Karanlık Sokak

32 3 0
                                    


Akşam her zaman ki gibi işten geldim,Kapının önünde eşyalarım duruyordu ve ev sahibim de beni bekliyordu.
Kirayı ödeyemedigim icin beni evden kovmustu, Zaten benimde ödeyecek gibi bir halim de yoktu.

-Hatice Abla niye eşyalarım burda duruyor.
-Bak Ömer sana yeterince zaman tanıdım, sen ne yaptin; Benim kiramı hâla ödemedin.
-Ahhh Abla be yapma ama söz bana biraz daha zaman ver kiranı ödiycem.
-Olmaz Ömer sana yeterince zaman tanıdım yarın yeni kiracı gelicek o yüzden şu eşyaları hemen burdan toplasan iyi olur.

Bende hemen esyalarimi topladım
Yeni bir ev bulmam lazımdı ama ben sadece sıradan bir pazarciyim kim bana evini verirki.
Derken bir arkadaşım bana bir yer önerdi hemen gidip baktım evin bulunduğu sokak doğrusu biraz kötüydü ev de öyle ama ne yaparsın mecburiyet.
Nihayet ev sahibiyle anlaştım az bir paraya el sıkıştık.
En yakın dostum kuzeyide çağırdım evde biraz demlenelim dedik tam sofrayı kuruyodum,Kuzeyin camdan baktığını gordum.

-Lan sarı kimi dikizliyon yine?
-Baksana kardeşim şu kıza.

Camdan baktığımda bankta oturan bir kız gördüm harbiden cok güzel bir kizdi.

-Lann sarı bu kiz harbiden cok güzel lann.
-Tabi olum baksana.Gidip konussammı?
-Yok lan daha neler hele bir bakalim nerde oturuyo.

Dedim kız ayağa kalktı karşı eve girdi.

-Lann komsu ciktik lan.
-Hadi hayirlisi bakalim nolucak.
-Neyse yarin öbür gün konusuruz tanisiriz merak etme,Kardeşin ne yapar ne eder ayarlar o kizi sana.
-Lann bi yürü git işine.

Kız esmer,1.80 boylarında, narin, zayif, alımlı çok güzel bir kız.

Karanlık SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin