Jason a Lucifer sedí na povrchu pekla, kde vládne temnota a plameny se tyčí do nekonečné výšky. Oba jsou zticha a dívají se nahoru, jako by hledali odpovědi nebo možná nějakého východiska. Jejich tváře jsou vážné a zamyšlené.
Vzájemný pohled mezi otcem a synem přináší komplexní směs emocí - otázek, obav, ale také vědomí vzájemného propojení a oddanosti. Oba jsou vázáni svým osudem a podstatou, kterou mají v sobě, a teď společně čelí nebezpečí, které je připraveno je vystavit na zkoušku.
Nikdo z nich neví, co je čeká, co se skrývá za nekonečnými plameny a jaký osud je čeká. A přesto zůstávají spolu, nebojácně čelí budoucnosti a pevně spojeni poutem mezi otcem a synem.
Jason se pomalu vydává na procházku po pekle, jeho kroky znějí tichounce na skalnatém povrchu. Oči má pevně upřené vpřed, dbaje na Luciferovo varování, nedávat na sebe pozor démonů. Je vědom toho, že v tomto místě neexistuje prostor pro milosrdenství či lítost.
Peklo je tajemné místo, plné stínů a temnoty. Zpoza každého rohu se mohou vynořit nebezpeční démoni, kteří nemají slitování. Luciferova slova zní v jeho mysli stále aktuálně a Jason si uvědomuje, že v těchto okamžicích je důležité nevyzývat osud.
Vzduch je naplněn těžkými atmosférami, ačkoliv se nezřetelně mihají stíny, které ho obklopují, Jason se snaží svou mysl udržet jasnou a soustředit se na cestu. Všechno zde je nebezpečné, a tak si bere Luciferova slova k srdci, nechce na vlastní kůži poznat, jak moc neúprosné by dokázali démoni být.
Postupuje opatrně a pečlivě, každým krokem pozoruje své okolí a snaží se vyhnout potenciálním nebezpečím. V dálce zahlédne hrozivé siluety a cítí podivnou energii, která zde vládne. Ví, že pokud by se dostal do konfliktu s démony, neměl by příliš šancí na přežití.
Svou cestu po pekle tedy vytrvale pokračuje, stále sleduje Luciferova pravidla a doufá, že dokáže nalézt to, co hledá, aniž by musel čelit nekompromisním démonům. Ačkoliv vědomě odmítá rozmlouvat nebo se na ně dívat do očí, stále cítí jejich zraky přitahující ho ke zkoumání toho, co se skrývá za oponou temnoty.
Jason zahlédne démony který se spolu, mezi sebou hlasitě bavili. V jazyku plném temných odstínů a nepředstavitelných slov, což byl pro Jasona podivný astraální mix, vyslechl něco, co mu způsobilo chvění v srdci.
"Lord Lecter Overlord? Ten kreatura byl součástí temného plánu, aby zničil Vesmír? Štěstí, že je mrtvý," prohodil jeden z démonů, jehož kůže působila, jako by byla vyšitá z kožených řemínků a jeho oči se blýskaly červeným svitem.
"A což to bylo nejhoršího?" zájemně se otázal druhý démon s krvavě rudou barvou vlasů.
"Věřte mi, pozemské ženy jsou drsné," zašklebil se první démon, čímž vyvolal společný smích v celé partě.
"Ale nejhorší na tom je, že Lord Lecter Overlord byl a doteď zůstává kmotrem Jasona Sorensena." Prohodil pár slov velký démon.
Potom co všechny slova uslyšel, tak
Jasonovi se začalo svírat srdce, když slyší, že temný lord je jeho kmotr a spojen s temnými plány. Zvědavost ho nutí zůstat na místě a poslouchat dál, i když ho pronásleduje nepříjemný pocit, že by neměl slyšet tato tajemství.Nakonec však přemohou obavy a Jason se odhodlá ke kroku, který by ho mohl odvést pryč od démonů. Pomalu se plíží stranou, snaží se zůstat nepozorován, ale v temné krajině pekla to není snadné.
Když se nakonec dostane na klidné místo, opře se o studený povrch pekla a nechá slzy volně vytrysknout. Bolestné vzlyky naplňují pekelné prostředí a Jason je zasypán vírem smutku a strachu.
Cítí, že se stal součástí temného plánu, ačkoliv si to nechtěl vybrat. Lord Lecter Overlord je jeho kmotr, a teď se Jason nachází na střed temného dění, nebezpečných sil, které touží po ovládnutí Vesmíru.
Ztracený v temnotě pekla, Jason se přikrčí a snaží se utišit své bouřlivé emoce. Co je jeho osudem? A co mu přinese budoucnost, ve které je zároveň živý i mrtvý? Odpovědi na tyto otázky zůstávají ukryté ve stínech pekla, a Jason ví, že se mu bude muset postavit nejen vlastním démonům, ale i démonům, kteří nyní ovládají Vesmír.
Jason se zachvěl na svém místě, když ucítil Lucifrovu přítomnost za svými zády. Jeho oči byly plné slz a nekonečné bolesti, kterou nesl v srdci. Lucifer byl první, kdo se ptal, co se děje. Jason se snažil několikrát promluvit, ale slova mu nedocházela a jeho hlas se ztrácel v křečovitém vzlyku.
"Co se stalo, Jasoni?" zeptal se ho Lucifer znovu, potichu a otcovsky.
Mezi vzdechy se Jason konečně vzpamatoval a odpověděl: "Byl to váš přítel, a zradil vás." Jeho hlas zněl hořce a plný zklamání. "Lhali jste mi. Doufám, že mě najde. Až mě najde, zabiju ho!"
Slova, která vyslovil s takovým rozčarováním, byla plná zoufalství a hněvu. V tu chvíli byl Lucifer postaven před vlastní minulost a tajemství, která tvořila střední linii mezi nimi.
Lucifer na něj smutně pohlédl a pevně ho objal. "Promiň, synu, že jsem ti neřekl pravdu o Lordu Overlordovi. Věděl jsem, že tě to raní, ale nechtěl jsem, aby ti ublížila pravda."
Jason se zhluboka nadechl a snažil se uklidnit. Cítil, jak ho otec obejímá, a cítil se v bezpečí. "Já jen... nechápu, proč jsi mi to neřekl dřív. Cítil jsem, že jsem ztracený a osamělý, a přitom jsem měl takového nebezpečného kmotra."
Lucifer ho chápal, protože věděl, že i on sám musel projít obtížnými rozhodnutími, která ovlivnily Jasonovo osud.
"Není to omluva, ale slibuji ti, že ti všechno vysvětlím. Byl jsem naivní, když jsem si myslel, že tě chráním tím, že tě nechám v nevědomosti. Teď už je na čase, abys poznal pravdu o Lordu Overlordovi a o sobě."
Jason přikývl a pocítil, že teď má více odpovědí než dříve, ale zároveň ví, že dobrodružství, které ho čeká, ještě teprve začíná. Lucifer ho pevně objal a sliboval, že budou spolu čelit všem výzvám, které ještě přijdou. Jason věděl, že to nebude snadné, ale cítil se silný a odhodlaný čelit svému osudu, i kdyby to znamenalo čelit samotnému Lordu Overlordovi.
Jason stál vedle Lucifera na místě, kde před chvílí ještě plálo peklo. Vzduch byl nyní chladný a zima, a zdálo se, jako by ani nic nebylo. Lucifer se na něj pohlédl a s nádechem tajemství promluvil starodávnými slovy, které přenesly jejich bytost zpět na Zemi.
V okamžiku se oba ocitli na známém místě, které bylo předtím jen záplavou oheň a plamenů. Jason ucítil, jak jejich bytost plynule přešla z pekelných plamenů do klidného prostředí na Zemi. Byl to pocit, jako by právě prošel vrátky dvou světů.
Lucifer pak provedl další zázrak. Jeho tělo, které bylo před chvílí plné rohů, začalo měnit svou podobu. Jeho rohy zmizely, a na jeho hlavě se objevily temné, vlnité vlasy. Jeho oči, které předtím planuly ohněm, nyní zářily něžnou a tajemnou červenou barvou. Jeho pokožka získala lidský odstín a temné křídlo s ostrými hroty ustoupilo a proměnilo se v elegantní oblek.
Jason s úžasem pozoroval proměnu svého otce. Lucifer se změnil na lidskou podobu Satana, krásného a zároveň tajemného muže s temnou minulostí. Zjevil se před Jasonem jako bytost, kterou ostatní mohli vnímat, a přesto si uchoval svůj dávný lesk démona.
Když se Jason zadíval na svůj odraz v blízkém okně, uvědomil si, že jeho rohy na hlavě se postupně stáhly. Bylo to, jako by se rozplývaly do vzdáleného dění, když je Lucifer proměnil do lidské podoby. Pocítil úlevu, ale také trochu ztrátu. Jeho rohy byly spojené s jeho démonickým dědictvím, ačkoli někdy mu přinášely bolest, byly také součástí jeho identity.
Lucifer k němu přistoupil a položil mu ruku na rameno. "Neboj se, synu. Proměna je jen dočasná, abychom byli mezi lidmi. Tvé dědictví a síla jsou stále součástí tebe."
Jason přikývl a cítil, jak novým způsobem spojení s otcem ho naplňuje. Teď, když mohli být mezi lidmi, začínalo nové dobrodružství, které je čekalo. Pevně se rozhodl, že nyní bude lépe porozumět svému původu a svému osudu, a že spolu s otcem Luciferem budou bojovat nejen proti temnotě, ale i proti vlastním démonům.
ČTEŠ
Jason Sorensen 2: Peklo a nebe
AventuraJason Sorensen 2: Peklo a nebe je napínavým a emotivním příběhem odehrávajícím se v roce 2021. Hlavní hrdina, Jason, je již patnáctiletý a snaží se začít nový život. Jeho osud však závisí na tajemném talismanu života, který má na krku. Bez něj by ne...