Haberler Haberler!!

5.7K 113 24
                                    

Herkese selam!

Buraya yazmayı çok özlemişim. Buranın yeri bende her zaman ayrı olacak. Sessiz Gelin'in ilk yuvası, sizlerle tanışmamın ilk mekânı.

Bugün buraya küçük bir duyuru için yazıyorum.

Karia kitabımı okumak için bölüm biriktirenler -gerçi kitap otuzu aşkın bir bölüm sayısına ulaştı ama- hemen ilk kitabı okumalarını tavsiye ederim çünkü  küçük bir sürprizden ötürü ilk kitabın kalkma ihtimali var.

Karia iki kitaptan oluşan bir seri. İlk kitabın finali çoktan verildi ve ikinci kitapta bitmek üzere. Tahminen 7-8 bölüm kaldı diyebilirim ama değişedebilir.

İlk kitabı okumak isteyenler kaldırılmadan okusunlar. İkinci kitabın finalini ise elbette burada vereceğim ve sonrasında belki onu da kaldırabilirim.

Sessiz Haykırış'ın akıbeti belli değil.

Geçmişin Bugünü -Mavera da iki kitaplık bir seri. İlk kitabın finaline üç veya dört bölüm kaldı. Finalin hepimiz için bir anka kuşu misali olacağını düşünüyorum:) Açıkçası benim için yazdığım kitaplardan çok farklı bir kurgu olacak. Bu kitap için oldukça heyecanlıyım.

Sessiz gelin çocuklarına da karia bittikten sonra hemen başlayacağım. Çok beklediniz, çok bekledim. Ama inşallah kavuşacağız. Orada Arya ve Yiğit'i de arada okuma şansımız olacak.

Duyurular şimdilik bu kadar. Hepinizi çok seviyorum ve yeni kitaplarıma, ayrıca şu an düzenlediğim Sessiz Haykırış'a da bekliyorum.

Instagram hesabıma da gelin. Orada sohbet edelim, birbirimizi daha iyi tanıyalım🌸

yusraergn kullanıcı adım

Tiktok hesabım yusraergunkitaplari

Orada da tatlış editler paylaşılıyor ☺️

Hadi gelin canlarım!

Beni sizsiz bırakmayın🥰


SESSİZ GELİN (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin