Prolog

72 8 11
                                    

Pe geam se vedeau copacii trecând în viteză și câmpurile călcate de vacile ce pasc. Uneori, erau câteva oi care se auzeau behăind prin geamul deschis. Locomotiva pufăie puternic înainte să se oprească într-o gară.

Fata se uită la ceasul împrumutat de la tatăl ei și oftează adânc când vede că mai are aproape trei ore de drum. Se simțea singură în compartimentul gol. Nu înțelegea de ce părinții ei au pus-o să vină singură , cu trenul, în loc să vină cu Charles. Ar fi preferat să meargă pentru aproape o zi într-o trăsură, prin drumuri de țară, decât cu trenul. Știa că, într-un compartiment, se ascundea băiatul cel mai mare și frații lui ai familiei Clinton. Avea să-i întâlnească în gară. Sora și fratele ei, Josephine și Charles, au plecat cu părinții lor spre frumoasa casă din Pike's Cave, un orășel ce și-a luat numele după peștera ascunsă între dealuri. 

Înafară de familia Finley și Clinton, niciun orășean nu și-a construit vreo moșie pe dealurile respective. Capul familiei Finley făcea parte din Parlament, iar cel al familiei Clinton era un om de afaceri cunoscut în toată Europa. Erau familii respectabile, cu un statut social impresionant pentru doi oameni care au o istorie a familiei ce include lupte agonizante și aproximativ trei generații care s-au chinuit pentru un viitor mai bun. Au adus respect numelui Finley, dar și Clinton. 

Arthur Finley este un bărbat serios și un pic prea aspru cu cei trei copii ai săi. Charles este viitorul moștenitor, iar tatăl lui a fost atât de mândru când acesta s-a născut, după cele două fete ale lui. Pierduse speranța că va avea un fiu, dar Dumnezeu a fost bun și i-a ascultat rugăciunile într-un final. În ciuda vârstei înaintate de 47 de ani, Arthur arată neschimbat, de parcă a încetat să mai îmbătrânească de când există Charles. Radiază de fericire atunci când fiul lui se arată interesat de probleme sau discuțiile din Parlament. Își iubește cele două fiice, Josephine fiind preferata lui. 

Bărbatul era înalt, cu umerii lați și o privire blândă, mai puțin când este nervos. Soția lui, Mary, s-a îndrăgostit de ochii lui verzi încă de prima dată când li s-au întâlnit privirile. 

Mary Finley crede că a trecut prin dureri mai mari lovindu-se la un picior decât dând naștere la trei copii. Este puternică din toate punctele de vedere și așteaptă o aventură în fiecare zi, chiar dacă aceasta nu mai vine. Spune adesea la rude și prieteni apropriați că Silvia, fiica ei cea mai mare, seamănă mai mult cu ea și că Josephine și Charles seamănă cu Arthur. Pentru că Silvia este mai mult un spirit liber, aceasta a devenit în curând copilul preferat, iar spre deosebire de Arthur, se laudă cu acest lucru. De la ea au moștenit cei trei copii părul castaniu și zâmbetele cu gropițe. Din nefericire, ochii ei albaștri nu sunt împărtășiți cu nimeni. Nu se consideră o femeie cu frică de Dumnezeu, dar chiar și așa, se duce la biserică în fiecare duminică și ia și copii cu ea, spre neplăcerea lor. Este o persoană ambițioasă și nu ține la bârfe așa cum țin celelalte doamne din societate. 

Primul copil este Silvia, fata care este nevoită să călătorească cu trenul pentru că a refuzat să plece cu o săptămână în urmă, alături de familia ei. Are o plăcere nebună să călărească dimineața devreme și să aibă părul până la brâu. Îi plac serile ploioase și zilele calde de primăvară. Iubește dealurile și câmpurile din Pike's Cave, unde poate să alerge liberă, fără reguli și cărți despre bunele maniere. Nu își înghite frații și petrece mai mult timp cu mama ei. Se cațără în copaci și doarme ascunsă în fânul din podul grajdurilor. Tatăl ei nu e de acord cu comportamentul ăsta, dar fata învață bine și urmează să devină o adiție magnifică în societate. 

Are părul ușor ondulat, detaliu care nu se observă și la frații ei, și este mai închis decât al mamei sale. A moștenit ochii căprui și corpul subțire al bunicii sale din partea mamei. La fire nu faci vreo diferență între ea și Mary. 

Cassidy (de T. Stark)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum