פרק 15

126 15 3
                                    

אמה

אמה סיימה בהצלחה את הימים האחרונים, והיא בחיים לא הרגישה כל כך עייפה כשהייתה בדרך הביתה אריק הנהג. דיברו השניים מעט, אריק התעניין לדעת איך היה לה, אמה עידנה את הסיטואציה והייתה נשמעת בעל מוטיבציה. רצתה שהסופש ירגיש הכי ארוך בעולם.

לאחר נסיעה של חצי שעה אריק החנה מול הבניין ועזר לה להוציא את התיק מהרכב, אמה הודתה לו ואיחלה לו סופש נעים. השניים התידדו מהר ואמה מצאה בו נחמה מהר מאוד בעבודה.

כשנכנסה לבית מרי לא הייתה, כשסימסה לה גם לא הגיבה חזרה. אמה כבר הבינה שלא יכלה לתלות תקוות יותר מדי בדודה שלה ושתמשיך להיות לא צפויה.

במקום זאת סימסה למייק שחייבים להיפגש ולדבר ושהתגעגע אליו כל כך.

אריק

אריק נפרד לשלום מאמה העוזרת החדשה, חשב לעצמו שגם אם ניסתה להסתיר את העובדה שהיה קשה לה הייתה נראית אופטימית ומשתדלת. הוא ידע הכל, הוא בטוח ניחש שלא היה רק ׳בסדר׳ במהלך הימים.

צריך לחזור חזרה אל משרד של בלאק, לשבת על לוז של שבוע הבא, קנה לשניהם קפה לדרך והמשיך את הנסיעה. גם אריק היה עייף, לא משנה כמה היה רגיל לעבודה הזאת. את דרכו עשה דרך מרכז העיר, בדרך עצר במעבר חצייה ונתן לאורחי רגל לעבור. עד שזיהה את האישה שעברה את המעבר. דודה של אמה למיטב זכרונו. מרי.

אריק רצה לנופף לה לשלום, אך האישה הסתכלה לרצפה, הייתה נראית עצובה ואפילו מפוחדת. מנחמדות רצה להציע לה הסעה לבית שלהן. גם לאחר שצפר לא התייחסה הבחורה ונעמדה ברחוב והביטה בפאלפון.

אריק החליט להחנות את הרכב ולהתקדם אל מרי תומפסון. ״מרי?״ נבהלה הבחורה מנוכחותו הרשמית של אריק, ״מה נשמע אני אריק-״

״הנהג של אמה?״ צחקק לעצמו מפניה המבולבלות.

סוג של, ״כן. חשבתי להציע לך הסעה לבית, את נראית עייפה.״ מרי הביטה בו בהרמת גבה, מסוג הדברים שנשים לא אהבו לשמוע, אך חביבותו הסיחה את דעתה. ״אני בסדר תודה.״ חייכה מנימוס והמשיכה ללכת. היא לא רצתה לחזור הביתה כל כך.

אריק היה סקרן לדעת מה עבר עליה וגם בעיקר הבין שזה לא עניינו ולא היה צריך להתערב.

״בגלל שאני הנהג של אמה,״ מרי נעצרה והסתובבה אליו בשאלה, ״מהמחויבות שלי כשאני רואה אותך ברחוב זה להציע לך הסעה, ואני לא יכול לקבל סירוב לזה.״ חייך בכנות, ״את בסדר?״

מרי לא הבינה למה שיתעניין ככה ויהיה נחמד, שימשיך לחיות את החיים הנפלאים שהיו לו כנראה. היה ניתן לראות על פי החליפה שלבש והמכונית שנהג. לא רצתה להיכנס לזה. במיוחד לא כשהייתה מאויימת על חייה.

Love In OrderWhere stories live. Discover now