I Want My Revenge...

383 12 12
                                    

Wat vinden sommige mensen nou zo leuk aan 'uitmoorden'?

En hoe harteloos moet je dan wel niet zijn om zoiets te kunnen doen?

Mijn héle familie is uitgemoord door een of andere gozer. Waarom? Geen idee.

Door die 'een of andere gozer ben ik net zo harteloos geworden als hij.

Het enige wat ik nu nog wil is wraak, wraak op de moordenaar van mijn familie.

Het is nou al 2 jaar geleden. Ik ben nu al 2 jaar lang opzoek naar hem. Sinds mijn vijftiende. Nu ben ik 17. Ik heb het al verwerkt maar toch snap ik 1 ding niet.

Waarom?

Waarom persé mijn familie?

Waarom ik niet? Waarom heeft hij mij in leven gehouden? Waarom?!

Ik heb hem maar 1 keer gezien. Dat was op de dag dat hij mijn ouders, zusje, grote broer en de rest van mijn familie vermoordde op een familiefeestje.

Ik moet toegeven dat ik hem knap vond, dat was voordat ik wist wat hij van plan was.

Nu walg ik van hem, ik verafschuw hem.

Maar hoe dan ook op een dag zal ik hem krijgen ookal is het op mijn 80ste, ik zal hem krijgen en ik zal hem opsluiten en martelen. Ik zal hem zó erg martelen dat hij sterft.

Nou en, dan ben ik maar een moordenaar!

Zoals ik al zei: ik ben een harteloos meisje geworden.

Net zo harteloos als hij...

«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

Hey en alweeer een nieuw verhaal haha, ik heb hier wat meer inspiratie voor dan ZVMTB

Hopelijk vinden jullie het leuk! Oh en zouden jullie ook mijn andere boeken willen lezen?

Xxxx Imane

I Want My Revenge... (On hold, wordt herschreven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu