Writter's POV
Ώρα 7:00 το πρωί, χτυπάει το ξυπνητήρι και η Εύα ανοίγει τα καταγάλανα μάτια της ενθουσιασμένη!!Φοράει μία μαύρη oversized μπλούζα με ένα μακρύ, φαρδύ μπλε σκούρο σορτς.Πρώτη μέρα στη δευτέρα Λυκείου , πρέπει να προλάβει να βρει θέση να κάτσει, που όλο το καλοκαίρι έλεγε "εγώ θα κάτσω δίπλα από το καλοριφέρ, δεν το ξανα τραβάω τέτοιο κρύο", πρέπει να προλάβει να μιλήσει με τους φίλους της πριν χτυπήσει το κουδούνι, να δει τους νέους καθηγητές που εύχεται να είναι καλοί (που εδώ που τα λέμε, τζάμπα πληρώνουμε τόσα λεφτά το ιδιωτικό το σχολείο?!). Ανυπομονεί να πάρει το νέο βιβλίο της Φυσικής μιας και θα είναι το μόνο βιβλίο που θα ανοίξει όλη τη χρονιά και φυσικά δεν βλέπει την ώρα να ξεκινήσει η χορωδία και να μπει στην ορχήστρα παίζοντας κιθάρα!!
...
Εύας POV
Μπαίνω στο προαύλιο του σχολείου και όλοι τρέχουν να με αγκαλιάσουν. Η Ιωάννα, η Μαριάννα,Ο Άλεξ, ή Σοφία, Η Ελένη, ο Θοδωρής και άλλα παιδιά που μιλούσαμε που και που πέρσι.Σταματάμε επιτέλους με τις αγκαλιές και βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου μια κοπέλα, στην ηλικία μου(?) , με ξανθά σγουρά μαλλιά μέχρι τη μέση, με σχιστά καστανά ματιά,με μία στενή γαλάζια μπλούζα μέχρι τους γοφούς (στυλ φανέλας) και με μία απλή μπλε φόρμα.
"Η καινούργια είναι" μου ψιθυρίζει η Ιωάννα η οποία ήταν η μόνη πλέον δίπλα μου.Η κοπέλα έρχεται κοντά μου, απλώνει το χέρι της και μου λέει με ένα βλέμμα αδιαφορίας και σοβαρότητας "Αθηνά". Απλώνω και εγώ το χέρι μου να κάνουμε αυτή την (λιιγο άβολη) χειραψία
Και της απαντάω χαμογελαστή "Εύα!"....
Ανεβαίναμε τις σκάλες με την Αθηνά να πάμε στη τάξη μας, στην Β1.
-Για πες τι μουσική ακούς?? Με ρωτάει η Αθηνά
-Ροκ. Της απάντησα με ένα ύφος υπερηφάνειας.
-Ουαου πάλι καλά δεν ακούς τραπ, ανακούφιση... Πάντως κι εγώ ροκ ακούω. Περισσότερο των 80s μου αρέσει!
-Πλάκα κάνεις! Κι εγώ 80s ακούω περισσότερο!!
Έχω εντυπωσιάστει :D
Κάτι μου λέει πως θα κάνουμε πολλή παρέα με τη τύπισσα......
Φτάνουμε στη τάξη και ευτυχώς η τύχη είναι με το μέρος μου και βρίσκω θρανίο δίπλα από το καλοριφέρ
"Δεν το χάνω εγώ αυτό" σκέφτηκα κοιτάζοντας τη καρέκλα να με περιμένει να κάτσω και να βγάλω ρίζες εκεί πέρα και-
-Εύα;; Με έβγαλε η Αθηνά από τις σκέψεις μου
-Αθηνά.
-Θες να κάτσουμε μαζί εκεί στο τέταρτο θρανίο δίπλα από το καλοριφέρ;
-Ναι φυσικά και θέλω!! Λέω νιώθοντας την ευτυχία να κυλάει στο αίμα μου!
Καθόμαστε (εγώ από τη μέσα μεριά:) )
Και έρχεται μια καθηγήτρια γύρω στα 45-46 με κάστανα, κοντά, καρέ μαλλιά, καστανοπρασινα ματιά, ένα μαύρο πουκάμισο και γκρι στενό παντελόνι (κλασσική ελληνίδα καθηγήτρια).
"Καλημέρα παιδιά!!Είμαι η κυρία Αλεξανδράκη και μαζί μου θα κάνετε το μάθημα της Φυσικής" είπε σοβαρή.-Ελπίζω να μη μας ταλαιπωρήσει περισσότερο από το μάθημα η καθηγήτρια φέτος.. Μου ψιθυρίζει η Αθηνά
-Δεν σου αρέσει η φυσική, ε?
-Σε ποιον αρέσει?!
-Σε εμένα. Της λέω και αρχίζω να γελάω με την έκφραση αηδίας της Αθηνάς..
-Όμορφα... Μου απαντάει η Αθηνά ενώ αρχίζει να γελάει και αυτή.
YOU ARE READING
PRINCIPESSA
Teen FictionΕύα και Οδύσσεια. Οδύσσεια και Εύα. Ο έρωτας πάντα νικάει, σωστά?? Τι κι αν χάσει? Η Εύα είναι είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι που φέτος ετοιμάζεται να μπει στη Δευτέρα Λυκείου. Κανείς θα έλεγε πως έχει αδύναμο χαρακτήρα αν δεν τη γνώριζε αρκετά. Ε...