O gece hiç olmadığı kadar yüksek bir melodi yayılıyordu etrafa. Ritim, rıhtımda ayrılığa tutuşan insanlar kadar ziyan duygular içerisinde debeleniyordu.
Ayrılık senfonisi, mazlum bir yakarış.
Yüreğinin saklı bahçesinde yer edinenleri çaldığı parça ile bertaraf etmeye çalışıyordu.
Piyanonun ağıt yakarcasına çıkardığı sesler ve uzun ince parmaklarının hareketleri eşsiz bir bütünlük yakalamışken, tuşlara değen elleri gittikçe hızlı bir seyir kazandı.
Ardı ardına bastı tuşlara.
Bastı, bastı ve daha çok bastı.
Hemen arkasında durmuş bu eşsiz görüntüsünü seyrediyordum ki, dakikalardır orada olduğumu biliyorcasına bana seslendi.
Varlığımı her şeyiyle, kalbindeki o karanlık zerrecikte hissetti.
"Şahmelek..."
Boğazım hırçın bir yangınla baş başa kaldı. Melekler kadar güzel, güzellikte lider anlamına gelen bu söz ağzına ilelebet yakışıyordu.
Boğazımdaki yangınla beraber yavaşça ona doğru ilerledi korkusuz adımlarım. Sevgisinin coşkunluğu yüzünden ellerim titriyor, heyecandan kasılıyordum.
Rotamın sonunda yanında dikilmeye başladığımda yüzünde yer edinen o muazzam gülüşle beraber belimden tutarak piyanonun üzerine oturmama yardımcı oldu.
Artık parmakları çenemi mesken bellemiş, göz göze gelmemizin yegane temsilcisi olmuştu.
"Benim güzel bebeğim..." Derken çoktan üzerimdeki geceliğin askıları ile oyalanmaya başladı.
Ben de bedenimi ona emanet ettim ve sonraki hamlesini bekledim huşuyla. İlk olarak askılarımı aşağıya indirerek çıplak göğüslerimi açığa çıkardı. İştahlı bakışları ve tehlike dolu ifadesinin gölgesi oraya düştüğünde iç çekti.
"Sen..." Yutkundu. Yutkunduğunda adem elması amansızca hareketlendi. Parmaklarımı tenine sürtmemek için zor durdum.
"Benim için varsın, benim için yaratıldın mi mujer. Karşı koysam bile kendimi sana savrulmaktan alıkoyamıyorum. Bir yağmur oldun ve yağdın üzerime."
İnce bir sızının baş gösterdiği göğüs kafesimde, kalbim yerinde durmak istemezcesine debeleniyordu.
Halimi anlamış gibi eğildi. Kalbimin zemberek atışlarının tam üzerine dudaklarını bastırdı.
"Kalbine beni kabul ettiğin için sonsuz teşekkür ederim."
Dağılan duygularımı yeniden inşa ediyordu.
Beni onarıyordu.
Cevap verme arzusuyla tutuştuğumda kurmaya çalıştığım binlerce kelime vardı lakin hepsinin kombinasyonu aynı yere çıkıyordu.
Duyurmayı yeğlediğim tek bir cümle...
"Seni seviyorum." Diye fısıldadım.
Fısıltım küllerinden doğmasına yol açacak kadar tesirliydi. Bir süre hareketsizce durdu ardındansa seher yeli saçları çıplak göğüslerime değerek ahuzar derimi okşadı. Benliğimde yer edinen hevesle o hazan saçlarını çekiştirdim.
"Ölümüm senin elinden olacak mi mujer."
Başını dakikalar sonra kaldırdı göz göze geldik. Gözleri bana aşk şarkıları mırıldanırken dudakları dudaklarıma değdi. Elektrik yüklü bir dalga sardı bedenlerimizi.
Yıllanmış dudakları beni şehvetle öperken, onu iyice kendime doğru çektim. Kadınlığımı kasıklarına doğru bastırdım.
Tenini tenime mühürlemek istiyordum...
"Tanrı yardımcım olsun şahmelek. Bana hissettirdiğin duyguların büyüklüğü altında ezilmemem için buna ihtiyacım var."
Piyanoda gezinen parmaklarları beni kuşattığında, teslimiyetle sığındım çatısı altına.
O...
Aşkı azabım.
Bay Miller.
Ve bu bizim hikayemiz.
'
İtalya'nın ünlü şarap üreticisi Alfredo Caden Miller için işler, Türkiye pazarına girmesiyle tümüyle değişir.
Türkiye'de ortalık kurduğu bir şirketin işleyiş politikasını görmek için sık sık İstanbul'a gelmek zorunda kalan Bay Miller sadece işte değil aşkta da kazanmaya başlamıştır artık.
Hayatına aniden girerek dengeleri altüst eden ve kartların yeniden dağıtılmasına sebebiyet veren Rahel her şeyden habersiz Bay Miller'ın göz hapsindedir.
***
Herkese merhaba;Tanıtımı nasıl buldunuz bakalım?
Hikayede fazlasıyla cinsellik ve yaş farkı mevcut. Rahatsızlık duyacak olanlar lütfen okumasın.
Hepinizi öpüyorum, yeni bölümlerde görüşürüz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rahel Tutkusu +21|Arkadaşımın Babası
Romance"Tanrı yardımcım olsun şahmelek. Aksi taktirde aşkının büyüklüğü karşısında aklımı yitireceğim..." ~ Not: Hikayede fazlasıyla cinsellik ve yaş farkı olacaktır lütfen değer yargılarınız ile uyuşmuyorsa okumayın! Not: Hikayemin tüm hakları saklıdır. 5...