10. bölüm

680 43 8
                                    

-diğer gün sabah-

Songül yine sabah erkenden uyanmıştır ama bu sefer Sadi'yi görememiştir uyandığında yanında. Meraklanıp içeriye baktığında yine göremez. Mutfağa gittiğinde balkonda oturduğunu görür.

Songül: Kocacığım? Günaydın.

Sadi: Güzel karıcığım? Günaydın. Uyuyamadın mı?

Songül: Uyuyamadım da, sen neden burada oturuyorsun? Serin hava. Hasta olursun.

Sadi: Biraz hava alayım diye çıktım. Kuş sesleri, hafif rüzgar, yeni doğan güneş, içeride uyuyan karıcığım, büyümekte olan kızım. Huzur buymuş yani. Ben sizi düşünmekten uyuyamadım. Seni düşünmekten, ne kadar güzel bir anne olacağını düşünmekten, merhametini, vicdanını, sevgini düşünmekten uyuyamadım. Songül'üm, iyi ki hayatımdasın, çok teşekkür ederim.

Songül'ün gözleri çoktan dolmuş hatta birkaç damla da düşmüştür. Sadi de gözünden düşen bir damlayı siler hemen. Songül sarılır hemen kocasına.

Songül: Asıl sen iyi ki hayatımdasın, sen olmasaydın ben ne yapardım? Seni çok seviyorum. Seni çok seviyorum Sadi, bunu yüzlerce kez söylemek istiyorum ama seni çok seviyorum.

Sadi: Ben de seni çok seviyorum.

Songül: Çok iyi bir baba olacağından da hiç şüphem yok. Kızımız arkasında senin olduğunu bilerek ayaklarını yere daha sağlam basacak.

Sadi: Yerim ben onun ayaklarını.

*bu sırada Sadi Songül'ün karnını öper*

Sadi: Hadi içeriye geçelim, bak ayağına çorap da giymemişsin, üşürsün. Hadi karıcığım.

İçeriye geçerler. Songül saate bakar.

Songül: Daha 3 saatimiz var. Hadi yatalım biraz daha.

Sadi ve Songül birbirlerine sımsıkı sarılırlar ve huzur içinde dinlenirler, ikisi de uyuyamaz ama ikisi de kalkmaz. Çok huzurludurlar.

Songül birden heyecanla geri çekilir.

Songül: Sadii!!!

Sadi: Karıcığım? Ne oldu?

Songül: Elini ver, hadi hemen.

Sadi hemen Songül'e elini uzatır, Songül hemen Sadi'nin elini karnına koyar.

Songül: Hareket ediyor. Hissediyor musun?

Songül'ün gözleri dolmuştu yine. Sadi de duygulanmıştı.

Sadi: Evet.

Sadi önce Songül'ün karnını sonra da Songül'ü öper. Karısına sarılır, bir eliyle Songül'e sarılır diğer eliyle de Songül'ün karnını sever ve bir süre böyle yatarlar.

-okul-

Sadi mutluluk içinde okul binasına girer, öğretmenler odasına girer.

Aysel hoca: Sadi Beyciğim, günaydın.

Sadi: Herkese günaydın.

Orhan hoca: Hocam, çok enerjik görünüyorsunuz.

Sadi: Bu sabah kızımız ilk kez hareket etti. Onun mutluluğu var üstümde.

Yeliz hoca: Hocam bu çok güzel bir haber, çok sevindim.

Sadi: Biz de çok sevindik valla hocam, sağlıkla bi doğsa keşke.

Orhan hoca: Arada okula da getirirsiniz hocam, severiz.

Sadi: Getiririm. *gülerler*

-akşam-

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin