P.O.V. Michael
We waren opweg naar Luke zij huis om daar wat rond te hangen, we skipte school vandaag, toch alleen maar kut vakken. Ashton belde aan en de deur werd geopend door Melissa, het zusje van Luke. We begroette haar met een knuffel en liepen naar binnen. "Luke is op zijn kamer. Jullie kunnen wel beneden zitten, maar Kirsten komt ook zo." En met dat liep ze naar boven. We wouden net achter haar aan lopen toen Luke al van de trap af kwam donderen. "HEEEEY!" Zei hij heel hyper en rende naar de woonkamer.
P.O.V. Luke
Ik ben echt helemaal hyper, ik weet niet waarom. De jongens en ik waren nu aan het gamen. Of nou ja, 2 van ons. De andere waren aan het eten ofop hun mobiel stuff doen.
Ik hoorde de deurbel gaan, dat is die Kirsten vast. "Kan een van jullie even open doen?" Schreeuwde melissa vanaf boven. Ik pauzeerde het spel en stond op. "Gast, wat doe je? Een van hun kan ook gewoon open doen." Zei Ashton lichtelijk geïrriteerd, hij was toch aan het winnen dus voor mij maakte het niet echt uit. Ik haalde mijn schouders op en liep naar de deur. "Hee!" Zei ik blij. Ze keek me licht geschrokken aan omdat het best wel hard was. We schoten toen allebei in de lach.
"Kom maar binnen" zei ik terwel ik aan de kant stapte. "Laat me raken.. Melissa is op haar kamer?" "Jaa, je kunt wel wat eten en drinken meenemen als je wilt?" Vroeg ik aan haar. "Ja dankje!" Zei ze terwel ze me achtervolgde naar de woonkamer. Toen Ashton me zag strong hij meteen op en vroeg of we weer verder konden spelen. "Nog heel even wachten Ashie!" Zei ik terwel ik zijn neus aantikte en lachend naar de keuken liep.
"Okee wat wil je allemaal mee?" Vroeg ik aan Kirsten. "Euhm.. Chips? En misschien cola?" Vroeg ze aarzelend. "Ja sure!" Zei ik terwel ik de spullen pakte en de chips in een schaal deed. "Ik zal ook wel helpen alles naar boven te tillen." Ze keek me lief aan en knikte. We liepen weer naar de woonkamer en Ashton keek me weer verwachtingsvol aan, hij is ook zo ongeduldig tijdens het gamen. Ik liep weer de woonkamer uit en hoorde Ashton zuchten. Kirsten liet ik voor gaan, ze klopte op de slaapkamerdeur en schreeuwde: "Luke en Kirsten hier met foooood!" De deur vloog open en we werden naar binnen getrokken. We haden het eten op haar bed neer gegooid en ik lie snel weer richting de deur. "Dankje dat je me wou helpen Luke." Ik keek om en zag Kirsten met een glimlach naar me kijken. Ik deed de glimlach terug en liep terug naar de woonkamer om vervolgens een gamende Michael en Calum en een verveelde Ashton op de bank te aanschouwen. "Ze vroegen of hun mochten en ik heb ja gezegd want de uitslag was sws toch al wel duidelijk." Legde Ashton uit met op het eind een grinnik. Ik besloot om maar wat op me telefoon te doen.
Ik zag dat er een appje was in de groepschat:
Deniseeee: hee Guys! Waarom zijn jullie niet op school?
Ik: skippee
Cherryyy: krijgen jullie dan geen problemen?
Ik: nee ze controleren nooit de aanwezigheid haha
Deniseeee: okee haha veel plezier dan nog met dat wat jullie aan het doen zijn 😂😂
Ik wou net een berichtje terug typen toen Melissa en Kirsten de trap af kwamen donderen. De jongens en ik schokken ons kapot.
"Jongens! Jullie moeten ons helpen! Asjeblieft?!?" Melissa sprong bij ons op de bank en Kirsten kwam er rustig achteraan lopen. "Met wat?" Lachte Ashton. "Het gaat om Kirsten." Zei ze. We keken allemaal naar een rood aangeslagen Kirsten. "Jaa, euhm, ik zal het even uitleggen in het kort. Mijn ouders willen naar een ander land verhuizen ver weg van hier, en nu willen we een manier bedenken om mijn ouders over te halen om hier te blijven." Jeetje, waarom zouden ze in godsnaam gaan verhuizen? Als ze dat echt zouden doen, dan zou het echt een ramp zijn voor Melissa, Kirsten is haar beste en bijna enige vriend. En daarbij, Kirsten is super aardig dus ik zou het zelf ook heel jammer vinden. "Weten jullie misschien een manier?" Vroeg ze ons hoopvol. Okee, ik wil haar echt helpen. Ook voor Melissa. Alleen hoe kunnen we dit gaan doen?
Sorry maar ik had dit hoofdstuk niet veel inspiratie. Volgende hoofdstuk word beter!
Xx
JE LEEST
Addicted to you! (ON HOLD)
FanfictionHee! Dit is mijn eerste boek op wattpad dus waarschijnlijk word het best wel slecht. Alvast sorry! Dit verhaal gaat dus over Cheryl en haar vriendin Denise. Ze emigreren naar Australië en nemen de boerderij van een gepensioneerde boer over. Alleen e...