ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ.VAMPİRLİĞİ KATMADIĞIMI BİLİYORUM O YÜZDEN BU BÖLÜME AZ DA OLSA KATTIM .DİĞER BÖLÜMDE FAZLASIYLA VAMPİRLİKLE İLGİLİ OLUCAK VE BAZI OLAYLARI ÇÖZMEYE ÇALIŞICAKLAR.ÖĞRETMENLE İLGİLİ .ZATEN OKUDUĞUNUZDA ANLARSINIZ.LÜTFEN TAM OLARAK ELEŞTİREBİLİRMİSİNİZ.ELEŞTİRİLERE GÖRE KENDİMİ GELİŞTİRMEM LAZIM.VE ŞUNU FARK ETTİM İLK BÖLÜMLERDE O KADAR ÇOK HATAM VAR Kİ HATALARIMI DÜZELTMEKTEN BEN BİLE KİTABI OKUYAMADIM .BOŞ BİR ZAMANIMDA SÖZ VERİYORUM DÜZELTİCEM FOTOĞRAFTA EMILY VAR .DİĞER BÖLÜMDE İSTEDİĞİNİZ KİŞİNİN FOTOĞRAFINI KOYABİLİRİM BU ARADA DİĞER BÖLÜMDE İNTİKAM KONUSUNDA DAEL VE LUKE YARDIM EDİCEK YANİ BÖLÜMLER HEM EĞLENCELİ HEMDE MACERALI OLUCAK
Zil çaldıktan sonra merdivenden kalkıp sınıfa doğru yürümeye başladık.Hala merak ettiğim sorular vardı .Beth ,Bessy nin kuzen imiydi yoksa arkadaşımı .
-Belinda sana bir şey daha soracağım.
Belinda hiç bir şey demeden beni dinliyordu .Ben ise ellerimle oynayarak konuşmaya başlamıştım.
-Geçen haftalarda Beth in ,Bessy nin kuzeni olduğunu duymuştuk.Ama şimdi arkadaşı olduğunu söylüyorsun.
Belinda yürümeye devam ederken bir yandan da benimle konuşuyordu .
-Kuzeni değil Em .Kampta tanışmışlar .Yani aslında tam olarak bende bilmiyorum.
Konuşarak sınıfın önüne geldiğimizde derin bir nefes alarak sınıfa girmiştim.Sınıfa girer girmez Calum ,Belinda yla dalga geçerek konuşmaya başladı .
-Sen demi Belinda ?
Bir anda Luke ler delicesine gülmeye başlamıştı .Belinda ya baktığımda gözleri dolmuş olduğu yerde donup kalmıştı.Kolundan tutup onu oturtmaya çalışırken kısık seste sinirli bir şekilde konuşmaya başladı .
-Beth den nefret ediyorum .Ondan nefret ediyorum .
Belindanın gözlerinden yavaşça akmıştı göz yaşları .Tom koşarak yanımıza geldikten sonra Belindanın kolundan tutarak benim sırama oturtmuştu .Belinda elleriyle göz yaşlarını silerek sadece Tom la benim duyabileceğim şekilde konuşmaya başladı .
-O kız benim karşıma çıkarsa-
Sözünü tamamlayamamıştı .Ben ayakta Belindayı sakinleştirmeye çalışıyordum. Tom ise benim sandalyeme oturarak Belindayı dinliyordu. Dael elindeki telefonu Luke vererek dalga geçercesine konuşmaya başladı .
-Vücut hatları güzelmiş.
Luke telefona baktıktan sonra Belindaya bakmıştı .Tam bir şeyler söyleyecekken ben daha fazla dayanamayarak Luken elinden telefonu hızla aldım ve videoya bakmadan sildim. Luke ise bana kaşlarını çatarak konuşmaya başladı .
-O seni sattı Em .Unutma bunu.
Luke telefonu vererek tekrar sinirli bir şekilde konuşmaya başladım.
-Bu seni asla ilgilendirmez.Dalga geçip durmayın artık.
Luke derin bir nefes alıp Daela bakmıştı .Ben ise Luke bakmayı kesip tekrar Belindaya baktığımda çıldıracak gibi bir hali vardı .Tom Belindayı bir yandan sakinleştiriyor bir yandan da onu güldürmeye çalışıyordu .Tom Belindayla konuşmayı bırakıp bana baktıktan sonra kısık seste konuşmaya başladı.
-Ben yerime geçiyorum .
Gözlerimi tamam anlamıyla açıp kapatıp açmıştım .Sonrada Tomun kalktığı yere oturup Belindayla konuşmaya çalışıyordum.
-Üzüldüğünü görmesinler çünkü bu onların daha çok hoşuna gidecek.
Belinda derin bir nefes alıp bana baktıktan sonra tam bir şey diyecekken zilin çalmasıyla tenefüsün bittiğini anlamıştık.Korkuyordum .Belinda nın bethi gördüğü zaman çıldırmasını ve onu tutamamaktan korkuyordum .Eğer onu engelleyemezsem kavga çıkaracağı için ceza alacaktı .Ve ben bunu hiç istemiyordum .Belinda bana bakıp gülerek konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampirOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...