36.

62 9 1
                                    

"Ai crescut mare Sun Hi.", a spus el cu un zâmbet trist pe buze în timp ce se uita la mine

Eram atât de uluită, încât nu am putut reacționa. L-am cunoscut când eram tânăr și nu știam că este tatăl meu

"Tu...", am ridicat degetul spre el.

El a dat din cap. „Eu sunt într-adevăr omul care te-a adus acasă când erai micuța."

M-am uitat în jos în timp ce lacrimile îmi curgeau pe ochi. Lângă mine, Taehyung s-a uitat la mine, s-a încurcat până când lucrurile au început să aibă sens pentru el. SeokJin a fost mereu în preajma ei, de aceea a intervenit ori de câte ori ea avea probleme.

Pe vremea aceea când era copila și acum când demonii atacau. Nu s-a dezvăluit niciodată, ci a rămas ascuns și a protejat-o ca un înger pazitor care se avea grija de copilul său.

Mi-am ridicat privirea și am văzut că bărbatul pășește spre mine. Era înalt, chiar mai înalt decât Taehyung. Văzându-l, mă puteam vedea în el. Ochii, buzele plinuțe - împărtășim aceleași trăsături.

Deodată, un gând mi-a trecut în minte când i-am văzut umerii largi. El a fost cel care a intervenit pentru a lupta cu demonii în acea zi în Ilsan. Dar imaginea nu era clară, așa că nu l-am putut recunoaște.

Mi-a luat mâinile în ale lui în timp ce îmi ștergea obrajii. „Îmi pare rău, Sun Hi, nu am fost niciodată prin preajmă. Nu am putut să-ți ofer o copilărie normală, așa cum au făcut-o alți părinți. Dar îți promit, nu mi-a scăpat nimic despre tine de când te-ai născut. Am fost mereu prin preajmă să te văd. te-am văzut câștigând acel concurs de poezie când erai în liceu, căzând in fund în timpul dansului de grup în clasa a 6-a, aruncând alcoolul pe care l-ai încercat pentru prima dată acasă la un coleg. Am stat lângă tine când dormeai în trenuri și te-am urmărit pentru a mă asigura că ai ajuns acasă când s-a întunecat. Trebuie să fi fost acolo fizic, dar în umbră, mereu am încercat sa fiu  un tată bun pentru tine. Și nu m-am putut ierta niciodată că sunt motivul pentru care ai crezut familia ta nu te-a iubit în copilărie. Dar copilul meu, vei fi mereu cel pe care l-am iubit cel mai mult"

Am fost o plângăcioasa în acest moment când am auzit tot ce a spus. Și-a deschis brațele și l-am îmbrățișat strâns în timp ce el își sprijinea capul pe al meu în timp ce eu continuam să plâng.

Ochii lui Taehyung i-au întâlnit pe cei ai lui SeokJin, în timp ce cei doi se uitau unul la altul. Inițial, Taehyung nu a fost încântat de ideea de a-l întâlni pe Seokjin, dar văzând cât de importanta era pentru Sun Hi , a decis să ii acorde o șansa.

„Nu puteam fi prin preajmă pentru că prezența mea te punea în pericol", mi-a spus în timp ce încă îl îmbrățișam. "Au fost oameni în jurul meu care nu s-ar fi gândit o dată înainte de a te folosi ca momeală pentru a ajunge la mine. Nu am vrut să ți se întâmple nimic. De aceea nu m-am dezvăluit niciodată."

„Odată", am spus printre lacrimi înfundate. "Doar o dată te-ai fi putut arăta. M-ai asigurat că am pe cineva pe care să-l numesc tată. De ce m-ai lăsat să trăiesc tot timpul gândindu-mă la tine ca ai profitat de mama si ca ai fost un Tâlhar nenorocit?"

„Îmi pare rău", a spus el încă o dată. "Îmi pare rău"

Hoseok și-a șters o lacrimă în timp ce privea această reuniune. Îl văzuse pe Jin în toți acești ani, dorindu-și să-și vadă fiica și acum, când erau în sfârșit împreună, nu se putea abține să nu fie puțin emoționat.

𝐋𝐮𝐜𝐢𝐟𝐞𝐫|| 𝐊𝐓𝐇 𝐅𝐅 {𝓉𝓇𝒶𝒹𝓊𝓈𝒶} Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum