-Saraaah, kelj fel!-rángatta Kie az alvó Sarah vállát, aki levegőért kapkodva ébredt fel.
-Mi a franc Kie? A frászt hozod rám!-tette a szívére a kezét.-Éppen egy szépet álmottam!-mérgelődött.
-Bocsika, de van egy kis probléma-biccentett felém Kiara, mire Sarah-nak elkerekedett a szeme.
-Az apád meghalt???-kédezte szomorúan.
-Nem...-vágtam rá, majd elgondolkodtam.-Bár most, hogy mondod, nem is tudom mi van vele-néztem magam elé.
-Ne aggódj-ölelte át a vállam Kie.-De viszont Emmának lett egy trollja, aminek most utána járunk-avatta be Sarah-t a tervébe, aki elcsodálkozott.
-JUJJ, EGY TROLL???-kérdezte izgatottan, és talán kissé hangosan, mire Kiara betapasztotta a száját.
-Csak lányok járnak ennek utána, stimm? Ez csak is a mi akciónk-mondta, mire Sarah bólogatott.Tíz perc múlva már arról beszélgettünk, hogy mit csináljak ezzel az ijesztő üzenettel.
-Vajon ki küldhette ezt? És mégis mit akar tőlem?-értetlenkedtem.
-Hm...talán Rafe-ék szórakoznak-vonta meg a vállát Sarah.
-Erre már én is gondoltam-vágtam rá.-Ó, egy újabb SMS az ismerentől-pillantottam a telefonomra, és olvastam volna fel hangosan, csaképp kijöttek a nappaliba a fiúk, így mind elhallgattunk.
-Mizu van csajok?-kérdezte vidáman John B.
-Semmmmii-füllentett Kie.
-Akkor miről dumcsiztatok?-kérdezte JJ, és közben átölelt. Bárcsak beavathatnám őt is a nyomozásba, csaképp őt kicsit se izgatja ez az egész...
-Lányos dolgok, úgysem érted-szólta le vigyorogva Sarah.
-Akkor hallani sem akarom-ült le nevetve JJ.
-Rendelünk valami pizzát?-kérdezte Pope.
-Reggelire?-néztünk rá furcsán.
-Miért ne-vonogatta a vállát, mire felnevettünk.Pope délben hazament, hogy rákérdezzen a kulcsról az apjáról, addig mi elütöttük az időt. Sarah és John B isten tudja mit csináltak a szobájukban (jobb nem tudni :), Kie szörfözni ment, mivel unatkozott, JJ-vel pedig a nyugágyon feküdtünk, és közben simogatotta a karom.
-Mi a helyzet hercegnő?-érdeklődött, mert látni lehetett, ahogy a gondolataimba merülök.
-Semmi-mosolyogtam rá kamuból.-Veled?
-Minden okés-válaszolta Jajy, majd hosszasan megcsókolt, amire nem számítottam, így meglepetten viszonoztam. Kissé oldalt elhelyezkedve rám feküdt, és úgy csókolóztunk, azonban én hirtelen elhúzódtam tőle.
-Mi a baj?-kérdezte láthatóan meglepődve.
-Semmi, most inkább egyedül lennék-vallottam be, és még csak nem is hazudtam. Nem is füllentettem.
-Ó, oké-mondta furán, én pedig beszaladtam a házba. JB szobájából halk sóhajtásokat hallottam, ahogy Sarah kántálja, hogy ,,Ó, John B, ó John B!", mire elfintorodtam. Nem lehetne halkabban???Leültem a kanapéra, és már ki is nyílt az ajtó, amin kilépett Sarah és John B felöltözve, nevetve.
-Ó, szia Emma!-lepődtek meg.-Hangosak voltunk?
-Nyugi, nem szólok erről a többieknek-biccentettem, mire felnevettek.-Sarah, tudsz jönni egy kicsit?
-Persze-bólintott, majd adott John B arcára egy puszit, kimentünk, majd belekezdtem.
-Ugye mondtam, hogy kaptam egy újabb ijesztő üzenetet, csak pont akkor jöttek a fiúk-kezdtem el, majd látszott rajta, hogy érti, mire folytattam:-Íme az üzenet:
,,Gyere el ma éjjel tizenegykor a partra."
-Elmész?
-Valószínűleg igen-döntöttem el.-Mondjuk meg Kiarának is. Ha már ez csak csajos projekt-mosolyogtam.
-Így igaz-mosolygott ő is.
Kimentünk Sarah-val a stég felé, hogy szóljunk Kiarának, de hirtelen csak annyit láttam, hogy...Kie szemszöge:
Éppen egy újabb hullámon voltam túl a szörfdeszkámmal, amikor egyszer csak megpillantottam JJ-t egy másik szörfdeszkával felém suhanni.
-Csá Jajy! Mi a helyzet?-érdeklődtem, amikor mellém ért.
-Volna egy perced?-nézett a szemembe.
-Hogyne lenne-vontam meg a vállam, majd leültünk a deszkákra, és szorosan egymás mellett voltunk.-Mi a helyzet?
-Emmáról van szó-kezdte el.-Még mondta nekem reggel, hogy egy ismeretlen küldött neki egy para SMS-t, és látszólag engem lehet nem annyira érdekelt. Azóta ilyen fura, és amikor nemrég megcsókoltam, hirtelen elhúzódott, és inkább bement-sóhajtotta.-Tudsz segíteni?
-Akkora hülye vagy!-csaptam a fejemre.-Törődj már vele b@szki! Mivel Emma lányból van, nyílván törődésre vágyik! Miért nem érdekelt téged, hogy kapott egy ilyen üzenetet??
-Mert sokkal valami másabb érdekel...pontosabban valaki más-vallotta be, mire elállt a lélegzetem.
-JJ...ugye nem akarod megcsalni Emmát??
-Dehogy. De az új érzésekkel meg kell birkózni-suttogta, majd felém nézett, és az ajkaimat szemlélte. Kistárnyira kerekedett a szemem. Most megakar csókolni. Visszaemlékeztem az első csókunkra, majd alig bírtam felfogni, hogy tiszta Deja vu érzés lesz. Jajy nem habozott, magához húzott, és olyan hosszan csókolt meg, hogy teljesen beleszédültem. Aztán hirtelen kapcsoltam.
-Basszus Jajy! Nekem ott van Pope! Neked meg Emma! Mi a fene ütött beléd???-löktem el rögtön magamtól.
-Kie, asszem újra belédszerettem!
-Na és mi van Emmával? Vagy az én érzéseimmel?-háborodtam fel.-Na meg Pope-al! Először engem csalsz meg, majd összejössz a legjobb barátnőmmel, utána megcsalod őt VELEM, ezáltal én megcsalom Pope-ot VELED!!-akadtam ki.
-Sajnálom, nem tudom mit gondoltam-nézett rám bűnbánóan.-Most már szakítok Emmával, hisz nem akarom megbántani...
-Az jó, de mi van Pope-al? Mit fogok majd neki mondani?? Azt, hogy újra belédszerettem én is, ahogy te is belém?
-Várj...te is szeretsz engem?-lepődött meg, én meg csak most jöttem rá, mit mondtam.
-Hihetetlen, de igen-vallottam be, Jajy pedig elmosolyodott, majd hosszan megcsókolt. Most már nem érdekelt semmi. Most jöttem rá, hogy a szakításunk után se tudtam belőle kiszeretni. Nem gondoltam Pope-ra, se a legjobb barátnőmre. Most csak JJ számított.Emma szemszöge:
Annyit láttam abban a pillanatban, hogy JJ és Kiara csókolóznak. Sarah erősen megszorította a csuklóm, nehogy elájuljak, ugyanis komolyan elkapott a látványtól a szédelgés.
-Ugye ez csak vicc?-küszködtem a könnyeimmel.
-Sajnos jól látod-nyelt egy nagyot Sarah, és még az ő szemében is könny csillogott. Igaz barát...
Annyira rosszul voltam, hogy még erőm se volt odamenni hozzájuk. Helyette fogtam magam, és befutottam a házba, be a fürdőbe, és a falnak dőlve lecsúsztam a földre. Kitört belőlem a zokogás. De nagyon. Most már megértettem, hogy mit érezhetett akkoriban Kie, amikor JJ megcsalta őt. De hogy most ezek után a szemem láttára csőröznek??? Ráadásul ilyen szenvedélyesen, vagy inkább undorítóan?A sírást egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Valószínűleg ez a karma volt, amit annak idején műveltem Kiarával. Most pedig ezt az egészet visszakapom. Kezdtem már más szemszögből látni a helyzetet. Magamat kezdtem okolni. Hisz karma. De attól még rettentően rosszul esett a dolog.
Kie szemszöge:
-Akkor mi most újra együtt?-kérdezte vigyorogva JJ, vagy 10 perc smacizás után.
-Azt hiszem igen, de bűntudatom van Emma és Pope miatt-hajtottam le a fejem.
-Ne legyen. Majd később megbeszéljük velük-simított a fülem mögé egy hajtincset, majd egy adott egy forró csókot.
-Oké-suttogtam, majd hagytam, hogy Jajy összevissza csókoljon. Utána ajkaink újra egymással játszottak, szenvedélyesen. Pope-al sosem volt ilyen jó csókolózni. Jajy-vel viszont más volt. Jó értelemben. Persze hogy jó értelemben.Emma szemszöge:
Rémesen rosszul éreztem magam. Aztán kopogást hallottam az ajtón.
-Emma, Sarah vagyok! Bejöhetek?-kérdezte.
-Felőlem-vontam meg a vállam, mert nekem már úgyis mindegy volt. Ahogy az is, hogy a szempillaspirálom is úgy elkenődött, hogy úgy néztem ki, mint egy depressziós lány. Merthogy annak is nézhettem ki.
Sarah végül benyitott a fürdőszobába, lecsúszott mellém a földre, keresztbe fonta maga előtt a karját, és szomorúan nézett rám.
-Jól vagy?-kérdezte, mert ő is látta, amit én láttam.
Én csak meredtem magam elé, majd megszólaltam:
-Tudom, hogy régebben pontosan ezt tettem Kiarával, amit most ő tett velem. Vagyis az, hogy elvette tőlem a pasimat. De...akkor is fáj-kezdtem újból sírni.-Most már értem, hogy milyen az igazi karma-suttogtam rekettes hangon.
-Sajnálom-ölelte át a vállam, és ő is szipogott. Újból ajtónyílást hallottunk, majd természetesen JJ és Kie dugta be a fejét a résen.
-Ezt nem hiszem el!-csattantam fel.
-Te...láttál minket?-lepődött meg teljesen JJ.
-Ja. És elég undorítóan egymás szájában voltatok-forgattam a szemem, és úgy éreztem, hogy elönt a méreg.
-Emma, nagyon sajnáljuk! De azt hiszem, hogy én és JJ...nos...újra egymásba szerettünk!-motyogta szomorúan Kie.
-Na és mi van Pope-al? Hm?-néztem rá gúnyosan.
-Vele majd ezt lerendezem-zárta rövidre.-De...
-Nem, nem, nem!-pattantam fel hirtelen.-Nem érdekel! Idejösztök bocsánatot kérni, de az eszetekbe se jut, hogy a kinézetem mindent elárul arról, hogy mennyire sz@rul esett amit láttam! Kiara, tudom, hogy régebben pont én vettem el tőled Jajy-t, és lehet most meg is érdemlem a karmát, de ez akkor is nagyon rossz érzés! Pope-ra még nem is gondoltok!-adtam ki magamból amit gondoltam, amint kiderült, hogy a felbukkant John B is hallotta, és elkerekedett szemekkel nézett az új ,,párra", majd sajna pont ekkor érkezett meg Pope is.
-Kie...ez igaz??-sokkolódott le Pope.
-Pope...-kezdte Kie könnyezve, de Pope elfutott, Kiara pedig szaladt utána.Már csak JJ, John B, Sarah és én maradtunk.
-JJ, hogy tehettétek ezt Emmával?-fogta a fejét JB.
-Őszíntén sajnálom-meredt rám sajnálkozva Jajy, akiben most óriásit csalódtam.-De asszem, hogy újra szerelmes lettem Kiarába...nem törődtem más érzéseivel, se Emmáéval, se Pope-éval, amit már nagyon bánok...
-És ezek után Kie-vel is maradsz?-tettem csípőre a kezem.
-Szerintem igen-hajtotta le a fejét.
-Édes istenem!-kezdtem újra könnyezni, majd kifutottam a házból. Láttam az udvaron, ahogy Pope és Kie vitatkoznak, de én futottam a Carrera házhoz, ami jelenleg az otthonom. De most már nem lesz az. Hazaköltözök.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
Hayran KurguEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...