Selena Anderson
2023.05.24
A második éjszakám is egész jól telt azon kívül hogy egész éjszaka vagy Charles-on gondolkoztam vagy épp azon hogy Arthur mit csinálhat és mikor ér haza. Reggel korán fel keltem és le mentem csinálni valami reggelit. Be nézztem a hűtőbe, hogy miből tudok alkotni valami ehető dolgot meg láttam a tojást és a szalonnát és úgy gondoltam csinálok egy egyszerű tojás rántottát és hozzá pirítóst és szalonnát. Kb 20 perc alatt meg is voltam az egésszel, még főztem egy kis kávét és le ültem meg enni amit készítettem.
-Jó reggelt Elena, hmm... mik ezek a jó illatok mit főztél? --kérdezi álmos hangon Arthur miközben le trapol a lépcsőn és le ül mellém az asztalhoz.
-Tojás rántottát csináltam és van még pirítós, szalonna és kávé, egyél belőle ha kérsz. --mondtam majd elé toltam a kajával teli tányért és a kávét amit magamnak készítetem de úgy láttam neki nagyobb szüksége van rá mivel elég szarul nézzet ki.
-Úúú... köszi istenő vagy imádlak! --nyomott egy puszit a homlokomra és már el is kezdet falatozni.
-Te buliba voltál az este ugye? --kérdeztem miközben figyeltem ahogy eszik.
-Igen, de eskü nem ittam sokat nyugi. --mondta miközben tömte magába a kaját.
-Aha azt láttom. --mondtam és mellé meg forgattam a szememet.
-Ja amúgy mikor is indulunk a szállodába? --kérdeztem.
-Délután 3 órakor. --mondta és márcsak egy utolsó falat volt a tányérján amit gyorsan be is tömött és be rakta a mosogató gépbe a tányért és vissza ült a helyére.
-Rendben, de én most fel megyek még át nézzem a dolgokat. --mondtam majd az emelet felé menet puszit nyomtam az arcára és mentem is tovább.
Fel mentem a szobámba át nézztem a cuccomat amit viszek majd aztán el kezdtem egy könyvet olvasni amire már napok óta rá vagyok kattanva mert nagyon jó a könyv. Aztán 2 óra olvasás után gondoltam el megyek és le fürdök még indulás előtt. Vettem egy gyors zuhanyt ami fél órát vett csak igénybe majd fel öltöztem és minimális sminket dobtam fel magamra. Majd le trapoltam a lépcsőn a bőröndömel együtt és le ültem a fekete bőr kanapéra.
-Elenaaa!!! --kiabál az emeletről Arthur.
-Igeeen őfelsége? --kiabálom vissza.
-Hahaha nagyon vicces, de kész vagy? --kérdezte közbe pedig meg forgatta a szemét.
-Igen teljesen mértékben készen állok az indulásra. --mondtam határozottan.
-Rendben van akkor mehetünk is. --mondta majd fel kapta az én bőröndömet és a sajátját is és el indult a garázs felé. Arthur fekete terepjárójának hátuljába be pakoltuk a bőröndöket és már szálltunk is be a kocsiba.
Sziasztok! Itt a kövi rész, remélem tetszik!
YOU ARE READING
Ő a végzetem
FanfictionSelena Anderson vagyok. Kiskorom óta jóba vagyok Arthur Leclerc-el. Neki a bátyja irtózatosan helyes, és nekem nagyon bejön. De van egy olyan probléma, ami egy Olivia nevű lányhoz fűződik. Na ja...ő a barátnője. Próbálok inkább Arthur-al lenni, de i...