1. Új kezdet

506 22 7
                                    

– Haley, figyelsz? – hallottam meg Clery hangját, mire én végre visszatértem a valóságba. Ismét elkalandozott a gondolatom... – Csajszi, jól vagy? – kérdezte aggódó hanggal barátnőm.

– Persze, csak elfáradtam. Hosszú volt az éjszaka – lóbáltam táskámat, aminek a pántja a kezemben volt.

– Lehet az éjszakai meló nem neked való, úgy nézel ki mint egy kétlábon járó hulla – húzta el száját Clery, én pedig felkuncogtam. Végül is, tényleg annak éreztem magamat. – De egész jól lefogytál már.

– Igen? – pillantottam a lány felé kérdőn.

– Ja, mikor ide jöttél, tökre dagi voltál, ha nem lennél fiatal azt hinném, hogy gyereket szültél vagy ilyesmi, de ez képtelenség – nevetett fel aranyosan, de én kevésbé éreztem komfortosnak már a témát.

– Igen, hahaha, jó vicc volt – erőltettem magamra egy vigyort, de befordulva a következő utcán, lehervadt arcomról minden „boldogság". Plusz a hűvös hajnali szél is arcon csapott.

– Ugye emlékszel, hogy jövőhéten megyünk koncertezni? – kapta el vállaimat tébolyult szemekkel nézve engem.

– Persze, mindennap elmondod – bólintottam, majd elmosolyodva arrébb álltam. – Remélem valami jó zene lesz, eléggé szélsőséges az ízlésem.

– Nyugodj meg bébi, ők a legjobbak, imádni fogod az tuti – csapott a hátsómra, majd kacarászva tovább ment. – Na nem jössz? – fordult vissza felém. Az ég kezdett szürkéssé válni, október hajnala volt, az idő kissé csípően hűvös volt, de még egy pulcsiban elviselhető volt.

– De, rohanok – indultam meg, majd barátnőmmel karöltve tovább mentem, a közös albérletünk felé.

A szobámba érve, az ágyra roskadva bámultam a kopott padlót, és a műszőrme kabátomat levéve, hajamba túrva elkalandoztam. Mennyi minden történt ebben az évben... Lassan vége van a 2009-es évnek, és ez rettentően furcsa volt számomra. Hiszen, a lelkem 99%-a 2008 nyár elején maradt, ott, abban a házban.

– Kopp-kopp – nyitott be ajtómon Clery. – Csináljak reggelit, vagy rendeljünk inkább? – kérdezte, miközben kezében a telefonját lóbálta. Számomra egyértelmű volt, hogy ő mire szavazott.

– Rendelj, tudod mit szeretek – mosolyodtam el.

– Oké-oké – fordult ki az ajtóból, majd szépen be is csapta maga mögött. Kedves lélek.

Neki álltam levenni a ruháimat, annak céljából, hogy lezuhanyozzak. A szobánkhoz volt egy-egy mini fürdő, és nem túlzás a MINI szót használni rá, hiszen megfordulni alig lehetett benne. Mindössze egy undi zuhany volt benne, egy wécé és egy viktoriánus kori csap. Voltaképp a pénzünkért cserébe még jó hely is volt ez, sokkal rosszabb is lehetett volna.

Megnyitva a csapot, beálltam a kabinba, és a hajamat is megmostam. Utáltam lehunyni a szememet, miközben mosakodtam, mert az emlékképek egyből ellepték a fejemet. Alvás előtt mindig altatót vagy nyugtatót vettem be, hogy legalább közben ne kattogjon az agyam a múlton, de ilyenkor kénytelen voltam visszaemlékezni az életem bizonyos pontjaira.

Nem érintett már meg igazán, csak elbaszta a nemlétező életkedvemet. Az a tátongó lyuk a szívemben és a lelkemben nagyobb volt, mint valaha. Mindenemet elvesztettem.

Végezve a fürdéssel, magamra csavartam két törölközőt, egyiket a fejembe másikat pedig a testemre. Már több, mint fél éve próbáltam eltűntetni minden felesleget magamról, ami még rajtam maradt. De persze van olyan, ami soha nem fog eltűnni, bármennyire akarom.

𝐃𝐢𝐞 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐞𝐥 𝐯𝐨𝐧 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐦Where stories live. Discover now