Keyifli okumalar diliyorum★
Oy ve yorumlarımızı eksik etmeyelim lütfen♥︎
———Yatağın yanındaki komodinin üstüne koyduğum, hemşirelerden rica ettiğim eşyayı alıp sessizce odanın kapısına yaklaştım. Etrafa bakıp kimsenin olmadığından emin olduktan sonra hemen odadan çıkıp merdivenlere ilerledim.
Hızlıca en üst kata çıkıp açık olan kapıdan dışarı çıktım artık hayatımın en büyük parçası olan çocuğa bakındım gelmiş mi diye.
"Jisung ben geldim!" diye seslendim benden önce gelip basamağa oturmuş beni bekleyen çocuğu gördüğümde, elimdekini arkama saklayarak.
Kafasını çevirip beni gördüğünde kocaman gülümsemişti her zamanki gibi.
"Hoşgeldin hyung!" demişti o da heyecanla. Sonra gözleri arkama sakladığım elime kaymıştı.
"Arkanda ne var hyung?" demişti merakla yerinde sağa sola sallanıp arkamda sakladığım şeyi görmeye çalışırken.
"Sürpriz." dedim gülümseyerek.
"Ama ne?" diye sordu hala meraklı gözlerle elimdekini görmeye çalışırken.
"Sürpriz." diye tekrarladım ben de kendimi.
Hala elimdekini görmeye çalıştığı için kaşlarımı çatıp tch sesi çıkardım. Sesi duyduğu anda gözlerini bana çevirdi.
Ben de çatık kaşlarımla ona bakmaya devam edip "Bakma." dedim net bir şekilde kaşlarımı biraz daha çatarak.
"Üff." diyerek önüne dönmüş ve surat asmaya başlamıştı elimdekini göstermediğim için.
"Gözlerini kapat." dedim Jisung'a ona yaklaşmaya başlarken. "Hayır, iki saniye beklesen göreceksin zaten ne olduğunu." diye söylendim yanına iyice yaklaştıktan sonra.
"İki saniye beklemek istemiyorum ama ben." demişti gözlerini kapatıp kollarını çapraz bir şekilde birbirine geçirerek.
"Tamam fıstık, göreceksin birazdan." dedim yanına geldiğim için basamağa oturup yanağından bir makas alarak.
"Tamam mı? Açayım mı gözlerimi?" demişti heyecanla yerinde kıpırdanıp dururken.
"Bir dakika." dedim basamağa yerleşmeye çalışırken. "Tamam, açabilirsin." basamağa yerleştikten sonra elimdekini Jisung'un kucağına koyup söylemiştim bunu.
Sonunda arkamda sakladığım şeyi görecek olmanın verdiği heyecanla gözlerini açmış ama bir süre gözleri kapalı kaldığı için daha net görebilmek için birkaç kere gözlerini kırpıştırmak zorunda kalmıştı. Kucağına bıraktığım kameraya heyecanla bakıp hemen kamerayı incelemeye başlamıştı.
"Hyung! Unutmamışsın! Nereden buldun ki bunu?" demişti birkaç hafta önce bana hep bir kamerası olmasını istediğini söylediğini hatırlamama şaşırarak.
"Unutmadım tabii ki Jisung."
Heyecanla makineyi incelemeye devam ederken birden kamerayı bana uzatmış ve "Hyung, fotoğrafımı çeker misin?" demişti.
Makineyi bana uzattığı elinden alıp Jisung'a çevirdim yerimden kalkmadan. Kocaman gülümsemesini yüzüne yerleştirip elleriyle de küçük bir kalp yaparak poz vermişti Jisung.
Görüntüyü netledikten sonra deklanşöre bastım. Flaş patlamasıyla ikimizde beklemediğimiz için şaşırsak da hiçbirimiz pozisyonumuzu bozmamıştık fotoğraf bozulmasın diye.
"Hyung, bakabilir miyim, bakabilir miyim?" dedi heyecanla bana yaklaşırken.
Fotoğrafı görebilmek için ekrana daha fazla yaklaşmasıyla saçları yüzümün önüne gelmişti. Saçlarından gelen güzel kokuyla ,kokuyu daha iyi alabilmek için gözlerimi kapatıp biraz daha yaklaştım saçlarına.
Farkına varmadan biraz fazla yaklaştığım için burnumun kafasına değmesiyle irkilerek arkasını dönmüş ve yüzlerimizin arasında santimler kalmasına sebep olmuştu. Yüzümün bu kadar yakın olmasını beklemiyor olacak ki gözleri kocaman açılmış ve yanakları pembeleşmişti.
Şaşırdığı için aralanmış dudaklarına indirdim gözlerimi birkaç saniye ve en doğru zamanın şimdi olduğuna karar verip yavaşça Jisung'a yaklaştım ama Jisung'un aniden geri çekilmesiyle ben de geri çekildim.
Yüzümü diğer tarafa çevirip "Özür dilerim." dedim.
Bir süre ses gelmediği için merakla Jisung'a doğru döndüm ve yıldızlara bakarak derin düşüncelere dalmış olduğunu gördüm. Onu düşünceleriyle yalnız bırakmaya karar verip ben de yıldızları incelemeye başladım.
"Hareket etme." dedi bana, yaklaştığını hissettiğim bedenle Jisung'a döndükten sonra. Hareket etmememi söylediği için kılımı bile kıpırdatmazken Jisung'un ne yapacağını bekliyordum merakla.
Gözlerini dudaklarıma dikip biraz daha yaklaştıktan sonra gözlerimin içine baktı benden izin almak için. Onayladığımı belli etmek için gözlerimi kapattım, o da yaklaşmaya devam etti dudakları benim dudaklarıma temas edene kadar. Bir süre hareketsiz bir şekilde durduktan sonra tam Jisung dudaklarını benim dudaklarımdan ayırmıştı ki ben belinden tutup biraz daha kendime çektim geri çekilmesini engellemek için.
Dudaklarımızı tekrar birleştirmeden önce onay almak için Jisung'un gözlerinin içine baktım. Gözlerini bir kere kırpıp devam etmem için onay verdiğinde daha fazla beklemeyip dudaklarımız arasındaki küçük mesafeyi de kapattım. Kısa bir süre hareketsiz durduktan sonra Jisung'un yumuşak alt dudağını kendi dudaklarımın arasına aldım. Alt dudağını yavaşça emmeye başladığımda Jisung biraz şaşırmış olsa da o da benim üst dudağımı dudakları arasına alıp emmeye başladı.
Nefessiz kaldığı için dudaklarımızı ayırıp geri çekildiğinde ben de derin bir nefes almıştım. Yavaşça gözlerimi açıp benden önce gözlerini açmış bana bakıyor olan Jisung'a baktım. Kızarmış yanaklarıyla çok güzel gözüküyordu. Tekrar Jisung'a yaklaşıp bu sefer yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve geri çekildim.
Daha da kızaran yanaklarıyla geri çekilip yüzünü benim göremeyeceğim tarafa çevirdi.
"Jisung?" dedim yüzünü göremeye çalışırken.
Yüzünü diğer tarafa daha da çevirerek "Hyung bakma ya. Kıpkırmızı oldum zaten." demişti.
"Hadi ama, çok tatlı gözüküyorsun utanınca. Yüzüne bakayım, hadi."
Bir süre tereddüt ettikten sonra yüzünü yavaşça bana doğru çevirmiş, gözlerimin içine bakmaya başlamıştı.
Kızarmış yanaklarından birine elimi koyup okşamaya başladım.
"Çok güzelsin." dedim yanağını okşamaya devam ederek.
Bileğimden tutarak elimi yanağından ayırıp kafasını omzuma koydu. Kolumu beline sarıp biraz daha kendime yaklaştırdım ve kafamı onun kafasının üstüne yasladım.
"Hyung, teşekkür ederim." dedi kafasını omzumdan kaldırmadan.
Ne için teşekkür ettiğini anlamadığım için "Ne? Ne için?" diye sordum.
"Sadece.. her şey için teşekkür ederim."
11 Ağustos 2023
———
Aman aman nerelere geldik
Umarım beğenmişsinizdir<3
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starry Night | Minsung ✓
FanfictionO yıldızlı gecede Lee Minho ölmek istiyordu, Han Jisung ise yaşamak...