TESSA'NIN AGZINDAN
Soylediklerini dinlerken her bir zerresini dikkatle inceliyordum. Ağzı , gözleri , burnu , saçları, kokusu... Bir insan Her şeyiyle kusursuz olabilir miydi? Evet , bu çocuk tam olarak kusursuzluğun hayat bulmuş hali gibiydi. Sözlerine devam ederken ona daha fazla dayanamadım.Tom: Umarim soylediklerimi anlamışsındır ve bana bir şans daha verirsin , çünkü -
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden dudaklarına bir öpücük kondurdum. Muhtemelen Bunu ilk kez kendim yaptığım için beklemiyordu, bir kaç saniye çekilip şaşkınlıkla yüzüme baktı. Sonra tekrardan hiç olmadığı kadar tutkulu bir şekilde dudaklarıma tekrardan kapandı. İşte yine , yine varlığıyla acı verip onsuz yaşayamayacağımı bir kere daha hatırlatıyordu bana.
Bu his dünyalara bedeldi , gerçi benim Dünyam da O idi, Her kusuru ve kusursuzluğuyla "o" . Tom Kaulitz.
Dudaklarından ayrılınca yüzüne baktım. Gülümsüyordu.Tessa: Nasıl bu kadar acı verip aynı anda da tüm damarlarım sana bağlıymış gibi hissettirebiliyorsun?
Tom: Belki de damarlarımız gerçekten birbirimize bağlıdır Tess? Hafifçe kıkırdadık.
2 saat sonra
TOM'UN AGZINDAN
hastaneye vardıktan sonra 1 saat kadar Tessa ile birlikte ikizlerimizin mudahalesinin bitmesini bekledik. Bill hastaneye girerken de gözleri açıktı , yani sadece biraz oksijen mudahalesine ihtiyaci vardi ancak Betty bayılmıştı, gözlerini hastaneye kadar hic açmamıştı. Tessa geldiğimizden beri karnını tutup stresle tırnaklarını kemiriyordu. Ona sımsıkı sarıldım ve hiç bırakmadım.
Dışarıdan gazeteciler ve paparazilerin sesleri yükseliyordu, bir kaç fan da gelip geçmiş olsun dilemişti.Hastanede bekleyişimiz Bir saati tamamladığında daha fazla dayanamayip Tessa'nın elinden tuttum ve doktorun yanına gittik. Ikizlerimizi görüp goremeyeceğimizi sorduk , en azindan durumlarından haberdar edilmek istemiştik. Bill ve Betty yan odalardaydı , doktor her ikimize de kendi ikizimizi ziyaret etmek icin ozel bir izin tanıdı. Teşekkür edip ikizlerimizin yanına gittik.
Tessa: AMAN TANRIM BETTY ! BENI COK KORKUTTUN ! IYI MISIN KARDESIM?
Tessa ile sıkıca sarıldılar , Betty Ağlıyordu.
Betty: Daha iyiyim Tess , çok korktum ama Bill beni hiç bırakmadı. Kendimizi korunaklı görünen Bir odaya kapattık ve yardım bekledik. Astım krizim tuttu ve yanımda olmasaydı muhtemelen...
Tessa: şşş , o senaryoyu dillendirmeye gerek yok , böyle bir şey olmadi , olmayacak da. Şuan karşımdasın ve konuşuyoruz, gayet iyisin. Kötü şeyler düşünmeye gerek yok.
Betty: Bill nasıl , iyi mi? Ne sen ne de onun başına bir şey gelirse yaşayamam.
Tessa: Evet iyi , hastaneye girerken gözleri açıktı, senin için cok endişelenmişti , dilindeki tek şey sendin. Muhtemelen bugün taburcu olur.
Doktor içeri girip Tessa'nın çıkması gerektiğini söyledi.Tessa: Ben şimdi gidiyorum , sakın kalkma ve bir ihtiyacin olursa telefonu tuşlaman yeterli. Seni çok seviyorum diğer parçam, en kısa sürede aramıza dön.
Kocaman sarıldık.
Tom: BILL , AMAN TANRIM ! STRESTEN KENDIMIZI PARCALADIK RESMEN ! IYI MISIN?
Bill: Beni boşver, git Betty'e bak. Nolur Tom , git ve onun iyi olduğunu söyle bana. Şuan kendimi umursayacak durumda değilim.
Tom: Tessa şuan onun yanında, muhtemelen iyi , kötü bir şey olması durumunda direk telefon açmasını istemiştim ve aramadı yani şuan iyidir, merak etme.
Bir dakika , senin anlatmak istediğin bir şey mi var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Traces Of Past-Kaulitz
Ficțiune adolescențiHikayemiz hakkında görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz <3