18. Bölüm

121 23 34
                                    

Yorum yaparsanız sevinirim.💬✨

İyi okumalar💖👌

🩰

Valizimle aşağı indim. Saçım tüm gün açıktı ve az önce bağlayıp rahatlamıştım. Kapıdan çıkmadan önce annemle karşılaştım. Neşeli ve gıcık bir şekilde;

" Evimi terk ediyorsun?" diye sordu. Alayla gülümsedim. Gülümsemem gerçekten gıcıktı. Sesimi oldukça gıcıklaştırdım.

"Maalesef tatlım. Ufak bir gezintiye çıkıyorum." dedim ve kapıdan çıktım. Çimenlerin kokusu ve dışarının sıcaklığı yüzüme vurduğunda gülümsedim. 

Tabi ki havanın kavuracak kadar sıcak oluşuna değil o hise gülümsedim. Telefonumuda almıştım tabi ki. Korumalar valizi aldı ve Ayaz'ın arabasının bagajına koydular. Kapıyı açıp oturdum ve Bay Gardi'yi aradım. Hocanın açmasını beklerken kemerimi bağladım.

"Allo" diye açtı. Alo demesi çok komikti. 

"Selam Bay Gardi" dedim.

"Selam , bir sorun mu var?" diye sordu.

"Yoo sadece 1 haftalık tatile gideceğim. Gidebilir miyim?" diye sordum. Hocama ilk defa gelmeyeceğimi ve de tatil yapacağımı söylüyordum.

"Tabi ki Julia'cım. Ama yarışmaya çalışmayı unutma , tek umudum sensin" dedi hoca. 

"Yaa tabi ki çalışacağım" omzumu silktim." Gerçi çalışmadan da kazanırım biliyorsunuz" dedim ve güldü. Bana eşlik etti.

"Bilmez miyim ama sen yine de çalış. İyi tatiller" dedi.

"Teşekkürler" dedim ve telefonumu kulağımdan çektim. Aramayı sonlandırınca telefonu kucağıma koydum. Ayaz arabayı çalıştırdı.

"1 hafta mı kalacağız?" diye sordu. Yolu izliyordu.

"Bilmem, keyfimin kahyası ne kadar isterse" dedim.

"Lütfen böyle yapma" dedi. Gözlerimi ona çevirip kaşlarımı çattım.

"Nasıl?" diye sordum. 

"Lütfen neye takıldıysan konuşarak çözebiliriz" dedi. Sesi yine yalvarır bir tondaydı.

"Anlamıyorum seni Ayaz" dedim. Bu çocuğun kafasına taş düşmüş olmalıydı. Nereden çıkarmıştı durduk yere.

"Canın sıkkın" dedi. Şaşkınlıkla gülümsedim.

"Ne alaka?" diye sordum. Şaşkınlıkla bana baktı. Kafasını geri yola çevirdi.

"Annemin söylediklerini duyduğunu biliyorum" dedi. Kaşlarım tekrar çatıldı.

"Ne zaman?" diye sordum. Ağzını araladığı an telefonum çalmaya başladı. Telefonumu elime adım. Arayan abimdi. Açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim abi" dedim.

"Neredesin, dün gece de yoktun" dedi.

"Haa benim 1 hafta işim var" dedim. Abim telaşlı bir şekilde;

"Neden? Neredesin? Babam mı bir şey yaptı?" diye sordu.

"Hayır hayır, kafamı dinlemeye çalışacağım" dedim. Abimin bu cevabı beklemediği belliydi. Duraksadıktan sonra;

"Tek başına" dedi şaşkınlıkla.

Bu benden beklenilmeyecek bir şeydi. Şaşırmakta çok haklıydı. Ben de kendime şaşırıyordum.

"Tek başıma" diye tekrarladım. Gözüm Ayaz'a kayınca;

"Değilim, bir arkadaşımlayım" dedim.

Abim heyecanla ve yüksek sesle bağırmaya başladı.

Balerin KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin