1.1

24 5 5
                                    

Anonim:Derin uyudun mu

Anonim: seni görmem gerek

Anonim:seni merak ediyorum

Anonim: aşağıdaki parkta bekliyorum

Siz:seni görebilecekmiyim

Anonim: Hayır gözlerini kapatan gerekiyor

Siz:nasıl yani

Anonim:sen önce gelip gözlerini kapatacaksin

Anonim:bende sonra gelicem

Anonim: gözünü açmak yok

Siz:peki geliyorum

Gece yarısı olmuştu kafamdaki ağrı hala geçmiyordu. Sabah olunca Hastaneye gidecektim bu ağriyla yaşanmaz çünkü.

Üzerime hiç bir şey almadan sadece pijamalrım ile çıktım.

Anonimin dediği parka geldim ve banka oturdum. Etrafta hiç kimse yoktu ses bile yoktu. İçten içe korkmaya başladım.

Ayağa kalkmak istedim ama basım dolandı ve geri banka oturdum.

Siz:nerde kaldın ağaç oldum

Anonim:Seni izlemek çok güzle

Siz:seni beklemek çok kötü ama

Anonim:tamam geldim.

Anonim: kapat gözlerini ama

Siz:tamam kapattım.

Gözlerim kapalı bankta oturuyordum. Yanıma birinin oturduğunu anladım ve korktum. Tam gözlerimi açacağım sırada elleri gözlerime gitti ve gözlerimi kapattı.

"Özür dilerim" dedim. Ama anonim bir şey demedi.

"Konuşmayacakmisin?" Dedim gene ses yoktu.

"Anladım" dedim. Elleri gözlerimden ellerime kaydı.

Daha sonra bana sarıldı. Saçlarımı okşuyordu. Hayır kafamı vurduğum yeri. Çok nazik okşuyordu. Uyumak üzerydim.

"Böyle okşamaya devam edersen uyurum" dedim. Kıkırdadı. Gülüyordu ama ben onun gülmesini göremiyordum.

Haksızlık

Aç o zaman gözünü

Anonime söz verdim

Ucundan bak

Olmaz

O zaman meraktan çatla

Sanane

Daha sıkı sarılmaya başladı. Bende satılmasına karşılık verdim.

Heryer karanlık,sesiz,anonim ve ben sarılıyorduk. Bana huzur veriyordu sanki. Kokusu çok güzeldi.

Bir süre öyle kaldık sonra benden ayrıldı ama gitmedi beni izliyordu sanırım.

"Beni mi izliyorsun" dedim. Eliyle çenemi tuttu ve aşağı yukarı oynattı.

"Bu evet demek mi?" Dedim gene aynı şeyi yaptı.

Hava nedeniyle saçlarım önüme düştü tam saçlarımı çekeceğim sırada anonim saçlarımı geri çekti. Çok narin dokunuyordu. Eli yüzüme kaydı.

Yanağımı okşuyordu bunu başka bir erkek yapsa o eli bir tarafına sokardim ama sanırım anonimi seviyordum. Onu fazla tanımasam bilr ona çok alışmıştım.

Bir delilik yaptım ve yanağımdaki elini tuttum ve öptüm. Bir süre öyle kaldık sanırım çok şaşırmıştı.

Birkaç dakikada belimden tuttu ve kendine çekti ve dudaklarımızı birleştirdi.

Tutkuyla öpüyordu dudaklarımı. Bense hala şokun etkisindeydim. Bunun rüya olmadığını anladım ve bende anonimi öptüm. Öpüşüyorduk!!!

Evet öpüşüyorsunuz

Lütfen anı bozma sus

Sesiz parkta anonim ve ben öpüşüyorduk. Ona aşık mı oldum. Nefesim kesileceğini anladığım sırada anonimden ayrıldım ve derin derin nefes aldım.

Anoniminde derin derin nefes aldığını duyabiliyordum. Alnını alnıma koydu ve alnını öptü. Sonra benden uzaklaştı. Bir süre ikimizde de ses çıkarmadı.

Galiba gitmişti. Gitti mi beni öptü ve gitti.

Gözlerimi açtım kimse yoktu. Yüzümde kocaman bir sırıtma vardı.

Anonim: teşekkür ederim Derin

Anonim:çok teşekkür ederim

Siz:Anonim beni neden öptün

Anonim:Sende bana karşılık verdim

Siz görüldü

Anonim:Sen her seni öpen kişiye karşılık mi veriyorsun

Siz:yo vermiyorum

Anonim:Ama beni öptün

Siz:Sende beni öptüm

Anonim:ama bu senin beni öptüğün gerçeğini değiştirmez

Siz: Anonim

Siz:Galiba sana aşık oldum.

Dedim ve telefonu kapattım. Eve gitmem gerekti. Banktan ayağa kalktım ve başım dolanmaya başladı.

Gözlerim kararıyordu elimle başımı tuttum ama dengemi sağlayamadım ve düştüm.

Düştüğüm sırada telefon elimden kaldırıma fırladı. Bildirim seslerini duyabiliryordum. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Sanırım sonum geldi.

"DERİİN" en son duyduğum şey birinin bana adımı söylemesiydi. Gerisi karanlık ve sessizlik....

_______________

Bölüm hakkında yorumlar?

Kısa bir bölüm oldu evet
Amaç Derin ve Arasın bir arada oldukları
Bir bölüm yayınlamaktı.

Anonim kendini gösterirmi?

Derine ne oldu?

Öpüştülerrrrrr!!!

Aşk kokusu alıyorum buram buramm

Deli Dolu | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin