Bölüm 25 İntihar

16 6 0
                                    

Deniz bir şekilde izin alarak slytherin binasına geçmişti. Bir insanın maximum şanssızlığı bu kadar olur. Neden diye sorarsanız Draco ile aynı odada kalmak zorundaydı. Ben george ile odaları değiştirmiştik. Fred ile kalıyordum. O gün akşam odadaydım. Telefonda takılıyorduk ikimizde. Ne birbirimizin yüzüne bakıyorduk ne de konuşuyorduk. Acıkmıştım bu yüzden ortak salondan meyve almaya gidicektim. Sessizliği Fred bozdu.

Fred: Nereye gidiyorsun Melody?

Yağmur: Meyve alacağım kendime sende birşey istiyor musun?

Fred: Gerek yok ,canım istediğinde kendim giderim.

Yağmur: Sana iyilik yapanda hata zaten.

     Hızlıca oradan uzaklaştım ama geri döndüm. Kulaklığımı almayı unutmuştum hemde banyoda üstümü değiştirdim.

    Bunları giyip kulaklığımı kulağıma takarak çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip kulaklığımı kulağıma takarak çıktım. Normalde bu saatte gezmek yasak ama küçük bir kural çiğnemekten zarar gelmez. Giderken etrafıma bakınıyordum bir yandan da. Birine çarpıp yere düştüm.

Yağmur: Ah!

kafamı kaldırdığımda babam bana bakıyordu.

Sirius: Kızım gece gece burada ne işin var yakalansan bittin.

Babam beni kaldırdı.

Yağmur: Biraz yürüyeceğim baba... Moralim bozuk...

Sirius: Fred mi?

Yağmur: Evet... Sürekli kavga ediyoruz.

Sirius: Üzülme kızım düzelir.

Yağmur: Sende gelir misin biraz konuşalım.

Sirius: Tamam. Zaten bende sana bakmaya geliyordum.


Babam ile dışarıda bahçede turlamaya başlarız.

Sirius: Niye bu kadar çok kavga ediyorsunuz?

Yağmur: Yeni gelen öğrenciler yüzünden.

Sirius: Onların ne alakası var?

Yağmur: Yoongi ile flört ettiğimi düşünüyor ama öyle birşey yok. Yoongi farklı düşünüyorsa bilemem. Benim için arkadaştan veya abiden öte değil.

Sirius: Bunu ona anlatmayı denedin mi?

Yağmur: Birçok defa... Fakat hiçbirinde dinlemedi. Benim onla flört ettiğimi düşünerek oda yeni gelen kızlarla flörtleşiyor.

Sirius: Yaptığı çok yanlış.

Yağmur: Birçok defa konuşmayı denedim...Yoruldum baba... Bende insanım... Bazen düşünüyorum... Ölsem rahatlarlar mı?

Sirius: Aklından bile geçirme Yağmur!

Yağmur: Baba ben ne çektiğimi söyleyene kadar sende bir hata olduğumu düşünüyordun...

Harry Potter Dünyasına Üç Türk Kız Giderse (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin