Emreden:
Aslında Sevda teyzem sağolsun bizi yalnız bırakmak için evden 3-4 saatliğine gitmişdi. Bu süre zarfındada Alisayla kavga edip sıkıldığını söylediğindeyse dışarı çıkmıştık. Kiyafetini giyinmesi için yukarı göndermişdim. O gelene kadarda Tolgayı arayıp bu günkü işleri iptal etmesini istedim. Alisa aşağıya indiğinde ona bakakaldım. Çok güzel olmuşdu. Hiç vakit kaybetmeden kapıya yanaştık. Tabii yine küçük hanım rahat dumaz. İkide bir laf söylemezse kendini kötü hisseder. Neyse vardığımızda Alisanın tepkisini görmek için hemen arabadan indim. Alisa ağzı açık bir şekilde şaşkınlıkla etrafına bakarken ona bir daha aşık oldum. Evet ben alisayı deliler gibi seviyordum. Ölüyordum onun için. Ama daha çok küçüktü. Ben 22 oysa 17 yaşındaydı. Onu çok seveceği bir yere lunaparka getirmiştim.Ve daha nice oyuncaklar vardı. Alisa hemen elimden tutup içeriye girmemizi sağladı. Akşam olduğu için çokta kalabalık değildi. Ama insanlar vardı.
Alisadan:
Hemen Emrenin elini tutup içeriye götürdüm pardon sürükledim. Önce zincirli salıncakalara bindik. Emrede yan tarafımdakine oturdu. Dönmeye başladı. Hızlandıkca bağırıyordum ama Emre tepkisiz bir şekilde oturuyordu. Durduktan Emre inmeme yardım etti. Yere ayak bastığımda başım dönüyordu. Gülerek Emreden destek aldım. Sonra çarpışan arabalar, hız treni felan derken Emre bunlara binerken bile tepkisiz ve sessiz duruyordu. Şok olmadım da değil. Sonra gezmeye başladık önümüzde duran pamuk şekerciden pamuk şeker istedim parasını verip Emrenin yanına geldim. Telefonla konuşuyordu. Beni görünce elimden tuttu ve yürümeye başladık. Telefonu kapatıp onda habersiz bir yere gitmememi söyledi. Tamam deyip Dönme dolabın önünde durduk. Emre binmek isteyip istemediyimi sordu. Bende olur deyip bindik. Yukarıya çıktığımızda manzaranın güzelliği ile nefesim kesildi çok güzeldi.Bir yandan fotoğraf çekiyordum bir yandanda manzaranın tadını çıkarıyordum.
Emreden:
Alisa çok mutlu olmuştu. O mutlu olunca ben dahada mutlu oluyordum.
Emre: Çok güzel gülüyorsun.
Alisa: Teşekkürler.
Dönme dolap durunca indik. Ve biraz daha gezelim dedim oda kabul etti sonra Alisa lavaboya gitmek istediğini söyledi. Dikkat etmesini söyleyip gönderdim.
Alisadan:
Lavaboda işlerimi bitirip çıktım. Giderken arkamda 3-4 tane erkek olduğunu gördüm. Hemen Emreyi aramaya başladım. Ama bıraktığım yerde yoktu. Birden arkadaki adamlardan biri..
Adam: Şşt güzellik nereye yolunumu kaybettin yoksa?
Cevap vermeden yürümeye devam ettim.
Adam: Eğer kaybettiysen benim evim ve yatağım sana her zaman açık.
Deyip gülmeye başladı. Yine cevap vermedim. Birden kolumu tutunca irkildim.
Adam: Sana diyorum duymuyormusun?!
Alisa: Bırak beni! Yoksa avazım çıktığı kadar bağırırım!
Adam kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı . Ne yapacağımı bilmeden bağırmaya başladım. Bir yandanda ağlıyordum. Çok korkmuştum çünkü. Birden adamın yere yığılmasıyla gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Başımı kaldırdığımda Emreyi gördüm adamın yüzüne karnına sırtına vuruyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum ama şimdi Emreyi götürmezsem dahada kötü olacaktı. Birden Emre benim kolumdan tutup arabanın oraya kadar sürükledi desem yeridir. Arabanın yanına vardığımızda beni arabayla arasına alıp bağırmaya başladı.
Emre: NİYE BENİ ÇAĞIRMADIN! YA SANA BİR ŞEY YAPSALARDI HA! ALİSA CEVAP VER!
Alisa: S-seni aradım ama bulamadım yoktun. Ö-özür d-dilerim.( bir yandanda ağlıyordur)
Emre:(Sarılarak) Tamam tamam ağlama lütfen özür dilerim bağırdığım için. Ama gerçekten çok korktum. Bir şey yaptılarmı sana?
Kafamı Hayır anlamında salladım. Sarılmasına karşılık verdim. Kalbim deli gibi çarpıyordu korkudanmı yoksa Emrenin bana sarılmasındanmı anlayamadım. Sonra arbaya bindirdi beni ve eve doğru yola çıktık. Eve vardığımızda babannem kapıyı açtı. Emreye bakarak 'noldu' bakışları attı. Emre kafasını ' Yok birşey' anlamında salladı. Bende hemen odama çıktım ve Sudeyi aradım her şeyi anlattım. Konuşmak çok iyi gelmişti.bir süre daha oyalanıp aşağıya indim. Emre gitmişdi. Babannem ne kadar ısrar etsede yok bir şey deyip geçiştirdim sonra odama çıkıp yorganın altına girdim usulca gözlerimi kapadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...Vote ve yorumlarınızı unutmayın 👻
UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ😻😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMKİ...
Novela Juvenil18yaşındakı Alisa ailesini çok küçük yaşta kaybeder ve babannesi ile yaşamaya başlar ancak hayatı çok değişir gelin birlikte bakalım