Merdivenlere vuran topuklu ayakkabı sesiyle bakışlarının yönünü değiştirdi Sadi.
Merdiven bitiminde duran karısını aşağıdan başlayarak süzmeye başladı. Oturduğu koltuktan kalkıp kadına doğru yaklaştı.
"Songül Payaslı""Sadi Payaslı"
Songül önünde duran adamın ceketinin yakasına çıkardı ellerini. Hafif çekiştirerek oynarken Sadi kadının üzerindeki askılı siyah elbisenin açıkta bıraktığı omzuna dudaklarını bastırdı.Sadi başını geri çektiğinde hafif kaşlarını çatarak saçlarına baktı "Kuaföre ne ara gittin sen?"
"Ne kuaförü Sadi kendim kıvırdım öyle."
Kadının önüne gelen saçlarına parmaklarını sürttü
"Çok güzel olmuşsun."Songül gülümseyerek adamın dudağına yaklaştı, derin bir öpücük bıraktı
"Sende çok şıksın."
Sadi tekrar öpmek için yaklaşırken Songül başını hafif çekti "Geç kalacağız.""Gitmesek."
"Saçmalama Sadi ya, ayda yılda bir boğaza yemeğe çıkartıyorsun beni."
Sadi kadının beline koyduğu ellerini biraz daha derinleştirdi "Yarın çıkartırım."
"Hayır kocacığım bugün gidiyoruz." Adamın yanağına işaret parmağını sürttü Songül. "Ama gelince bakarız tamam mı?"
Sadi omuzlarını silkti "En son bunu dediğinin üzerinden bir hafta geçti karıcığım."
"Serzenişte mi bulunuyorsun hayatım? Busenaz yoruyor beni biliyorsun."
"Yok estağfirullah karıcığım ondan değil benimkisi. Biliyorum tabii ki hem Busenaz yoruyor hem işte yoruluyorsun."
Sadi kadının elinden tutarak kapıya yürüemeye başladı "Neyse ya boşver, 8.aya kadar festival zaten daha çok var."•
Sadi yanağını eline yaslamış çeşit çeşit yemeklerden yiyen karısını izliyordu yüzündeki gülümsemeyle. Songül çatalındaki salatayı yedikten sonra tabağındaki içli köfteyi ikiye bölüp yarısını ağzına atarken Sadi'yle göz göze geldi.
İçli köfteyi yuttuktan sonra bir şey yemeyen kocasına kaşlarını çatarak baktı. "Sen niye yemiyorsun?"Sadi yanağını elinden ayırıp dikleşti oturduğu yerde. "O kadar güzel yiyorsun ki karıcığım ben seni izlerken doyuyorum."
"Saçmalama Sadi ya, ben kilo alacağım belli bu artık. Sende bana eşlik edeceksin, gel yaklaş." Çatalına diğer içli köfteyi batırıp adama uzattı. Sadi başını yaklaştırıp kalan parçayı ağzına attı.
"Karıcığım kilo sana çok yakışacak ama biliyor musun." Ellerini uzatıp kadının yanaklarını hafif sıktı. "Böyle yanakların biraz daha belirginleşir. Bende bir Busenaz'ın yanağını ısırırım bir senin."
Songül gülümseyerek adamın ellerini tuttu.
"Of dur Sadi ya. Sen beni gerçekten bıngıl yanaklı yapacaksın galiba.""Ol karıcığım ben söylemiştim zaten bıngıl yanak severim ben."
"Hıı Sadi bey, o kilolar da zaten çok kolay veriliyor ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bulduğum Şehir | Sadgül
Fiksi PenggemarBir Sadgül hikayesidir • Tevâfuk, birbirine denk gelme, latîfâne (hoş, zarif) bir şekilde uyum içinde olma anlamına gelmektedir. Tesadüf ise; raslantı demektir. Onların hikayesinde tesadüfe yer yoktu her şey uyum içinde denk gelmeyle başladı. #Sad...