24.

97 9 0
                                    

Pov Dream

Přišel jsem domů a sednul jsem si na postel. Nepřehnal jsem to s George moc? Ne. Řekl jsem mu přesně to co měl slyšet. Počkat, já zapomněl napsat Willovi.
Otevřel jsem telefon a napsal jsem mu.

Chvíli jsem si psal s Wilem, než jsem uslyšel zvonek. Napsal jsem Willovi že musím a přišel ke dveřím. Když jsem je otevřel, stál tam George.

G: já jsem se ti přišel omluvit...je mi líto jak jsem se k tobě a všem ostatním choval...ale hlavně k tobě. Já se s tebou pořád chci bavit, jako dřív. Nechtěl jsme to zničit....

Když jsem tohle slyšel moje srdce změklo a já George obejmul. Bylo to hrozně příjemné a já měl chuť už ho nikdy nepustit...nakonec jsem tak ale udělal.

D: To je vpohodě, chceš dovnitř?
G: jo, rád

George se na mě usmál a vešel dovnitř. Přišli jsme do mého pokoje a sedli si vedle sebe na postel.

D: co chceš dělat?
G: nevim, mohli bychom si něco zahrát, nebo si ještě popovídat..vlastě jsi mi na to nic moc neřekl.
D: a co bych měl říct?

Usmál jsem se na George. George se usmál zpátky a jemně do mě šťouchnul.

G: no nevím, něco by jsi ze sebe mohl dostat.
D: ty už jsi  pravdu slyšel, řekl jsem ti všechno co jsi potřeboval vědět víš. A teďka bychom tohle měli nechat za sebou a něco si zahrát nemyslíš?
G: to zní skvěle.

Zapnul jsem Nintendo a s Georgem jsme hráli Mario Kart. Většinou jsem vyhrával a byla sranda. Takhle moc jsem se za poslední dobu nezasmál....

Bylo kolem šestý večer když jsem se s Georgem rozloučil. Když George odešel, uklidil jsem a lehnul jsem si na postel.

Začal jsem přemýšlet, o všem co se teďka děje. Je toho hrozně moc...to byla moje poslední myšlenka než jsem usnul.

...

Když jsem se ráno probudil, uvědomil jsem si že jsem si nenastavil budík a ani jsem si neuvědil že jsem včera usnul. Pak jsem si uvědomil ješte jednu věc. Každou chvílí js m vrazí táta a bude řádit protože nejsem ve škole. V tu chvíli jsem slyšel kroky před mím pokojem. Úplně jsem zmrznul a nemohl jsem nic dělat. Bylo to jako kdybych zkameněl.

Dveře se otevřely a já jenom koukal na mého otce když se objevil ve dveřích. Jak je otevřel páchnul z něj alkohol a cigarety. Díky tomu jsem si byl vlastně jistý co teď příjde. Táta se zřejmě zarazil když mě uviděl, jak si tam jen tak sedím na posteli ale pak jeho obličej zčervenal.

Začal řvát a třískat věcmi. Věděl jsem že se tohle stane. Bylo to tak pokaždé když jsem udělal něco špatně. Tentokrát mě ale něco zarazilo. Když hodil poslední věc na zem všimnul jsem si že mu naběhla žilka na hlavě, a to znamená jediné.

! Abuse !

Vrhl se ke mě, chytnul mě za mé propocené triko a začal mi křičet do
obličeje. Snažil jsem si to nebrat k srdci, nechat to plavat ale jeho slova nenávisti o tom jak jsem zbytečný a neschopný si stejně našli cestu dovnitř. Potom mě hodil na zem a kopl do mě.

Řekl:,,jsi chyba." A plivnul na mě. Pak za sebou prásknul dveřmi. Moje záda a pravá ruka to schytali nejvíc pádem, ale teď byl můj hlavní problém křeče v břiše které jsem měl po kopnutí. Pomalu jsem se zvedl a velmi těžkým krokem jsem se dostal k posteli...

! End !

Ahoj, po příšerně dlouhý době! Je mi fakt líto že jsem nevydávala a celkově jsem se přes prázdniny na wattpad vyprdla kompletně. Teďka bude škola a po tom co viděla můj rozvrh na to nebudu mít moc času ani teďka. To ale neznamená že se na to zase takhle vykašlu. Budu se pro vás snažit. Speciální omluva kraloovna se kterou jsem si i psala <3.tohle je hrozně dlouhý takže to tu utnu. Moc si vás vážím. Pac a pusu Kája <3

Jsem tu s tebou// Dnf ff &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat