4.Bölüm(İhanet?)

203 10 4
                                    

İyi okumalar tatlı rüyalaar

Karşımda Tae ve Daisy vardı. Daisy Tae'yi duvarla arasına almış ve öpüşüyolardı Tae Daisy'i iktirdi, beni fark edip yanıma geldi koşarak ordan çıktım kadın bana seslendi.

Kadın: Bişey mi oldu kızım?

-çok özür dilerim gitmem lazım

Kadın şaşkınca bakıp kafasını salladı. Koşarak sınıfa çıktım, çantamı alıp bahçeye indim. Tae bahçede etrafta beni arıyodu, diğer taraftan giderek okuldan çıktım.. hâlâ koşuyodum Tae'nin yanıma gelmemesi için. Soluklanmak için bi duvara kolumu yaslayıp soluklandım.. Bileğimde bi el hissetmemle arkama döndüm Taeydi.

Tae: Bebeğim bak göründüğü gi-

-BANA BEBEĞİM DEMEYİ KES!(off çok klişe)

Tae: lütfen dinle

-Tae siktir git, elimi çektim.

Tae: ya dinle diyorum kızım

-Siktir git dedim dinlemek istemiyorum ha bu arada, bitti tamam mı? Sizin ilişkinizde başarılar.Yanından çekilip eve gittim, annem henüz işteydi, kapıyı açıp eve girdim odama çıkıp kendimi yatağa attım, tutamıyodum içimi ağlamaya başladım.

Tae'den~

Beni dinlemeden gitti LANET OLSUN! Anlatmama izin vermedi hepsi Daisy yüzündendi, sinirden kendimi parçalamk istiyodum,hızlı bi şekilde olduğum yerden doğrulup okula gittim sınıfa girdim Dasiy tek başına oturuyodu yanına gidip kolundan çekiştirip bahçenin arkasına çıkardım.

Dasiy: Ya noluyo bi sakin ol

Tae: Ne oluyo he öyle mi SENİN YÜZÜNDEN YUNA HERŞEYİ YANLIŞ ANLADI

Dasiy: özür dilerim..

Tae: bundan sonra gözüme görünme benim için bittin

Dasiy: a ama Tae

Tae: kes sesini siktirip git burdan

Dasiy: Bak Tae o kız geldiğinden beri bana karşı sergilediğin tavır hâl ve hareketlerin çok değişti, HATTA kızla bi anda sevgili oldun noldu sana ya? benim tanıdığım Tae böyle değildi.

Tae: ya senin ona davranış şekline ne demeli bak şuan kalbini kırmak istemiyorum kaybol!

Dasiy: NEDEN ONLA SEVGİLİ OLDUN DİYORUM?

Tae: SEVİYORUM ÇÜNKÜ

Daisy: bikaç günde mi..

Tae: evet bikaç günde anladın mı?

Daisy:...

Yanından gidip o an ki sinirle çantamı unutmuştum telefonum da çantadaydı hızlıca okuldan çıktım. Nereye gittğimi bilmiyodum SİKTİMİN DAİSYİ nefret ediyorum ondan, eve gittim

Yuna'dan devam~

Ağlayarak o anı düşünüyodum onu çok seviyodum bunu bana nasıl yapabilir ki? Aklım almıyor hani seviyodu.. o oruspuya nası baktı, of çıldırıcam saate baktım 18:37 ne ara bu kadar çabuk geçti ağlamaktan anlamamışımdır tam bi enayiyim işte..

𝐓𝐚𝐭𝐥ı 𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚𝐦/-𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠•TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin