Když se Jason s Luciferem vrátili domů, našli Laurie sedět v obývacím pokoji a netrpělivě na ně čekat. Její oči byly plné starostí a obav, ale když uviděla Jasona a Lucifera spolu a v pořádku, vytryskla jí do obličeje úleva.
"Jasoni!" vykřikla Laurie a okamžitě se rozeběhla k němu. Objala ho pevně a slzy štěstí jí stékaly po tvářích. "Jsem tak ráda, že jste zpátky!"
Jason také silně objal svou matku. Cítil lásku a bezpečí, které mu Laurie vždycky dávala. Pocítil vděčnost za to, že ho měla, a chtěl ji chránit za každou cenu.
Poté se Laurie otočila k Luciferovi a podívala se mu do očí. "Děkuji, Lucifere. Děkuji ti, že jsi ho ochránil."
Lucifer se usmál. "Je to můj syn a nemohl jsem ho nechat bez ochrany. Vždycky budu chránit, koho miluji."
Laurie pousměvem odpověděla: "A já budu vždycky milovat tebe i Jasona."
Následovalo vzájemné objetí celé rodiny. Cítili se jako jedno, spojeni láskou a vědomím, že společně zvládnou cokoli. Lucifera teď viděla jako svého manžela a Jasona jako svého milovaného syna, kterého nikdy neopustí.
Srdce se jim plnilo radostí a nadějí na budoucnost. Přestože je čekala mnohá dobrodružství a výzvy, věděli, že je zvládnou spolu. Ať už to byly temné síly nebo osud samotný, rodina Sorensenů byla připravena čelit všemu. Láska a síla, kterou měli v sobě navzájem, je provedla životem plným dobrodružství, ale také lásky, porozumění a podpory.
A takto stála rodina Sorensenů, pevně se obejímajíc, připravená na to, co ještě přijde, spojená svými pouty a láskou, která byla silnější než čas a prostor samotný. Byli připraveni čelit všemu, co je život přinese, a udělali to společně, jako jedna nerozlučná jednota.
Jason usedl s matkou Laurie v obývacím pokoji a začal jí vyprávět o svém dobrodružství v pekle. Popisoval, jak mu otec Lucifer ukázal peklo a jak ho otec přivedl na tajemné místo, kde mu ukázal, jak v sobě probudit svou démonickou podstatu. Vyprávěl, jak se mu na hlavě objevily rohy, které byly znakem jeho démonického dědictví.
"Víš, maminko, můžu na hlavě probudit své rohy. To je znamení toho, že jsem napůl démon," řekl Jason se smíšenými pocity. "Ale neboj se, naučil jsem se je zase schovat. Lucifer mi řekl, že budu muset být obezřetný, protože démoni nemají v povaze odpouštět."
Laurie poslouchala syna pozorně a s úžasem. Bylo těžké uvěřit, co všechno Jason zažil, ale věděla, že to je pravda. Věděla, že Jason je zvláštní a že má v sobě něco zvláštního.
Jason pokračoval ve vyprávění a řekl matce, že se dozvěděl o svém kmotrovi, Lordu Lecteru Overlordovi, temném lordovi, který je součástí temného plánu. Ale pak ho Laurie přerušila.
"Jasone, to, co ti Lucifer řekl, není pravda," řekla Laurie s vážným výrazem. "Lord Lecter Overlord není mrtvý, on mi poslal dopis. Musíš být opatrný, protože je to mocný a nebezpečný muž. Není to tvůj přítel, ať ti o něm řekne kdokoliv cokoliv. Chci, abys se od něj držel co nejdál."
Jason byl zmatený. Cítil, že mu matka něco tají, ale respektoval její slova. Byl vděčný, že ji má u sebe a že ho chrání. Věděl, že se na ni může spolehnout.
"Chápu, maminko," řekl Jason s vážným výrazem. "Budu opatrný a držet se od něj co nejdál. Tebe a otce mám, to je všechno, co potřebuji."
Laurie ho pevně objala a řekla mu, jak moc ho miluje a že je na něj hrdá. Oba byli šťastní, že jsou spolu, a slíbili si, že budou stále spolu a navzájem se chránit. Věděli, že je čeká ještě spousta dobrodružství a nebezpečí, ale s láskou a podporou rodiny Sorensenů budou vždy připraveni čelit všemu, co je život přinese.
Všichni se usedli ke společné večeři a po náročném dni si užívali klidné chvíle společně. Jason byl stále ponořený do myšlenek na své dobrodružství, ale jeho rodiče se snažili vnést do atmosféry lehkost a radost. Laurie připravila výtečnou večeři, kterou si všichni pochutnávali.
Poté, co dojedli, se Jason pomalu začal chystat do svého pokoje. Byl unavený, a tak toužil po klidném spánku. Laurie si všimla, že je její syn zvlášť tichý a zamyšlený, ale nenechala se tím vyrušit. Poslala mu láskyplný úsměv a povolila mu jít si odpočinout.
Když se Jason konečně uložil na svou postel, začal se rychle ponořovat do snů. Lucifer, cítěje, že je vhodná chvíle, přistoupil k Laurie.
"Co bylo s tím dopisem, který jsi našla?" zeptal se ji upřímně a vážně.
Laurie se zamračila a na chvíli zaváhala, než odpověděla. Byla si vědoma, že Lucifer je její manžel, a že by mu měla říct pravdu.
"Byl to dopis od Lorda Lectera Overlorda," začala Laurie s vážným tónem. "Psal, že tě chce vidět Jasona, ale prej mu nechce ublížit. Tvrdil, že ho prostě chce vidět."
Lucifer zvážněl. Byl si vědom toho, jak nebezpečný je Lord Lecter Overlord, a také věděl, že musí být obezřetný. Ale zároveň ho zajímalo, co přesně chce.
"Dobře, budu ostražitý," odpověděl Lucifer a pak dodal: "Musíme se na to společně podívat. Nesmíme nechat, aby někdo ohrožoval naši rodinu."
Laurie přikývla a pohladila Lucifera po tváři. Věděla, že společně dokážou čelit všem nebezpečím, která se jim postaví do cesty.
"Ano, společně zvládneme cokoli," řekla Laurie odhodlaně. "Důležité je, že máme naše děti a že jsme spolu. A nezapomeň, že jsem na tvé straně, vždycky."
Lucifer se usmál a políbil ji na čelo. Věděl, že má pravdu, a že společně jsou silní.
"Ano, máš pravdu," souhlasil. "Nikdy na tebe nezapomenu a vždycky tě budu chránit. A teď pojďme spát, zítra bude další náročný den."
Laurie přikývla a odešla s Luciferem do své ložnice. Uložili se vedle sebe a společně se ponořili do klidného spánku, vědomi si toho, že jejich láska a podpora jsou největší silou, kterou mají. Ať už je čekalo cokoli, věděli, že společně zvládnou všechny výzvy, které jim život přinese..
ČTEŠ
Jason Sorensen 2: Peklo a nebe
AventureJason Sorensen 2: Peklo a nebe je napínavým a emotivním příběhem odehrávajícím se v roce 2021. Hlavní hrdina, Jason, je již patnáctiletý a snaží se začít nový život. Jeho osud však závisí na tajemném talismanu života, který má na krku. Bez něj by ne...