Bölüm 22 Yeni Öğrenciler ve Yeni Güçler

23 5 0
                                    

   Yoldayken hızlıca bizim peronun kapısının kapanma sesiyle hepimiz irkilerek uyandık.

Yaren: Noluyor.

   Aniden uyandırıldığında sinir küpüne dönen Deniz ve Ben çıldırmıştık.

Yağmur&Deniz: KİM YAPTI LAN!

Fred&George: Kızlar sakin olun.

     Karşımızda Malfoy ve 2 tane gereksiz Riddle vardı.

Yağmur: Gene mi siz!

Deniz: Özellikle sen Malfoy daha dersini almadın sanırım.

     Draco yalvaran gözlerle bize bakıyordu. Onların elinden kurtarmamızı istiyor gibiydi. Draco'ya verdiğim yüzük aklıma geldi. Yüzüğü gösterdim. Olayı anlayıp yüzüğü takmıştı.

İÇSES

Yağmur: Malfoy ne oluyor?

Draco: Melody yardımına ihtiyacım var.

Yağmur: Ne istiyorsun?

Draco: Zorla beni tutuyorlar yardım etmen lazım.

Yağmur: Çok beklersin Malfoy. Yaptıklarından sonra hakettin. Benim ve diğerlerinin mutluluğunu bozdun. Daha önemlisi beni param için kullandın.

Draco: Herşeyi açıklayacağım ama beni kurtarman lazım.

Yağmur: Hayır kurtarmayacağım. Kimsenin görmediği bir anda yüzüğü çıkartıp bana teslim ediceksin.

Draco: Tamam... Ama bu iş burada bitmedi. Bunun intikamı ağır olucak.

Yağmur:Ya ya ne demezsin.

NORMAL YER
     Diğerleri bizi korumuştu. Draco... Beni oylamıştı pislik. En azından yüzüğünü geri verdi. Boynumu kontrol ettiğimde tılsımlar yoktu. Telaşlanmıştım.

Deniz: Kanka tılsımları arıyorsan bizde. Senden almaya çalıştılar.

Yağmur: Şükürler olsun.

     Tılsımları alıp tekrar boynuma taktım. Diğer tılsımlarıda bana bağlamıştım. Ben dönüşüm geçirdiğimde onlarda geçirecekti.

Yağmur: Hogwartsdayken eşyaları yerleştirip Bahçenin tenha köşesinde buluşalım. Herkesin tılsımını bana teslim etmesini istiyorum.

Toplamda 9 tane tılsım vardı elimde. Hepsini bana bağladım. Yeni özelliklerini bulduğum için bazı şeyleri düzeltmem lazımdı.

.
.
.
Okula vardığımızda Dumbledore yeni 11 öğrencinin duyurusunu yaptı. İlk önce gelen 4 kız öğrenci içeri girdi hepsi büyüleyici güzellikteydi. Bütün erkeklerin gözü onlardaydı. Fred'inde dahil. Ona trip atmam için sebep. Hehehehe.

Onlardan sonra 7 tame erkek içeri girdi. Bütün kızların gözü üstündeydi. Hepsi birbirinden yakışıklıydı. Bir tanesi onlara baktığımı görünce bana göz kırpmıştı. Kızardığımı hissediyordum. Fred sinirli bir şekilde ona bakıyordu.

Fred: O çocuğu hiç gözüm tutmadı.

Yağmur: Nedenmiş bence iyi birine benziyor.

Fred: Sevgilime yürüyor.

Yağmur: Sen o kızlara bakarken iyidi Fred Bey.

Fred: Ben onlara bakmadım.

Deniz: Atma enişte. Gördük Ayrıca George senide gördüm.

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin