλο; Κάποιοι στίχοι που έχουν να κάνουν με τον θαυμασμό και την αγάπη. Μπορεί άραγε η βαθιά συγκίνηση κι ο έρωτας να συ...