Hyunjin ünlü bir şarkıcıdır tüm dünya onu konuşurdu hatta dünya etrafında donerdi.Bir gün skz grubuna yeni bir üye gelir bu üye felix dir felix de çok yakışıklı ve tatlı bir çocuktur.
Birgün kim kimle yatacak diye kura çekilir sonucunda hyunjin ve felix aynı yatağa düşer ve beraber uyurlar hyunjin felix ten hoşlanmaya baslar ama duygularını yenmeye çalışır ve yenemez bu aşk ile yanıp tutuşur ama kendi içinde...
SEXY I.N. GRUBU
MinhoFelix çok yakışıklı lan
Bangchan
Saat sabah 3,30 canım evladım...
Seungmin
Hyunjiiin uyuyonmu sabahlıon mu???
I.N.
Felix i gruba aliom
Han
Oksss
Hyunjin
Tamam alın alıyorsanız.
Changbin
Ben alcam lan!!!!!!!!!!
Han
O ünlemler ne
Changbin
Sus...
Changbin gruba Felixı adlı kullanıcıyı ekledi
Felixı
Selamm!
Seungmin
As agamsuu!
Bangchan
Yatın artık Saat sabah 4 olduu kontrole gelcem bu arada!!!
Felix çevrimdışı
Hyunjin çevrimdışı
Minho çevrimdışı
Seungmin çevrimdışı
Han çevrimdışı
Changbin çevrimdışı
Bangchan çevrimdışı
___________________________________________________________________________________________________________________________Ertesi gün ilk uyanan hyunjin dir ve uzun uzun felix i izler onu izlemeye doyamaz takii changbin herkesi kahvaltıya çağırana kadar hyunjin felix i uyandırıp kahvaltıya gider bu gün felix le olan ilk şarkıları çıkacaktır bu şarkının adı ise süperr starr olacaktır felix çok heyecanlı gözüküyordu nası olsa ilk klibi bu klipte felix değişik bir mekana düşer ve burada karşılaştığı insanlardan yardım ister ve en sonunda felix camdan düşer ama bu klipte asla yeşil ekran kullanılmayacaktır.
Bölüm biraz hatta baya kısa oldu ama umarım seversiniz bu ficte bazen minho ya bazen felix e ve bazen de hyunjin e seveceksiniz eyi okumalar dilerimmmm<3333