- Masal,18 yaşında bir üniversite öğrencisidir.Kumral saçlı ,yeşil gözlü,uzun boylu ve zayıf güzel bir kızdır.Anlayacağınız tam bir İzmir Güzeli.
- Ege,18 yaşında bir üniversite öğrencisidir.Kumral saçlı,kahverengi gözlü,uzun boylu ve kaslı yakışıklı bir erkektir.
*******************************************
Odama vuran güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım.Bu akşam yeni ortaklarımızla kutlama yapacağımız aklıma geldi ve yüzümü buruşturdum.Gerçekten gitmek istemiyorum ama mecburum çünkü babam izin vermez.Yatağımdan kalktım ve banyoma gittim.Yüzümü görür görmez gözlerimi açmam bir oldu.Dün gece yorgunluktan makyajımı silmeyi unutmuştum.Neyse ki hemen sildim.O ne ? gerçekten de karnımdan garip sesler gelmeye başladı.Karnım acıkmış olmalıydı.Kapıyı hiç de nazik olmayacak şekilde açtım ve merdivenlerden inmeye başladım.Burnuma buram buram pancake kokusu geliyordu her adımımda.Neyse ki açlıktan bayılmadan mutfağa gelebilmiştim.Mutfağa girdiğimde gözüme enfes yiyecekler takıldı.''Günaydın Mine Teyzem bakıyorum yine döktürmüşsün.''deyip yanaklarından sulu sulu öptüm.Mine Teyze ben kendimi bildiğimden beri bizimle birliktedir.Ütümüzden yemeğimize kadar yapar.İkinci annemdir o benim.O da bana gerçek kızıymışım gibi davranır.''Günaydın kızım.Hadi kendine çay koy da otur.''dedi.Bende çayımı koyup masaya oturdum.Acaba hangisinden başlasam diye kararsız kalmadım değil.Neyse ki en sonunda kahvaltıma başladım ve yaklaşık 20 dakika sonra bitirdim.Salona gittim televizyonda zap yapıyordum ki telefon çalmaya başladı.Arayan Burcu'ydu.Hemen açtım.''Günaydın canım.''dedi en neşeli sesiyle.Ben de ''Günaydın, hayırdır neye borçlusun bu neşeli sesini ?''dedim.''Hiç güne güzel başladım ondan.Bugün işin var mı ?''dedi.Ben de''Akşam yeni ortaklarla kutlama yapacakmışız.Onun dışında yok.''dedim.''O zaman hazırlan canım sahile gidelim.''dedi ve kapattı.Bu kızın telefonu yüzüme kapamaları bir gün beni öldürecek bakalım ne zaman.
*******************
Yaklaşık bir saat sonra Özdere'ye gelmiştik.Babam ve annemin işi sebebiyle Konak'ta kalıyorduk.Oysa ki Özdere'de ki evimizi daha çok seviyordum.Gerçek bir yuva gibiydi benim için orası.Sahil çok kalabalıktı hafta içi olmasına rağmen.Kendimi denizin serin sularına bırakmak istiyordum hemen.Burcu omuzumu dürtükleyip ''Ayy...Masal baksana.''deyip karşı şezlongda güneşlenen iki çocuğu gösterdi.''Ne var yani senin benim gibi insanlar.''dedim ve Burcu'dan sert bir bakış yedim.''Sen gerçekten ciddisin yani.Acaba sevgilileri var mıdır ?'' dedi gözlerini ayırmadan çocuklara bakarak.''Varsa da Allah sahiplerine bağışlasın.''dedim.Burcu bu lafım üzerine göz devirmekle
yetinmişti.Biliyordu durumumu.Bir ilişki yaşamıştım sonu kötü bitti.Zaten kötü olmasaydı bitmiş olmazdı.Aldatılmıştım...ve erkeklere güvenimi yitirmiştim.O yüzden bir daha karşı cinse fazla güvenmemeye karar vermiştim.Kendime yeni bir ilişki uzun süre yaşamayacağıma söz vermiştim.
*******************
Eve sonunda geldim.Duşa girdim ve dolabımın karşısında ne giyeceğime karar vermekteyim.Bana kalsa pijamayla da gidebilirdim ama annemin konuşmalarını dinleyemeyecek kadar yorgundum.Elime ilk gelen parçalarla kombin yaptım.Saçlarımı dağınık bıraktım ve hafif bir makyaj yaptım,hazırdım.Annem ve babam beni kapının önünde bekliyorlardı.Beni görünce annem telaşla''Hadi kızım hızlı,geç kalıyoruz''dedi.Ben de''Tamam anne.''demekle yetinmiştim.Annem ve babam önde, ben ise arkaya oturmuştum.Acaba ortaklarımız nasıl insanlardı?Kendi hallerinde bir karı koca mı yoksa bizim gibi zengin bir aile miydiler?
*******************
Sessiz geçen yolculuğun sonunda gösterişli bir villanın önünde durmuştuk.Onların da bizim gibi bir aile olduğunu bu sayede anlamıştım.Babam villanın ziline bastı.Kapıyı açanın evin yardımcısı olduğunu anlamıştım.İçeri girdiğimizde bizi orta yaşlardı bir kadın ve adam karşıladı.Kadın en tiz sesiyle''Hoş geldiniz efendim.Buyrun salona geçelim.''dedi.Salonda yemekten önce herkes sohbet ederken isminin Arda olduğunu öğrendiğim bey bana dönerek''Masalcığım,senin yaşındaki oğlum Ege de birazdan gelir.Yemekten sonra onunla takılırsınız.''dedi.Ben de ''Peki,efendim.'' demekle yetinmiştim.Beren Hanım'ın ''Oğlum gel, ortaklarımızla tanış.''demesi üzerine merdivenlerden inen çocuğa çevirmiştim kafamı.Yakışıklı biriydi ama kendini beğenmişe benziyordu.Çocuk herkese''Merhaba''dedikten sonra benim elimi sıkmıştı.Üstün körü ''Merhaba'' demişti.Adının Ceren olduğunu öğrendiğim yardımcı kızın Beren Hanım'a''Sofra hazır efendim.''demesiyle herkes sofraya oturdu.Yemekler sakin bir şekilde yenirken aynı zamanda iş de konuşuluyordu.Yemekler yendi ve Arda Bey babama''Oğuz Bey,Ege ve Masal'ın üniversite işini ne yapacağız?''demisiyle ben ve Ege göz göze geldik.Babam ise ''Bizim holdingin ismini taşıdığı bir üniversite kurarız hem çocuklar gözümüzün önünde olur.''dedi.Gerçekten inanamıyordum ben İstanbul'a gitmek istiyorken bunlar neden böyle bir karar alıyordu? Ege'nin benim gibi düşündüğünü sanmıyordum çünkü telefonuyla uğraşıyordu.Annemlerden müsaade isteyip villanın bahçesine hava almaya çıktım.İçerideki muhabbet beni gerçekten sıkmıştı.Bahçedeki yeşilliklere bakıyor,çiçeklerin muhteşem kokularını algılamaya çalışıyordum.Ama bir türlü şu üniversite konusunu kafamdan atamıyordum.Evet,İzmir benim yuvamdı,ilklerimin yaşandığı yerdi.Yuvamı seviyordum.Ama İstanbul'da üniversite okumak istiyordum.Annemler beni,benim haberim olmadan yurtdışına bile yollamaya kalkışmışlardı ancak olmadı.Şimdi ise ben yeni çevre, yeni arkadaşlıklar keşfetmek istiyordum.Derin düşüncelere dalmışken ağaçların arasından hışırtılar gelmeye başlamıştı.Bir adım geri gittim ve''Kim var orada?''dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzmir Güzeli
RomanceOrtak iki aile ve çocukları... Ege ve Masal... Her gün başka kızlarla takılan Ege zamanla Masal'a aşık olmaya başlar. Peki Masal Ege'ye ne tepki verecek ? İşte bütün bunların cevapları bu hikayede... Haydi sen de okumaya başla...