Am mers cu mașina prin câmpurile dese ale țării în timp ce ne-am îndreptat spre locul în care locuia tatăl meu sau îngerul pe nume Seokjin. El locuieste la câteva ore de Seul și, prin urmare, nu am avut de ales decât să-l rugăm pe Taehyung să ne ducă.
Eram încă supărata pe el, dar expresia vinovată de pe chipul lui mă ucide - mă făcea să vreau să-l iert.
M-am așezat pe scaunul din față lângă Taehyung, în timp ce Hoseok dormea în spatele SUV-ului scump. Taehyung avea ochii pe drum iar eu mă uitam la câmpurile de afară.
Mi-am întors capul să arunc o privire la el și mi-a privit ochii. Ne-am uitat unul la altul o clipă înainte ca el să-și întoarcă privirea. Am crezut că i-am dat suficienta afecțiune silențioasă, așa că i-am luat mâna și mi-am împletit degetele cu ale lui înainte de a o sprijini pe coapsa mea.
Taehyung a fost surprins de această acțiune, dar un mic zâmbet s-a format pe chipul lui când și-a strâns degetele mai bine.
"Asta nu înseamnă că vorbesc cu tine. Mă simt cu adevărat anxioasă și nervoasă, așa că fac asta. Nu te-am iertat"
Zâmbetul lui Taehyung a scăzut când și-a slăbit ușor mâna pe volan. "Îmi pare rău, Sun Hi. Îmi pare rău, nu am vrut să-l rănesc pe Hoseok așa. Habar nu aveam ce făceam. Și mă simt absolut îngrozitor pentru acțiunile mele. Nici măcar nu pot să-mi adun curajul să-i cer scuze. . Te rog doar..."
„E în regulă", l-am întrerupt, fața mi se înmuia puțin. „Doar să-i cer scuze când se trezește."
Taehyung dădu din cap în timp ce încerca să-i ia mâna. M-am uitat la el și l-am tras înapoi și l-am ținut din nou de mână. "Ce crezi ca faci?"
Taehyung a zâmbit pentru sine înainte de a lua mâinile și a săruta mâinile lui Sun Hi. Am zâmbit când i-am simțit buzele lasând o amprentă umedă pe dosul mâinii mele. Cu acestea, a început să privească înainte și am închis ochii, am decis să dorm.
Habar nu aveam cât timp trecuse până când cineva mă bătu pe umăr. „Sun Hi-ssi". Mi-am deschis ochii încet să-l văd pe Taehyung privindu-mă. " Haide, am ajuns."
M-am ridicat înghițind in sec când am văzut moșia din fața mea. „Hai să mergem", a spus Hoseok din spatele meu și am dat din cap.
Am coborât din mașină în timp ce mă uitam în jur. Eram în mijlocul unui câmp imens de nectarine. Peste tot creșteau rânduri și rânduri de pomi fructiferi.
„Va fi bine", a spus vocea profundă a lui Taehyung în spatele meu.
M-am uitat la el și a înțeles că mă simțeam foarte nervoasa când îmi mușc buza. Și-a întins mâna pentru mine și am luat-o în timp ce mergeam, cu Hoseok urmărindu-l îndeaproape.
Hoseok a împins porțile și am fost întâmpinați de un Hanok uriaș - o casă tradițională coreeană
Am fost surprinsa să văd structura la fel ca Taehyung, mi-am imaginat că stă într-un conac modern de lux. Dar acest Hanok era uriaș la fel de bine că se întindea pe întreaga proprietate, clădirile de culoarea cafelei acoperindu-i lățimea
Ne-am îndreptat spre ușa principală. Am stat cu privirea in pământ lângă Taehyung, inima îmi bătea rapid pe piept în timp ce Hoseok apăsa pe soneria ușii. Buzele mele erau uscate, așa că mi-am trecut limba peste ele. Pe frunte mi s-au format margele de sudoare și nici nu știam de ce devenisem atât de nervoasa.
CITEȘTI
𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶}
FanfictionDiavolul are un nume și este Kim Taehyung. Fiecare fată vrea un băiat rău care ar fi bun doar pentru ea. Dar ce se întâmplă când obții băiatul rău suprem, însuși Satan?