14.bölüm

2.5K 51 3
                                    

Sabah yüksek bir sesle uyandım. İlk olarak sesin ne olduğunu birkaç saniye algılayamadım. Sonra kapı zili olduğunu anladım. Hızla kalktım ve aşağı indim. Kapıyı açtığımda karşımda Bora vardı. Elinde poşetlerle.

"Uyandırdım kusura bakma anahtarı unutmuşum." Dedi.

"Nerden?" Dedim.

"Fırına gittim bir şeyler aldım. Hadi üstünü değiştir kahvaltı hazırlayalım." Dedi.

Başımı salladım ve yukarı çıktım. Üzerime gelişi güzel bir şeyler giyip aşağı indim. Mutfağa girdim çay hazır olduğu için sofrayı hazırlamaya başladım. En sonda fırından aldığı taze simitleri koydum ve sofraya oturduk.

Kapı çaldı kalktık ve ben önden o arkamdan geldi. Kapıyı açtım karşımda Sude ve Emir'i görmeyi beklemiyordum. Sudeyi kucaklayıp içeri davet ettim.

Bora Emir'e "hayırdır sabah sabah?" Dedi hafif kızgın bir sesle.

Emir "bir kahvaltıya gelelim dedik malum canım yengem ve best friendim çok güzel yemek yapar." Dedi.

"Daha bugünden?" Dedi Bora.

Geri dönüp Emir'in koluna girdim ve "hadi o zaman hoş geldiniz." Dedim onu içeri geçirip.

Çay koyup onlarada servis açtım ve yemeye başladık. Sude "ee balayına nereye gidiyorsunuz?" Dedi.

Ben araya girip "çalışıyoruz gerek yok." Dedim.

Bora "Betül nereye isterse." Dedi.

"İstediğimi nerden çıkardın peki?" Dedim sinirle ona dönüp.

"Neden istemiyeceksin?" Dedi.

"İstemiyorum gerekte yok." Dedim.

"Neden?" Dedi sorusunu tekrarlayarak.

"Öyle istiyorum." Dedim.

"Bende gitmek istiyorum!" Diyince Emir araya girdi.

"Oo aile kavgasına gerek yok." Dedi.

"Başlatma aile kavgasına!" Diyerek bir turda ona azar çekti.

Derin bir iç çektim ve "afiyet olsun." Deyip salona geçtim. Telefonumu elime aldım ve koltuğa oturdum. Beş dakika geçmeden herkes salona geçince mutfağı toplamak için kalktım. Sude de peşimden geldi.

Ortalığı toplarken yardım etti ve bir yandanda konuşmaya başladı. "nasılsın?" Dedi.

Yalancı samimiyetten uzak bir gülümsemeyle "iyiyim sen?" Dedim. Yeni bir soru soracakken "Emir ne alaka?" Dedim.

"İşle ilgili dedi buraya geldik bilmiyorum." Dedi iç çekip "ne yapcam ben bunla?" Dedi.

Sırtını sıvazlıyıp "sakin ol herşey hallolur sadece biraz zaman tanı."

"Her zaman anlayışlı taraf olmaktan yoruldum."

"İnan bana karşılığını alıcaksın." Dedim ve tekrar konuşmadı.

İşimiz bitince kahve yapıp içeri geçtik. Emir telefonla oynuyor Bora ise ona düşman gibi bakıyordu. Kahveleri dağıtıp oturdum. Elinde telefon olan Emir'e Sude de bakmaya başladı. Hadi Sude meraktan Bora ne alaka?

Sude "kahveleri içip kalkalım biz." Dedi.

Emir "niye ya az daha oturduk." Dedi.

Sude "yeni evlilier ya hani baş başa kalsınlar hm?" Dedi.

Emir jeton yeni düşmüş gibi "aa tamam ya." Dedi.

O an ona içimden güldüm. Kahveleri içtikten sonra ayaklandılar. Kapının orda Emir"hadi yine iyisiniz benden size 1 hafta tatil iyi gezin." Dedi ve evden çıktı. Arkasından da Sude.

Bora Bey (ağa?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin