♡Genya'yı çok seviyorum ama kitapta ona uygun bir rol yok :( Bu arada Genya'yla beni doğum günüm de aynı gün. İblisler çok tatlı, hepsini yerim.♡
Z: Noluyo burda..?
Nezuko sıkıca yumduğu gözlerini açarak hafifçe kafasını kaldırdı. Onu tehdit eden uzun boylu çocuğun eli hala kapüşonundayken titrek bir el kolunu kavramıştı. O Zenitsu'ydu... Gözlerinin altında mor halkalar belirmiş saçları dağınık derbeder bir Zenitsu. Yüzünde karanlık bir ifade olan kalın kaşları çatılmış bir Zenitsu.
?: Hey paspas, senin burada ne işin var? Cesurmuş gibi davranmayı 9. sınıfın ilk gününde bıraktığını sanıyordum, hatırlarsın ya yemeğimizi paylaşmıştık.
Z: Kızı bırakır mısın?
?: Karışma bu işlere, bu bir küçük kardiş meselesi. Hemen uzaklaşmazsan zorla uzaklaştıracağım. Tam Nezuko'yla bir anlaşmaya varmak üzereydik de. Hem sen nereden çıktın? Bu kızla ne ilgin var ki?
Z:O...
Zenitsu bir süre durdu ve yere baktı.
Z: Arkadaşımın kardeşi.
Nezuko kalbi 18 yerinden bıçaklandı ama şok etkisinde. Çocuk kolunu sertçe sarsarak Zenitsu'yu geriye ittirdi. Zenitsu bakışlarını yere çevirdi ve Nezuko'ya yöneldi. Yanında tam tersi yöne bakar şekilde durarak Nezuko'nun omzuna bir elini attı. Diğer eliyle cebindeki telefonu çıkarıp Nezuko'nun eline tutuşturdu.
Z:Aoi'yi ara ve İnosuke'yi getirmesini söyle. Bizim mal telefonu nasıl açacağını bilmiyor. Şifre 2812.
N: Z-Zenitsu...
Z: Ara dedim Nezuko.
Sert bir sesle konuştuktan sonra birkaç adım attı. Nezuko çıldıracak gibi oldu, bu sefer kalbi 86 yerinden bıçaklandı. Gerçekten kaçıp gidecek miydi? Telefonunu vererek? Bu çok mantıksızdı. Bir an için gözü dönmüş gibiydi.
?:Haha, iyisin paspas... Telefonunu verip kaçıyorsun değil mi?Senden beklenildiği gibi, aferin sana.
Zenitsu durarak arkasını dönmeden konuştu.
Z: Öncelikle telefonu verdim çünkü... Benden pahalı. Ve gitmiyorum aslında. Veeee, kas konusundaki eksikliğimi hızdan giderebileceğim gibi deli saçması bir fikrim var.
?: nEu?
Zenitsu beklemediği anda bir anda arkasını döndü ve üstüne koşarak sağdan sert bir yumruk geçirdi. Çocuk bir anda sersemleyerek birkaç sarsak adım attı. Elini yavaşça burnuna getirdi, burnundan hafif bir kan çizgi halinde akıyordu. Zenitsu'nun sıktığı yumrukları titriyordu, gözleri kapalıydı.
?: Ah, görüşmeyeli birkaç şey öğrendin ha? Hahahahha! Her neyse, ilk yumruğu sen attın.
Çocuk bir anda Zenitsu'nun üstüne atıldı. Sarı güzelim saçlarından tuttuğu gibi Zenitsu'yu duvara yapıştırıp sürtmeye başladı. Zenitsu zorlukla kurtulmaya çalışırken Nezuko'nun yapabildiği tek şey dehşetle onu izlemekti. Soğuk kanlılığını yeniden kazanması zor olsa da Aoi'yi aradı.
N: Aoi, İnosuke'yle buraya gelin, HEMEN! Okul bahçesindeyiz.
Zenitsu tam kendini duvarda kurtarıp düz durabilmişti ki Çocuk onu tuttuğu gibi yere attı. Zenitsu tam yere düşecekken çocuğun yakasını kavradı. İkisi birlikte yere yığılıp boğuşmaya başladılar. İkisinin de yüzleri dağılmıştı. Kafayı sıyırmış gibi su birikntisine yuvarlandılar. Nezuko ve Rui de ne yapacaklarını bilmeden izliyorlardı ve kenardan uyarmaya çalışıyorlar. Zenitsu'nun gözü dönmüş gibiydi. En sonunda çocuğu boynunda yakalayıp sırt üstü yere bastırdı. Sarı süveteri haşamat olmuştu, beyaz gömleği bolca çamurla kaplı, biraz kanlı, tamamen ıpıslaktı. Çocuk kendine gelemeden suratına sert yumruklar atmaya başladı. Durmaya niyetli gibi görünmüyordu. Durumunu lehine çevirmişken bırakacak değildi. Deli gibi bağırmaya başladı.
Z: BU, BENDEN GEÇİRDİĞİN ÖDEVLER İÇİN! BU NEZUKO-CHAN İÇİN! BU ÇALDIĞIN ÖĞLE YEMEKLERİM İÇİN! BU DA NEZUKO-CHAN İÇİN! BU BENİ PASPAS GİBİ TUTUP DALGA GEÇTİĞİN GÜNLER İÇİN!
VE BU DA NEZUKO-CHAN İÇİN!
İ:Hop, hop tamam sakin şampiyon!
İnosuke Zenitsu'yu belinden kucakladığı gibi geri çekildi. Diğer çocuksa kalktığı gibi kaçmaya başladı, arkasından da Rui... Birkaç saniye sonra gözden kayboldular.
Z: KAÇMASANA LAN, OR*SPU! ADAM GİBİ GEÇ KARŞIMA! DOMAAAUUĞZ, BIRAK BENEİİE!
A: ZENİTSU YETER!
Zenitsu 30 saniye kadar İnosuke'nin kucağında çıldırmasının ardından duruldu. Kıyafetleri ıpıslak ve hırpalanmış, patlamış dudağından ince bir çizgi halinde kan akıyordu. İnosuke onu bıraktığında sadece 2 saniye ayakta durabildi.
Z: AUCH! Bacağım..!
A: Abartma len iyisin, adamın anasını ağlatıyordun az önce.
İ: HUAHAHAHAA BİZ GELMESEK BAYILTIRDI ONU! MONİTSU BAK GAYETTE DÖVÜYON!
Aoi bir Zenitsu'ya bir Nezuko'ya baktı ve kurnazca gülümsedi.
A: Eeee, İnosuke... Kavgayı ayırdığımıza göre sinemada date'imize gidebiliriz.
İ: Ne date'i Ya?
A: Hani şu 5 dakikaya başlayan film... GEÇ KALMAYALIM!
Aoi İnosuke'yi kolundan çekiştirip uzaklaşırken kulağına fısıldadı.
Z: BENİ... BENİ BÖYLE BIRAKAMAZSINIZ! NEREYE?!?
A: O YEDİĞİN HURMALAR, GÜN GELİR TIRMALAR PAŞAM! BİZİ TEMİZLİK DOLABINA KAPATIRKEN DÜŞÜNECEKTİN ASLANIM! Sayende sevgiliyiz, sıra sende. İyi eğlenceler!*İnosuke'den vahşi gülme sesleri*
Z: YA GELİN BURAYA! YETER YA BEN ARANIZI İKİNİZİN ARASINI BİRLEŞİP BANA SALDIRIN DİYE YAPMADIM. GELİN BURAYA, BAKIN BENİM EVE GELİN! BÜYÜK BABAM BİR GEZİYE GİTTİ, EV BOŞ! EĞLENİRİZ, YAPMAYIN YİAAA, ELLOOOOO!
Zenitsu bu şekilde bağırıken çoktan gitmişlerdi. Kafayı yiyen çocuk en sonunda kendini yere attı ve mızmız bir çocuk gibi zırlamaya başladı.
Z: Kendimi bir inşaatın tepesinden atmak istiyoğuuum... Ama inşaatın tepesine çıkcak mecalim yyoyouğk!
N: İnşaatın tepesine falan gitmiyorsun.
Zenitsu Nezuko'nun hala orada olduğunu görünce irkildi. Oturur pozisyona geçip zırlamayı bıraktı.
Z: Ah, Nezuko-chan! Affedersin! Ben de tam şu an gidiyordum. Auch!
Yine yere yapışınca Nezuko gözlerini devirdi ve gülümsedi. Hala Zenitsu'yu dövüşürken gördüğüne inanamıyordu, hem de onun için.En azından ona yardım etmeliydi. Çantasından bir peçete çıkarıp hafifçe alnına basarken onu ayağa kaldırdı ve kolunu kendi boynuna doladı. Ayağa kalktıklarında Nezuko'nun yanakları yanıyordu.
N: Pekala, umarım rahatsız olmazsın. Şu an aklıma gelen en iyi seçenek bu. Kendini serbest bırak, rahatsız olma.
♡750 kelime olmuş Maşallah, susuyorum ve bölümü atıyorum. Bence yeterince beklenti karşılayıcı.♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karahindiba (Kny Lise au)
RandomShip kitabıdır. Kanao x Tanjiro, İnosuke x Aoi içerir ama genel konu Zenitsu x Nezuko.