to deceive.

39 5 0
                                    

"Bu yaptığın saçmalık! Peşinde zaten bir sürü adam var. Bir de küçücük çocuğun peşindeki polislerle mi uğraşacaksın amk? Duygusallığı kesip biraz profesyonel olabilir misin? Hepimizi tehlikeye atıyorsun."

Heeseung arkadaşının ve aynı zamanda ortağının böyle kolay yem olmasına inanamıyordu. 17 yaşındaki bir çocuk için her şeyi tehlikeye atabilirlerdi. Üstelik zaten mallarının bir çete tarafından kaçırıldığını fark etmişlerdi, bir de bununla uğraşacak durumda değillerdi.

Sunghoon bu seviyeli konuşmaya daha fazla dayanamadı ve hünerlerini göstermeye karar verdi. (arada tasak geçmekten kim ölmüş caniiim)

Sertçe oturduğu döner sandalyeden kalktı ve Jay'in gözlerinin içine bakarak yüksek sesle konuşmaya tabiri caizse Jay'in sülalesine ve onuruna soykırıma başladı.

"Bana bak aptal herif, senin 17 yaşındaki çocuk fantazin ne benim ne de sikimin umrunda. Bu aptal duygu karmaşanın ve profesyonel olamayışının sebebini umarım yanlış tahmin ediyorumdur çünkü aksi takdirde ortak mortak demem ananın amına geri yollarım seni. Beyinsiz herif bizim tüm varlığımız bu şirket. Senin hülyalı hallerine kurban edemeyecek kadar emek verdik bu boktan yere tamam mı? Şimdi şu saçma duygusallığı bırak ve silah kaçakçılığı yapan bir mafya olduğunu hatırla babasını sevdiğim. Benim de canımı sıkma yoksa sana sıkmak zorunda kalacağım amk salağı." (ben niye kendi yazdığım küfür dolu paragrafa düştüm amk)

Jay o silahı Sunghoon'un müsait yerlerine park edişini düşünmeyi bıraktı ve anın gerginliğiyle Sunghoon ve Heeseung'a bağırmaya başladı.

"Duygusuz herifler. Anlamıyorsunuz amk. Jungwon'un bize ne çeşit bir zararı olacak aptal mısınız siz?! Tek yapacağım şey onu polislerden uzak tutmak. Bunun bizim şirket ve silah ticaretiyle ne alakası var? Abartmayı kesin çünkü cidden katlanamıyorum."

"Bunun duygusuzlukla uzaktan yakından ilgisi yok tamam mı? Çocuğu uzun süreden sonra görünce heyecanlanman ya da duygularının depreşmesini anlarım ama bu ortağın rolündeki bizi ilgilendirmez. Onu bu şirketten çıktıktan sonra kanka muhabbeti yaparken anlatacaksın ve o zaman onunla ilgileneceğiz. Ergen misin amk? Hele bi dur çocuğu göreli 2-3 gün oldu. Hemen her şeyini seferber etmeye kalkışma. Akıllı ol biraz."

"Uf Heeseung bu dallamayla normal konuşulur mu amk. Bak Jay efendi o kedicikle ne bok yersen ye ama şirkete zarar verecek ya da şirketi aksatacak bir saçmalığını görürsem affetmem. Ağzımıza sıçıldı be bu konuma gelene kadar. İmkanlarımızı 17 yaşındaki bir çocuğu himayene alarak harcama müsaade edemeyiz."

Normalde hep didişen Heeseung ve Sunghoon bu kez tek cephe olmuş Jay'in ayılmasını sağlamaya çalışıyorlardı. Heeseung başından beri fark ettiği ama arkadaşının güvenini sarsacağına emin olduğu için söylemeye tereddüt ettiği fikrini paylaşmaya karar verdi ve az öncekine nazaran çok daha sakin bir şekilde konuşmaya başladı.

"Jay bu sınırsız güveninin sebebi nedir? Bu çocuk 3 sene kadar önce ona bir zararın olmamasına rağmen seni ortada bırakmamış mıydı? Yanlış mı hatırlıyorum? Yeniden bunu yapmayacağını nereden biliyorsun? 3 kişiyi haşat etmiş ve 3 sene sonra yanına gelmiş beni koru diyor. Biraz realist davranır mısın? Nasıl bu kadar sorunsuz güvenip evine kabul ettin aklım hayalim almıyor cidden. O çocuk seni yarı yolda bırakıp gittiğinde sen kendini eve kapatmış bebek gibi ağlarken yanında olup seni destekleyen yalnızca bizdik, şimdi onun için bizi karşına mı alıyorsun yani?"

Jay bir anlığına dumura uğramıştı. Öyle değildir... di mi? Cidden hiç sorgulamadan almıştı onu evine, arkadaştan öte olduğu insanlara karşı savunuyordu.

'Hepsi bir oyun muydu yani?'

'Beni bu kadar basit mi kandırdı?'

'Polislerden korunup lüks içinde yaşamak yalnızca bu kadar basitti ve Jungwon bunu fark edip bana karşı kullandı.'

Heeseung kuşum napiyosun ya
Karıştırdı ortalığı heeseung hyung-nim
Yang lider nasıl başa çıkacak acaba bu şüpheyle
Allah kolaylık versin ne diyelim

Heeer neyse zaman ayırdığınız için teşekkürler!
Beğendiyseniz oylayın ve yorum yapın lütfen (çok kırılıyorum ilk bölümü 40 son bölümü 4 kişi okumuş? Aradaki 36 kişiyi durduran ne oldu aq, o kadar da kötü gitmiyor bence ya. Bu benim ilk kitabım biraz destek lütfen millet yani kırıcı oluyo)
Yine de çok öptüm <3

all of them ' enhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin