ta cicha... to ja

10 2 0
                                    

Hejka.

M

oże najpierw się przedstawię. Jestem Amelia i mam 15 lat. W tym roku szkolnym {2023/24} idę do 2 klasy liceum, na profilu muzycznym {OSM}. Gram na fortepianie, co z resztą uwielbiam. Piszę też teksty piosenek i komponuję do nich melodię {kto wie… może coś z tego będzie…}…

Głównym celem tej książki, jest pokazanie, że {UWAGA AMAZING}- osoby w moim wieku też potrafią być szarymi myszkami. Mało się o tym mówi, a właściwie wcale. Dlaczego? Bo we wszystkich social mediach, filmach czy serialach są nam pokazywane dziewczyny/chłopcy, które/którzy mają miliony przyjaciół i znajomych. A jeżeli nie mają, są to osoby nudne i pokazane jako te zajmujące się tylko zakuwaniem do testów…

No właśnie- problem polega ma tym, że te nieśmiałe, ciche osoby potrafią być bardzo komunikatywne, miłe i serio ciekawe. Potrafią mieć piękny styl, piękne cechy wyglądu i charakteru… Przez to jednak, że są zwykle {lub zawsze} w kącie, nikt {lub prawie nikt} nie potrafi tego dostrzec, co jest mega smutne…

Może teraz omówię troszkę sprawy dotyczące no tej książki xd. A więc:
o   Rozdziały będą pojawiać się spontanicznie
o   Jeżeli spodziewacie się referatów… Nie ta książka, kochani. Będzie napisane tutaj wszystko językiem totalnie prostym, a rozdziały będą napisane krótko, zwięźle i na temat.
o   Rozdziały będą napisane z mojej perspektywy.
o   Mile widziane tematy na następne rozdziały(W komenatrzach), bo mam już kilka pomysłów, ale nie chcę, aby było jakoś bardzo infantylnie.
 
A i jeszcze jedno- jeżeli ktoś chciałby popisać, na ig jest konto z tą samą nazwą, jak te tutaj { tomorzeinaczej }. Jeżeli ktoś jednak ig nie ma, tutaj też można pisać w wiadomości prywatnej.
 
Dzięki bardzo za przeczytanie tego wstępu i miło, jeżeli zostaniesz tu na dłużej. Do zo w następnym rozdziale.  

ta cichaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz