31

238 31 21
                                    

After 20 years

"වසරේ තාරුණ්‍යයන් අතර ජනප්‍රියම පොත ....ඔව්ව්... ඒ තමයි her hero !!!" නිවේදකයා එහෙම කියනවා එක්කම ukiyo නැමැති ලේකිකාව ස්ටේජ් එක උඩට නැග්ගා

"ඉතින් mrs ukiyo ඔබතුමියගේ පොතත් හොදම පොත් පහ අතරට තේරිලා . ඉතින් අපිට ඔබ ගැන වගේම ඔබේ පොත ගැනත් විස්තර කරන්න"

විශාල ජන කදක් ප්‍රේක්ශකාගාරයේ පෙනෙද්දි ukiyo ස්ටේජ් එක උඩට නැග්ගා . එයාට බයකුත් ආවා . මොකද එතන ඉන්න හැමෝම ඉහල පන්ති වල අය

"ඔයාලා නොදන්නවත් ඇති ඒත් ඇත්තම ukiyo නෙවේ . මම කිම් ටේහි " ටේහි කියනවා එක්කම ප්‍රේක්ශකාගාරෙම සූස් ගෑවා .

"එතකොට her hero කතාවෙ ඉන්න ටේහි ඔබමද . ඒ ගැන අපිට විස්තර කරන්නකෝ" එක මාද්‍ය වේදියෙක් ඇහුවා .

"මන් මෙහෙම කිව්වොත් විශ්වාස කරනවද . Her hero ඇත්ත කතාවක් කියලා " ආයෙමත් ප්‍රේක්ශකාගාරේ සූස් ගෑවා

"හැම චරිතයක්ම ඇත්ත උනත් හැම සිද්දියක්ම ඇත්ත උනත් එක දෙයක් අඩුයි . ඒ මගේ වීරයා විදපු දුක් . ඒවගෙන් බාගයක් වත් මේ පොත ඇතුලේ නෑ ." ටේහි තමන්ගේ කදුලු අස්සෙන් කිව්වා

*මේ අතරේ*

චෝයි . මිනිහෝ . මේ යක්ක පැටව් තුනගෙන් ටේ බෙයා වයි චිමී වයි ගන්නවකෝ .

"'එතකොට ඔයාට ඉන්නේ කූක් විතරනේ "

..

"ඉතින් බන් ජගියා මේ කොල්ලා පුස් නාබ්පො පහකගෙ වද දෙනවනේ .."

"බෑ අසාදාරනයි"

"එහෙනම් තව එකෙක් හදමු .එතෝට බැරියැයි දෙක දෙක තියා ගන්න'

"සේරි අහවල් එකක්ද ඔය කියන්නේ . මුන් තුන නිසා මගේ රෙද්දත් ගැලවිලා තියෙනකොට ඔයා එනවා යටින් ගිනි ගොඩක් ගහන්න"

"ඔව් ඔව් . ගිනි ගලහා මට බිත්තර තම්බන්නනේ"

කොරියා වල ඒ වෙනකොට හිටපු තරුන ප්‍රසිද්ද ව්‍යාපාරිකයෙක් වෙන චෝයි මින්හෝ සහ එයාගේ බිරිද මේ විදිහට සන්වාදෙක යෙදුනා . ඒකත් ටේහිගෙ කතාව ගැන තොරතෝන්චියක් නැතුව .

ඒ දෙන්නගෙම සන්වාදෙ නෙවෙයි දෙන්නගෙම උගුරු හිර උනේ ප්‍රේක්ශ්කාගාරෙම "අනේ කියූඌඌට්" ගාද්දි. හරිනේ හරිනේ පොඩි තුන ස්ටේජ් එකට නැගලා . කොහොම හිටපු තැනින් ගියාද කියන්න චෝයි වත් දන්නේ නෑ ටේහි පවා එයාගේ කතාව නවත්තලා ඒ දිහා බැලුවා .

Her hero | JJK centricWhere stories live. Discover now