Sam na sam

0 0 0
                                    

Tego samego wieczoru wyszłam spotkać się z Konradem. Dosyć długo gadaliśmy na temat tego dlaczego mój ex tak postąpił. Konrad próbował mnie pocieszać i poprawiać humor, co z drugiej strony trochę mu to wychodziło.
W pewnym momencie zaczęłam się robić senna, poprosiłam go aby odwiózł mnie do domu, bo jestem zmęczona. Początkowo nie za bardzo podobał mu się ten pomysł, ale po wielu prośbach z mojej strony odwiózł mnie.
Od momentu wrócenie do domu cały czas pisaliśmy ze sobą, oczywiście jak to ja podczas pisania zasnęłam i obudziłam się dopiero rano.
Wstając życzyłam mu miłego dnia i poszłam jeść śniadanie.
Kilka dni później po ciągłym pisaniu ze sobą Konrad zaproponował spotkanie, zgodziłam się na nie, bo czemu nie? 🤷🏼‍♀️
Początkowo panowała cisza, po chwili jednak stwierdziłam, że trzeba zaprzestać temu i przełamałam się zapodając byle jaki temat do rozmowy. To był dobry wybór, zaczęliśmy gadać o dupie i o zupie. Po chwili jazdy bez celu zauważyłam, że oddalamy się od miasta w ciche i spokojne miejsce. Zaczęłam się trochę stresować, bo doskonale wiedziałam co to może znaczyć.. Jadąc tak przed siebie dojechaliśmy na jedną z serwisówek, po zaparkowaniu auta automatycznie zamilkłam. Stwierdziłam, że poczekam na jego ruch.
Rozłożyłam fotel bardziej w pozycje leżącą i położyłam się twarzą do niego, było nieco zimno na zewnątrz więc zwinęła się w kuleczkę. Konrad zaproponował, żebym przyszła na kolana i przytuliła się do niego. Długo walczyłam z myślami czy iść. Po kilkunastu minutach jego proszenia i drażnieni się z nim zgodziłam się. Siedzieliśmy tak przytuleni do siebie w ciszy dobre 30 minut jak nie dłużej, chcąc mu coś powiedzieć oderwałam swoje ciało od jego, co było bardzo nieodpowiednim pomyślem wtedy.
Stało się.
Niepewnie zbliżył swoje usta do moich, bojąc się mojej reakcji. Ponawiając pocałunek zapewniłam go żeby się nie bał i kontynuował, tak też zrobił. Po chwili powiedział mi, że bardzo się bał, ale długo na to czekał i cieszy się że w końcu się udało.
Sami wiedzieć co to mogło zwiastować 🫣

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 17, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Prawdziwa miłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz