31.

75 11 1
                                    

Am străbătut holul gol în timp ce zâmbeam în sinea mea. Tocmai terminasem cursul lui Taehyung și lasati-ma să vă spun cât de minunat a fost.

Ne-am aruncat în secret priviri unul altuia toată sesiunea. Ne dăduse un fragment de analizat și mi-a vizitat banca de trei ori pentru a mă întreba dacă am nevoie de ajutor la ceva.

Se purta atât de frumos, lăudându-mi munca în fața întregii clase, în timp ce a pus-o pe Nana la locul ei când a încercat să vorbească și să intervină când îi răspundeam la întrebare.

Întreaga clasă, inclusiv Jennie, a fost surprinsă. Aveau o singură întrebare. Cum a trecut Kang Sun Hi de la a fi pe lista neagra a profesorului Taehyung la a fi studentul său preferat?

Dacă ar fi știut ce se întâmpla între noi...

Am fost scăpata din gânduri când deodată cineva m-a prins de braț și m-a tras într-o clasa. Eram pe cale să țip până când și-a pus mâna la gură pentru a mă opri.

M-am întors să-l văd pe Taehyung zâmbind la mine. „Bună", a spus el obraznic.

"Taehyung, ce faci? Dacă ne-ar vedea cineva?

"Nimeni nu ne-ar vedea, am înghețat timpul în jur. Dar nu ți-ai dat seama că, ei bine, nu ești pe deplin uman și, prin urmare, acel lucru nu funcționează la tine"

„Desigur că ai făcut-o", mi-am dat ochii peste cap. M-a tras mai aproape în timp ce și-a cuprins brațele în jurul meu.

" Mi-a fost dor de tineeee."

"Ce! Am avut un curs literalmente acum 10 minute"

„Dar încă mi-e dor ", se alarmează el. El s-a năpustit cu nasul in scobitura gâtului meu mormăind. " tu cum rezisti?"

„Cine ești și ce i-ai făcut adevăratului Kim Taehyung, alias Lucifer, alias stăpânul iadului, alias omul care aproape că zâmbește niciodată alias omul care îmi făcea zilele amare?", m-am îndepărtat de el.

A zâmbit și m-a tras din nou înapoi. "Tot eu sunt,iubito. Asta este cealalta parte a mea"

M-am înroșit când și-a umezit buzele cu limba și mi-a făcut cu ochiul.

"Bine, trebuie să stabilim niște reguli de bază. În primul rând, nu poți fi atât de drăguț cu mine"

" De cee?" spune si se bosumfla

"Pentru că oamenii devin suspicioși. După curs, i-am văzut pe toți vorbind că ai fost excepțional de drăguț cu mine"

„Desigur că voi fi drăguț cu tine, ești prețioasa mea", a spus si a început sa îmi devoreze buzele

„TAEHYUNG STAII!!", i-am împins pieptul. „Nu putem face asta în campus"

"Bine, atunci vrei să mergem acasă? Hai să mergem. Ești o fetiță atât de nerăbdătoare", m-a tras și am intrat în panică.

„Nu, asta nu am vrut să spun", m-am eliberat din strânsoarea lui și el a izbucnit în ras.

„Să mă joc cu tine este atât de distractiv.."

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum