Baji ve Hana bu bölümde çok tatlılar bence.
Bölümü kontrol edemedim.
Sınavlarımdan dolayı yazmaya vakit ayıramıyorum.
Bölüm araları biraz açık oluyor bu süreçte.
Anlayışınız için teşekkür ederim.
Keyifli okumalar.❤️🔥
"Bir öpücük istiyorum."Hanma'yı tanıdığım şu birkaç gün içinde böyle saçma sapan davranışlarını yadırgamamaya başlamıştım çünkü laf olsun diye edilen sözlerden ibaretti, tamamen dalgadan.
Ama bu kez farklıydı, dudaklarındaki o alaycıl gülücük yerinde değildi. Gözleri büyük bir dikkatle gözlerime kilitlenmişti.
"Ne biçim istek bu Hanma?" dedi Chifuyu.
"Cıvımadan oynayın oyunu."diye ekledi Draken
"Oyun bu beyler ayrıca mecbur değil, içebilir."
O şeyden bir bardak daha içmem mümkün görünmüyordu. Midem bulanıyordu ve düşüncelerim yavaş yavaş bir sis perdesinin arkasında kalıyor, eylemlerime etki etmiyordu.
Mantığımın ayak sesleri gittikçe uzaklaşırken yerimden doğruldum.
"Sonra oyundan çıkacağım ama kabul mü?" diye sordum.
"Anlaştık kurabiye canavarı."dedi gülümseyerek.
Birkaç adımda Hanma'nın yanına geçtim yanına oturduğum sırada boş şisenin masaya çarpma sesi duyuldu.
Başımı masaya doğru çevirdiğimde önümdeki şişenin boş olduğunu gördüm.
"Geç yerine." dedi Baji gözlerini üzerime dikerek. Önümdeki içeceği o içmişti.
"Böyle bir kural yok." dedi Hanma itiraz ederek.
"Başlatma kuralına şimdi." dedi Baji. Sesinin tonunun koyulaştığını ve ortamın gerildiğini hissettim.
Sonra bir anda yerinden kalktı ve kapıya doğru gitti.
"Nereye?" diye sordu Mikey.
"Sigaraya gidiyorum içen varsa gelsin."
Draken yerinden kalktı ve Baji'nin arkasından kapının dışına çıktı.
Baji ve Hanma'nın arasında geçmişte kalamamış bir gerilim olduğu izlenimine kapıldım.
Oda nispeten boşalınca oyunun bitişi resmileştiğinden koltuğa geçmek için hareketlendim. Ayağa kalkmıştım ki soğuk bir el bileğimi kavradı.
Bedenimde yıldırım gibi yayılan bir huzursuzluk, elektrik akımına kapılmışım gibi bir irkintiyle kolumu çekmeye çalıştım.
"Kız kendinde değil Hanma, haddini aşma." dedi Mikey.
"Gecenin sonunda yerinden sökülmüş bir kolla eve dönmek istemiyorsan." diye ekledi Chifuyu.
O sırada sesleri duymuş olan kapının önündeki ikili içeri girmişlerdi.
"Borcumu tahsil etmek istiyorum." dedi Hanma Bajinin gözlerinin içine bakarken.
Hislerime her zaman güvenirim ve hislerim şuanda bana Hanma'nın sırf Baji'yi kızdırmak için beni kullandığını söylüyor.
Peki ben buna izin mi vereceğim? Arada kuçu kuçu gibi harcanmak istemiyorum.
"İyi, istediğin buysa." dedim ve hala yerde oturan Hanma'ya doğru eğildim.
Beni görmüyordu bile. Gözleri Baji'deydi.
Elimi Hanma'nın yanağına koydum ve bu dikkatini çekti. Bakışları bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokunulmaz Baji x Okuyucu ❤️🔥
FanfictionBen küçük bir kızken o benim süper kahramanımdı.Baji benim için en güçlüydü, en eğlenceliydi, en yakışıklıydı... Onunla ilgili üzerinde bolca "en" bulunan uzun bir listem vardı ve aradan zaman geçtikçe listeme yeni yeni maddeler ekliyordum. Fakat...