Bölüm Şarkı Önerileri ;
İkiye On Kala : Depresyon Güzelim
Duman : Bal
SZA : Kill Bill
________________________________________
Duru'nun üzerine battaniyeyi örterek kamaradan çıktım. Yusuf üst katta koltukların üzerinde uzanıyordu. Bende yanına uzandım yavaşça. Anında kollarını belime sarıp beni daha da çok kendine çekti. Saçlarımın üzerine bir öpücük kondurdu.
Üzerimizde yüzlerce yıldız parlıyordu. Denizin ortasında sadece ikimizdik şu an. Yanımda o vardı. Onun kokusu sarmalamıştı tim bedenimi. Ve işte bu tüm dünyaya bedeldi. Derin bir nefes alıp,
-Korkuyorum. Dedim itiraf ederek.
-Neden ballım. Dedi. Sesi o kadar sakinleştirici gelmişti ki gözlerimi yavaşça kapatmaktan alamadım kendimi.
-O kadar güzel ki bu. Hepsinin rüya olmasından kokuyorum. Bir iç çektim. Aynı anda onunda iç çekme sesi geldi.
-Ben de rüya olmandan korkuyorum. Ama ballı sen rüya olamayacak kadar benimsin.
Bir kez daha kalbim çok hızlı atamaya başlarken ona döndürdüm bedenimi. Çok yakındık. Fazla yakın...
Yutkunurken bakışlarım istemsizce onun dudaklarına kayıyordu. Bu utanç verici olsa da tuhaf bir çekiciliği de vardı. Dudaklarımı dişleyerek bakışlarımı onun gözlerine çıkarmaya çalıştım. Bana bakmıyordu. Dişlediğim dudaklarıma bakıyordu.
Nihayetinde onun da bakışları gözlerime çıktığında sesli bir şekilde yutkundu.
-Sen günaha davetsin ballı. Dedi.
Gülümseyerek normal şartlarda asla söyleyemeyeceğim bir şey söyledim.
-Ben senin günahın değilim artık. Biz evlendik. Dedim. Güldü ve tehlikeli bir sırıtışla,
-Aynen artık benimsin. Dedi. Sonra ben daha ne olduğunu anlamadan dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
İkinci kez öpüyordu beni. İkinci kez öpüşüyorduk. Ama bu ilkinden çok farklıydı. İlki masum bir öpücüktü. Bu ise hiç de masum durmuyordu. Her an öpüşünü sertleştiren Yusuf beni iyice kendine çekti. Biraz sonra onun üzerindeydim.
Elleri bedenimde keşfe çıktı. İstemsizce kasıldım ama sanki onun dokunduğu yerler yavaşça gevşiyordu. Derin derin soluklanırken kulaklarımda çok sevdiğim bir alıntı yankılandı.
Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar. Ölümleri olur zaferleri, öpüşürken yok olan ateşle barut gibi. En tatlı bal bile tadıldıkça bıkkınlık verir, aynı tat isteği, iştahı köreltir. Onun için, ölçülü sev ki uzun sürsün sevgin. Hedefe hızlı giden, yavaş giden kadar geç varır.
(w. Shekspeare)
____________________________
Huzur nedir bilir misiniz? Huzur Bir adam... Bir kadın... Bir çocuktur. Huzur derin bir nefes aldığınızda sevdiğinizin kokusunu işitmenizdir. Huzur iliklerinize kadar sevilmek ve iliklerine kadar sevmektir. Çok basit bir formülü vardır aslında. Sizi koşulsuz sevecek birileri + Sizin koşulsuz seveceğiniz birileri ya da bir şeyler... Yerin ya da mevkiinin hiç bir önemi yoktur. En basit yerler bile huzuru yakaladıysanız cennet olur çünkü size.
Sabah denizin tekneyi nazlı nazlı sallaması ile gözlerimi açtım. Yıldızların altında geçirdiğimiz o anlardan sonra orada uyumaya karar vermiştik. Bu nedenle sabah bizi aydınlatan yıldızların yerine şimdi güneş vuruyordu yüzüme. Terden elbisem üzerime yapışmıştı. Gerçekten çok sıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUĞU GÖLÜ BALESİ
Chick-LitAcının geri de kaldığı sıcacık bir aile hikayesine var mısınız? Bir baba, Dansa aşık bir kız çocuğu, Ve bir balerin... Yusuf, Duru, Ve Güneş... Huzur nedir bilir misiniz? Huzur Bir adam... Bir kadın... Bir çocuktur. Huzur derin bir nefes aldı...