- Я також прямую до Ґалагана, тож ходімо разом.
- Гаразд.
Не тільки я, а й діти довкола теж кивнули, переконані такою причиною. Щоправда, Лорейн усе ще виглядала так, ніби боялася, що Клеріван мене з'їсть.
- Гм... - на мить примружився він, ніби не зважаючи увагу на думку решти. - Що ж, тоді ходімо?
- Гаразд! - помітивши його погляд, близнюки підвелися зі своїх місць. - Бувайте!
Мов боючись, що Клеріван їх затримає, вони попрощалися і втекли.
- Па-па, Флорентіє. Бувайте, сере, - квапливо попрощалася Лорейн та пішла.
Бельзак, що чекав на сестру у дверях, глянув на мене й помітив Клерівана поруч.
Всі так його бояться.
Звісно, він мав дещо суворий характер, і погляд його гостріший, ніж у решти.
Я глянула на чоловіка. Не розумію їх. Так, він не посміхається та має холодний вираз, але Клеріван однозначно привабливий. Звісно, я здатна була зосереджуватися на лекціях, бо вони були дуже змістовні та послідовні, але також і тому, що Клеріван був гарний обличчям.
- Чому всі Вас бояться, сере?
Він знизав плечима.
- Не знаю. Гадаю, це просто пані особлива.
- Он як?
Клеріван не відповів, лише пішов першим. Я не любила бігти, намагаючись когось наздогнати, тому хода моя була повільною, мов я вийшла прогулятися. Він терпляче пристосовувався до мого темпу, розуміючи, що я не зрівняюся з дорослим у швидкості.
Ось, бачите? Він гарна людина.
***
Я стримувалася, але, зрештою, позіхнула. Двоє людей переді мною вели палку суперечку.
- Але тоді це більше не буде бізнесом, спрямованим на простолюдин, - невдоволено сказав батько.
- Цю ціну зможе собі дозволити простолюдин із певною сумою грошей, - невимушено відповів Клеріван.
- В тому і проблема, що лише люди при грошах зможуть дозволити собі наш товар.
- Основою цього бізнесу має бути якість, а не доступність.
- Якою б гарною не була якість, який від неї сенс, якщо люди не купуватимуть продукцію?
ВИ ЧИТАЄТЕ
В цьому житті я стану Володаркою
FantasyФлорентія була перероджена позашлюбою дитиною найбагатшої родини Імперії. В неї було все, аби її майбутнє склалося якомога найкраще. Але всі родичи полишили Флорентію, коли вмер її батько, а благородна родина, якою вона так пишалася, зазнала краху...